10 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Rescaten d’un incendi a una xica de 18 anys en Gandia

Incendi Benipeixcar Gandia

Els bombers de Gandia i Oliva han apagat l’incendi de Benipeixcar | Bombers de València

 

Este divendres de matí, a les 09.30 hores, s’ha produït un incendi en el carrer del Doctor Fleming de Gandia (la Safor, València). Han hagut d’intervindre els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València i efectius de la Policia Local per a ajudar a una xica de 18 anys, ferida lleu, per inhalació de fum.

 

 

L’incendi, localitzat en el barri de Benipeixcar de la capital de la Safor, ha necessitat la implicació de dotacions dels parcs de bombers de Gandia i d’Oliva. Segons pareix, les causes de l’incendi estaven en el bany de la casa. Una volta apagat el foc, s’ha ventilat la vivenda. La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja.

 

Assistència Bombers Gandia

Els bombers de Gandia han auxiliat a una persona que havia patit un infart | Bombers de València

 

Un altre rescat, però acabat amb tragèdia

Una altra persona també va necessitar atenció este dijous de matinada, a les 05.00 hores, en l’Avinguda de València de Gandia. En este cas, l‘afectada havia patit insuficiència respiratòria durant el dia i, de matinada, va tindre una parada cardiorespiratòria. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va acudir al lloc i va demanar als bombers que intervingueren.

 

Per això, en una operació conjunta dels Bombers, de la Policia Local i de la Policia Nacional, diferents unitats de bombers es van desplaçar fins al lloc per a evacuar a la persona amb una autoescala pel balcó del segon pis. Tot i que la maniobra de rescat va ser un èxit i que els equips sanitaris van fer tot el possible per a reanimar a la pacient, poc després del rescat a morir en l’Hospital Francesc de Borja.

Últimes notícies

El preu de la vivenda puja un 14,5% en la Comunitat i Espanya marca màxim històric

La Comunitat Valenciana anota una alça del 14,5% en vivenda lliure, igual que Balears i només per darrere de Cantàbria. El conjunt d'Espanya bat el seu rècord històric.

Detingut per simular un robatori amb violència i cobrar 800 euros de l’assegurança

Un jove de 26 anys ha sigut detingut a Alacant per fingir un robatori amb violència per a cobrar 800 euros de l'assegurança. La investigació va revelar que va ser una sostracció en el seu cotxe.

Investiguen a dos conductors kamikaze en l’A-7: un quasi quadruplicava la taxa d’alcohol

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors que van circular en sentit contrari per la A-7 el mateix dia. La rapida actuacion policial evite xocs frontals de gran gravetat.

Nou anys i nou mesos de presó per a pare i fill per un apunyalament a Monforte del Cid

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un pare i al seu fill a nou anys i nou mesos per intent d'homicidi i lesions agreujades després d'una baralla amb arma blanca a Monforte del Cid. Els dos van admetre els fets en el juí, que va concloure amb una sentència ferma.

Albacete porta la seua cuina a Dénia per a reforçar la seua marca gastronòmica

Albacete ha presentat a Dénia un recorregut per la seua cuina tradicional i contemporània davant més d'un centenar de professionals. L'acció busca impulsar la Marca Albacete i atraure turisme de proximitat.

Pocs núvols i vent fluix, amb temperatures en descens en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb cel poc nuvolós i descens tèrmic. Demà augmentaran els intervals de núvols, amb baixa probabilitat de ruixats en el litoral d'Alacant a la vesprada

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.