Rescaten d’un incendi a una xica de 18 anys en Gandia

Incendi Benipeixcar Gandia

Els bombers de Gandia i Oliva han apagat l’incendi de Benipeixcar | Bombers de València

 

Este divendres de matí, a les 09.30 hores, s’ha produït un incendi en el carrer del Doctor Fleming de Gandia (la Safor, València). Han hagut d’intervindre els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València i efectius de la Policia Local per a ajudar a una xica de 18 anys, ferida lleu, per inhalació de fum.

 

 

L’incendi, localitzat en el barri de Benipeixcar de la capital de la Safor, ha necessitat la implicació de dotacions dels parcs de bombers de Gandia i d’Oliva. Segons pareix, les causes de l’incendi estaven en el bany de la casa. Una volta apagat el foc, s’ha ventilat la vivenda. La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja.

 

Assistència Bombers Gandia

Els bombers de Gandia han auxiliat a una persona que havia patit un infart | Bombers de València

 

Un altre rescat, però acabat amb tragèdia

Una altra persona també va necessitar atenció este dijous de matinada, a les 05.00 hores, en l’Avinguda de València de Gandia. En este cas, l‘afectada havia patit insuficiència respiratòria durant el dia i, de matinada, va tindre una parada cardiorespiratòria. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va acudir al lloc i va demanar als bombers que intervingueren.

 

Per això, en una operació conjunta dels Bombers, de la Policia Local i de la Policia Nacional, diferents unitats de bombers es van desplaçar fins al lloc per a evacuar a la persona amb una autoescala pel balcó del segon pis. Tot i que la maniobra de rescat va ser un èxit i que els equips sanitaris van fer tot el possible per a reanimar a la pacient, poc després del rescat a morir en l’Hospital Francesc de Borja.

Últimes notícies

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.