16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Rescaten d’un incendi a una xica de 18 anys en Gandia

Incendi Benipeixcar Gandia

Els bombers de Gandia i Oliva han apagat l’incendi de Benipeixcar | Bombers de València

 

Este divendres de matí, a les 09.30 hores, s’ha produït un incendi en el carrer del Doctor Fleming de Gandia (la Safor, València). Han hagut d’intervindre els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València i efectius de la Policia Local per a ajudar a una xica de 18 anys, ferida lleu, per inhalació de fum.

 

 

L’incendi, localitzat en el barri de Benipeixcar de la capital de la Safor, ha necessitat la implicació de dotacions dels parcs de bombers de Gandia i d’Oliva. Segons pareix, les causes de l’incendi estaven en el bany de la casa. Una volta apagat el foc, s’ha ventilat la vivenda. La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja.

 

Assistència Bombers Gandia

Els bombers de Gandia han auxiliat a una persona que havia patit un infart | Bombers de València

 

Un altre rescat, però acabat amb tragèdia

Una altra persona també va necessitar atenció este dijous de matinada, a les 05.00 hores, en l’Avinguda de València de Gandia. En este cas, l‘afectada havia patit insuficiència respiratòria durant el dia i, de matinada, va tindre una parada cardiorespiratòria. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va acudir al lloc i va demanar als bombers que intervingueren.

 

Per això, en una operació conjunta dels Bombers, de la Policia Local i de la Policia Nacional, diferents unitats de bombers es van desplaçar fins al lloc per a evacuar a la persona amb una autoescala pel balcó del segon pis. Tot i que la maniobra de rescat va ser un èxit i que els equips sanitaris van fer tot el possible per a reanimar a la pacient, poc després del rescat a morir en l’Hospital Francesc de Borja.

Últimes notícies

Feijóo va reiterar davant la jutgessa que les riuades per la DANA van ser una emergència nacional

Feijóo va declarar com a testimoni per la gestió de la DANA i va sostindre que l'episodi havia de tractar-se com a emergència nacional. Va afirmar que la coordinació estatal era necessària i que el Govern no la va assumir.

Mor una dona en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona ha mort en l'incendi d'una vivenda situada en el tercer pis d'un edifici de cinc altures a Vila-real. Dos dotacions de bombers han intervingut i els sanitaris han confirmat la defunció.

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.

Pérez Llorca es mostra preocupat després de la filtració de les seues dades personals

Pérez Llorca ha reconegut que part de la seua informació personal s'ha filtrat i ha contactat amb la policia per a conéixer l'abast. Confia que els servicis tècnics aclarisquen l'ocorregut al llarg del dia

Una tractorada i una manifestació agrària recorreran València el dijous contra retallades i acords sense reciprocitat

Una tractorada i una manifestació impulsades per organitzacions agràries recorreran València dijous que ve. Protestaran contra acords sense reciprocitat, retallades de la PAC, burocràcia i polítiques que, al seu juí, posen en risc el camp.

Cap de setmana amb pluges febles, cota de neu a 500-700 m i vent fort a l’interior

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana nuvolós amb pluges febles, notable descens de la cota de neu el dissabte i ponent intens el diumenge a l'interior.

La jutgessa de la dana cita al cap dels escortes de Mazón el 20 de febrer

La magistrada que investiga la gestió de la dana de 2024 ha fixat noves testificals, entre elles la del cap dels escortes de Carlos Mazón. També ha requerit a Emergències que detall quins municipis van rebre el segon És-Alert del 29 d'octubre.

El Govern valencià elimina el topall de 72 assessors i recupera el límit de 116

El Consell ha eliminat l'autolimitació de 72 assessors i ha tornat al sostre de 116 places de personal eventual, al·legant noves necessitats i la gestió de la dana.