Anuncios

Rescaten a un ancià desaparegut al Parc Natural de l’Albufera

El passat dia 8 d’agost, cap a les 19.30 hores, l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Paiporta, es trobava prestant un servei de prevenció de seguretat ciutadana pròxim al pàrquing del Llac Artificial del Saler (València). Els agents van poder observar a un home, molt nerviós, parlant per telèfon amb els serveis d’emergència i informant sobre la desaparició del seu sogre.

 

Els investigadors van decidir entrevistar-se amb l’home, el qual, els fa saber que el pare de la seua dona, de 81 anys i nacionalitat espanyola, ha desaparegut mentre passejaven en família pel Parc Natural de l’Albufera
 
Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona. Els efectius de l’Equip Roca es van dividir, juntament amb més components de la Guàrdia Civil del Perellonet.

Anuncios

L’home presentava múltiples ferides

Quan els agents es trobaven en un punt intermedi entre El Llac Artificial del Saler i la carretera CV-500, entretant vociferaven el 
nom del desaparegut, van sentir una resposta. Obrint-se camí entre arbust, matoll i esbarzers van aconseguir arribar fins ell. 
L’home presentava múltiples ferides, sobretot, al cap i els braços. A més, es trobava molt nerviós, deshidratat i desorientat.

 

A mig camí de l’extracció de l’auxiliat, van arribar al lloc els bombers del Parc Sud de València que van col·laborar amb la Guàrdia Civil en el rescat. Una vegada en una zona segura, Protecció Civil de València va atendre l’auxiliat, i li va proporcionar, abans de res, diverses botelles d’aigua, ja que a causa de les altes temperatures, la deshidratació estava actuant sobre el seu cos.

 

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquest home i evitar un mal major. També ha intervingut en aquest dispositiu de cerca 2 equips de la Policia Local de València, 3 de Protecció Civil de València i 3 unitats del Parc Sud de València.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Anuncios