Rescaten un bebé segrestat per un home a Alberic

Un xiquet ha sigut rescatat després d'haver sigut segrestat el passat diumenge a Alberic, a la Ribera Alta. El bebé, de tan sols un any de vida va ser raptat per un individu que va agredir la cangur que cuidava del bebé per a llevar-li'l i li va furtar les claus de casa. La cuidadora va cridar a la policia i una patrulla de la policia local va aconseguir rescatar al menor a penes vint minuts després. Van identificar el segrestador i el van arrestar en un cèntric bar de la localitat, on també havia agredit la cambrera. Els agents van dubtar de la salut mental del detingut, ja que acabava d'abandonar l'hospital després d'un intent de suïcidi. La justícia l'ha posat en llibertat després de prendre-li declaració i dictar una ordre d'allunyament que li impedix entrar en el municipi.

Els fets van ocórrer quan el xiquet es trobava en el domicili familiar situat en el carrer Mateu Alabau, acompanyat per la seua cangur. Els pares se n'havien anat de compres a València. Poc després de les 13 hores del diumenge van cridar al timbre de la casa. La dona va pensar que serien els pares i va obrir la porta. A continuació va vore un home d'uns 40 anys al qual no coneixia i que va començar a cridar-la. La dona no entenia res perquè va començar a cridar sobre persones que ella no coneixia i deia frases inconnexes i sense sentit. 

De sobte, l'home li va anunciar que s'anava a emportar al xiquet, i a continuació li va revelar el seu nom, li va deixar una fotocòpia de la seua documentació d'identitat per a que li l'entregara als pares del bebé. La cangur es va resistir però l'home la va agredir i tot seguit va eixir de la casa amb el bebé i les claus de la casa. La cuidadora va avisar els pares i la Policia del que acabava de passar. Els agents van arribar de seguida i van comprovar la fotografia del document d'identitat que havia acabat de deixar l'home, de nacionalitat romanesa. Van muntar ràpidament un ampli dispositiu amb la Guàrdia Civil i Emergències. Diverses unitats policials van començar una batuda en el centre urbà a fi de localitzar el sospitós.

El segrestador no es torbava lluny; havia ant a un cèntric bar del municipi relacionat amb la família del xiquet. Allí també va tindre una actitud que induïa a pensar que tenia certs problemes mentals. Va tornar a cridar frases incomprensibles, va agredir la cambrera del local, i a més li va propinar un colp en la galta que la va fer sagnar. L'agressor va ser segrestat sense oposar resistència. Poc després va arribar al local la cangur que va identificar l'home com al presumpte autor del rapte. El xiquet va ser entregat a la iaia fins que van tornar els seus pares.

La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec del detingut que ha declarat que coneixia al pare del xiquet i que ho feia amb intenció d'ajudar-lo. Al no sol·licitar cap rescat l'incident s'ha qualificat com a rapte i no segrest. La Justícia ara l'ha deixat en llibertat amb càrrecs i sobre ell pesa una ordre d'allunyament que li impossibilita entrar en el municipi.

Últimes notícies

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.