10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Rescaten un bebé segrestat per un home a Alberic

Un xiquet ha sigut rescatat després d'haver sigut segrestat el passat diumenge a Alberic, a la Ribera Alta. El bebé, de tan sols un any de vida va ser raptat per un individu que va agredir la cangur que cuidava del bebé per a llevar-li'l i li va furtar les claus de casa. La cuidadora va cridar a la policia i una patrulla de la policia local va aconseguir rescatar al menor a penes vint minuts després. Van identificar el segrestador i el van arrestar en un cèntric bar de la localitat, on també havia agredit la cambrera. Els agents van dubtar de la salut mental del detingut, ja que acabava d'abandonar l'hospital després d'un intent de suïcidi. La justícia l'ha posat en llibertat després de prendre-li declaració i dictar una ordre d'allunyament que li impedix entrar en el municipi.

Els fets van ocórrer quan el xiquet es trobava en el domicili familiar situat en el carrer Mateu Alabau, acompanyat per la seua cangur. Els pares se n'havien anat de compres a València. Poc després de les 13 hores del diumenge van cridar al timbre de la casa. La dona va pensar que serien els pares i va obrir la porta. A continuació va vore un home d'uns 40 anys al qual no coneixia i que va començar a cridar-la. La dona no entenia res perquè va començar a cridar sobre persones que ella no coneixia i deia frases inconnexes i sense sentit. 

De sobte, l'home li va anunciar que s'anava a emportar al xiquet, i a continuació li va revelar el seu nom, li va deixar una fotocòpia de la seua documentació d'identitat per a que li l'entregara als pares del bebé. La cangur es va resistir però l'home la va agredir i tot seguit va eixir de la casa amb el bebé i les claus de la casa. La cuidadora va avisar els pares i la Policia del que acabava de passar. Els agents van arribar de seguida i van comprovar la fotografia del document d'identitat que havia acabat de deixar l'home, de nacionalitat romanesa. Van muntar ràpidament un ampli dispositiu amb la Guàrdia Civil i Emergències. Diverses unitats policials van començar una batuda en el centre urbà a fi de localitzar el sospitós.

El segrestador no es torbava lluny; havia ant a un cèntric bar del municipi relacionat amb la família del xiquet. Allí també va tindre una actitud que induïa a pensar que tenia certs problemes mentals. Va tornar a cridar frases incomprensibles, va agredir la cambrera del local, i a més li va propinar un colp en la galta que la va fer sagnar. L'agressor va ser segrestat sense oposar resistència. Poc després va arribar al local la cangur que va identificar l'home com al presumpte autor del rapte. El xiquet va ser entregat a la iaia fins que van tornar els seus pares.

La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec del detingut que ha declarat que coneixia al pare del xiquet i que ho feia amb intenció d'ajudar-lo. Al no sol·licitar cap rescat l'incident s'ha qualificat com a rapte i no segrest. La Justícia ara l'ha deixat en llibertat amb càrrecs i sobre ell pesa una ordre d'allunyament que li impossibilita entrar en el municipi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.