Rescaten a un ancià desaparegut al Parc Natural de l’Albufera

El passat dia 8 d’agost, cap a les 19.30 hores, l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Paiporta, es trobava prestant un servei de prevenció de seguretat ciutadana pròxim al pàrquing del Llac Artificial del Saler (València). Els agents van poder observar a un home, molt nerviós, parlant per telèfon amb els serveis d’emergència i informant sobre la desaparició del seu sogre.

 

Els investigadors van decidir entrevistar-se amb l’home, el qual, els fa saber que el pare de la seua dona, de 81 anys i nacionalitat espanyola, ha desaparegut mentre passejaven en família pel Parc Natural de l’Albufera
 
Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona. Els efectius de l’Equip Roca es van dividir, juntament amb més components de la Guàrdia Civil del Perellonet.

L’home presentava múltiples ferides

Quan els agents es trobaven en un punt intermedi entre El Llac Artificial del Saler i la carretera CV-500, entretant vociferaven el 
nom del desaparegut, van sentir una resposta. Obrint-se camí entre arbust, matoll i esbarzers van aconseguir arribar fins ell. 
L’home presentava múltiples ferides, sobretot, al cap i els braços. A més, es trobava molt nerviós, deshidratat i desorientat.

 

A mig camí de l’extracció de l’auxiliat, van arribar al lloc els bombers del Parc Sud de València que van col·laborar amb la Guàrdia Civil en el rescat. Una vegada en una zona segura, Protecció Civil de València va atendre l’auxiliat, i li va proporcionar, abans de res, diverses botelles d’aigua, ja que a causa de les altes temperatures, la deshidratació estava actuant sobre el seu cos.

 

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquest home i evitar un mal major. També ha intervingut en aquest dispositiu de cerca 2 equips de la Policia Local de València, 3 de Protecció Civil de València i 3 unitats del Parc Sud de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.