Rescaten un bebé segrestat per un home a Alberic

Un xiquet ha sigut rescatat després d'haver sigut segrestat el passat diumenge a Alberic, a la Ribera Alta. El bebé, de tan sols un any de vida va ser raptat per un individu que va agredir la cangur que cuidava del bebé per a llevar-li'l i li va furtar les claus de casa. La cuidadora va cridar a la policia i una patrulla de la policia local va aconseguir rescatar al menor a penes vint minuts després. Van identificar el segrestador i el van arrestar en un cèntric bar de la localitat, on també havia agredit la cambrera. Els agents van dubtar de la salut mental del detingut, ja que acabava d'abandonar l'hospital després d'un intent de suïcidi. La justícia l'ha posat en llibertat després de prendre-li declaració i dictar una ordre d'allunyament que li impedix entrar en el municipi.

Els fets van ocórrer quan el xiquet es trobava en el domicili familiar situat en el carrer Mateu Alabau, acompanyat per la seua cangur. Els pares se n'havien anat de compres a València. Poc després de les 13 hores del diumenge van cridar al timbre de la casa. La dona va pensar que serien els pares i va obrir la porta. A continuació va vore un home d'uns 40 anys al qual no coneixia i que va començar a cridar-la. La dona no entenia res perquè va començar a cridar sobre persones que ella no coneixia i deia frases inconnexes i sense sentit. 

De sobte, l'home li va anunciar que s'anava a emportar al xiquet, i a continuació li va revelar el seu nom, li va deixar una fotocòpia de la seua documentació d'identitat per a que li l'entregara als pares del bebé. La cangur es va resistir però l'home la va agredir i tot seguit va eixir de la casa amb el bebé i les claus de la casa. La cuidadora va avisar els pares i la Policia del que acabava de passar. Els agents van arribar de seguida i van comprovar la fotografia del document d'identitat que havia acabat de deixar l'home, de nacionalitat romanesa. Van muntar ràpidament un ampli dispositiu amb la Guàrdia Civil i Emergències. Diverses unitats policials van començar una batuda en el centre urbà a fi de localitzar el sospitós.

El segrestador no es torbava lluny; havia ant a un cèntric bar del municipi relacionat amb la família del xiquet. Allí també va tindre una actitud que induïa a pensar que tenia certs problemes mentals. Va tornar a cridar frases incomprensibles, va agredir la cambrera del local, i a més li va propinar un colp en la galta que la va fer sagnar. L'agressor va ser segrestat sense oposar resistència. Poc després va arribar al local la cangur que va identificar l'home com al presumpte autor del rapte. El xiquet va ser entregat a la iaia fins que van tornar els seus pares.

La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec del detingut que ha declarat que coneixia al pare del xiquet i que ho feia amb intenció d'ajudar-lo. Al no sol·licitar cap rescat l'incident s'ha qualificat com a rapte i no segrest. La Justícia ara l'ha deixat en llibertat amb càrrecs i sobre ell pesa una ordre d'allunyament que li impossibilita entrar en el municipi.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.