Rescaten a una anciana que volia llevar-se la vida en Sant Vicent del Raspeig

 

El dilluns, 29 de març, una patrulla pertanyent al Lloc de la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), va rebre un avís de la central operativa de servei de la Comandància (COC) en la que informava d’una persona asseguda en la cornisa d’un quint pis, amb les cames balancejant i apuntant el seu cos al buit.

 

En eixe moment els agents actuants van anar fins a l’edifici i van pujar a la terrassa, a on van vore com una dona havia col·locat una cadira per a poder passar el muret de separació amb la cornisa, i havia tirat al sòl objectes personals, i van observar que la mateixa es trobava a punt de tirar-se.

 

Davant d’esta situació, els Guàrdies Civils van passar el mur i van agarrar a la senyora, alçant-la i portant-la novament a la terrassa, conseguint salvar la vida d’eixa persona, que no presentava lesions. Seguidament els serveis sanitaris que van acudir al lloc van traslladar a la víctima a un centre sanitari. La persona rescatada era una dona de 97 anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.