Rescaten a un ancià desaparegut al Parc Natural de l’Albufera

El passat dia 8 d’agost, cap a les 19.30 hores, l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Paiporta, es trobava prestant un servei de prevenció de seguretat ciutadana pròxim al pàrquing del Llac Artificial del Saler (València). Els agents van poder observar a un home, molt nerviós, parlant per telèfon amb els serveis d’emergència i informant sobre la desaparició del seu sogre.

 

Els investigadors van decidir entrevistar-se amb l’home, el qual, els fa saber que el pare de la seua dona, de 81 anys i nacionalitat espanyola, ha desaparegut mentre passejaven en família pel Parc Natural de l’Albufera
 
Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona. Els efectius de l’Equip Roca es van dividir, juntament amb més components de la Guàrdia Civil del Perellonet.

L’home presentava múltiples ferides

Quan els agents es trobaven en un punt intermedi entre El Llac Artificial del Saler i la carretera CV-500, entretant vociferaven el 
nom del desaparegut, van sentir una resposta. Obrint-se camí entre arbust, matoll i esbarzers van aconseguir arribar fins ell. 
L’home presentava múltiples ferides, sobretot, al cap i els braços. A més, es trobava molt nerviós, deshidratat i desorientat.

 

A mig camí de l’extracció de l’auxiliat, van arribar al lloc els bombers del Parc Sud de València que van col·laborar amb la Guàrdia Civil en el rescat. Una vegada en una zona segura, Protecció Civil de València va atendre l’auxiliat, i li va proporcionar, abans de res, diverses botelles d’aigua, ja que a causa de les altes temperatures, la deshidratació estava actuant sobre el seu cos.

 

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquest home i evitar un mal major. També ha intervingut en aquest dispositiu de cerca 2 equips de la Policia Local de València, 3 de Protecció Civil de València i 3 unitats del Parc Sud de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.