Rescaten d’un incendi a una xica de 18 anys en Gandia

Incendi Benipeixcar Gandia

Els bombers de Gandia i Oliva han apagat l’incendi de Benipeixcar | Bombers de València

 

Este divendres de matí, a les 09.30 hores, s’ha produït un incendi en el carrer del Doctor Fleming de Gandia (la Safor, València). Han hagut d’intervindre els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València i efectius de la Policia Local per a ajudar a una xica de 18 anys, ferida lleu, per inhalació de fum.

 

 

L’incendi, localitzat en el barri de Benipeixcar de la capital de la Safor, ha necessitat la implicació de dotacions dels parcs de bombers de Gandia i d’Oliva. Segons pareix, les causes de l’incendi estaven en el bany de la casa. Una volta apagat el foc, s’ha ventilat la vivenda. La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Francesc de Borja.

 

Assistència Bombers Gandia

Els bombers de Gandia han auxiliat a una persona que havia patit un infart | Bombers de València

 

Un altre rescat, però acabat amb tragèdia

Una altra persona també va necessitar atenció este dijous de matinada, a les 05.00 hores, en l’Avinguda de València de Gandia. En este cas, l‘afectada havia patit insuficiència respiratòria durant el dia i, de matinada, va tindre una parada cardiorespiratòria. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va acudir al lloc i va demanar als bombers que intervingueren.

 

Per això, en una operació conjunta dels Bombers, de la Policia Local i de la Policia Nacional, diferents unitats de bombers es van desplaçar fins al lloc per a evacuar a la persona amb una autoescala pel balcó del segon pis. Tot i que la maniobra de rescat va ser un èxit i que els equips sanitaris van fer tot el possible per a reanimar a la pacient, poc després del rescat a morir en l’Hospital Francesc de Borja.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.