16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Rescaten d’un incendi a una xica de 18 anys en Gandia

Incendi Benipeixcar Gandia

Els bombers de Gandia i Oliva han apagat l’incendi de Benipeixcar | Bombers de València

 

Este divendres de matí, a les 09.30 hores, s’ha produït un incendi en el carrer del Doctor Fleming de Gandia (la Safor, València). Han hagut d’intervindre els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València i efectius de la Policia Local per a ajudar a una xica de 18 anys, ferida lleu, per inhalació de fum.

 

 

L’incendi, localitzat en el barri de Benipeixcar de la capital de la Safor, ha necessitat la implicació de dotacions dels parcs de bombers de Gandia i d’Oliva. Segons pareix, les causes de l’incendi estaven en el bany de la casa. Una volta apagat el foc, s’ha ventilat la vivenda. La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja.

 

Assistència Bombers Gandia

Els bombers de Gandia han auxiliat a una persona que havia patit un infart | Bombers de València

 

Un altre rescat, però acabat amb tragèdia

Una altra persona també va necessitar atenció este dijous de matinada, a les 05.00 hores, en l’Avinguda de València de Gandia. En este cas, l‘afectada havia patit insuficiència respiratòria durant el dia i, de matinada, va tindre una parada cardiorespiratòria. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va acudir al lloc i va demanar als bombers que intervingueren.

 

Per això, en una operació conjunta dels Bombers, de la Policia Local i de la Policia Nacional, diferents unitats de bombers es van desplaçar fins al lloc per a evacuar a la persona amb una autoescala pel balcó del segon pis. Tot i que la maniobra de rescat va ser un èxit i que els equips sanitaris van fer tot el possible per a reanimar a la pacient, poc després del rescat a morir en l’Hospital Francesc de Borja.

Últimes notícies

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.