11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Rescaten a un ancià desaparegut al Parc Natural de l’Albufera

El passat dia 8 d’agost, cap a les 19.30 hores, l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Paiporta, es trobava prestant un servei de prevenció de seguretat ciutadana pròxim al pàrquing del Llac Artificial del Saler (València). Els agents van poder observar a un home, molt nerviós, parlant per telèfon amb els serveis d’emergència i informant sobre la desaparició del seu sogre.

 

Els investigadors van decidir entrevistar-se amb l’home, el qual, els fa saber que el pare de la seua dona, de 81 anys i nacionalitat espanyola, ha desaparegut mentre passejaven en família pel Parc Natural de l’Albufera
 
Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona. Els efectius de l’Equip Roca es van dividir, juntament amb més components de la Guàrdia Civil del Perellonet.

L’home presentava múltiples ferides

Quan els agents es trobaven en un punt intermedi entre El Llac Artificial del Saler i la carretera CV-500, entretant vociferaven el 
nom del desaparegut, van sentir una resposta. Obrint-se camí entre arbust, matoll i esbarzers van aconseguir arribar fins ell. 
L’home presentava múltiples ferides, sobretot, al cap i els braços. A més, es trobava molt nerviós, deshidratat i desorientat.

 

A mig camí de l’extracció de l’auxiliat, van arribar al lloc els bombers del Parc Sud de València que van col·laborar amb la Guàrdia Civil en el rescat. Una vegada en una zona segura, Protecció Civil de València va atendre l’auxiliat, i li va proporcionar, abans de res, diverses botelles d’aigua, ja que a causa de les altes temperatures, la deshidratació estava actuant sobre el seu cos.

 

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquest home i evitar un mal major. També ha intervingut en aquest dispositiu de cerca 2 equips de la Policia Local de València, 3 de Protecció Civil de València i 3 unitats del Parc Sud de València.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.