Rescaten un bebé segrestat per un home a Alberic

Ejemplo de shortcode con estilo
Un xiquet ha sigut rescatat després d'haver sigut segrestat el passat diumenge a Alberic, a la Ribera Alta. El bebé, de tan sols un any de vida va ser raptat per un individu que va agredir la cangur que cuidava del bebé per a llevar-li'l i li va furtar les claus de casa. La cuidadora […]

Un xiquet ha sigut rescatat després d'haver sigut segrestat el passat diumenge a Alberic, a la Ribera Alta. El bebé, de tan sols un any de vida va ser raptat per un individu que va agredir la cangur que cuidava del bebé per a llevar-li'l i li va furtar les claus de casa. La cuidadora va cridar a la policia i una patrulla de la policia local va aconseguir rescatar al menor a penes vint minuts després. Van identificar el segrestador i el van arrestar en un cèntric bar de la localitat, on també havia agredit la cambrera. Els agents van dubtar de la salut mental del detingut, ja que acabava d'abandonar l'hospital després d'un intent de suïcidi. La justícia l'ha posat en llibertat després de prendre-li declaració i dictar una ordre d'allunyament que li impedix entrar en el municipi.

Els fets van ocórrer quan el xiquet es trobava en el domicili familiar situat en el carrer Mateu Alabau, acompanyat per la seua cangur. Els pares se n'havien anat de compres a València. Poc després de les 13 hores del diumenge van cridar al timbre de la casa. La dona va pensar que serien els pares i va obrir la porta. A continuació va vore un home d'uns 40 anys al qual no coneixia i que va començar a cridar-la. La dona no entenia res perquè va començar a cridar sobre persones que ella no coneixia i deia frases inconnexes i sense sentit. 

De sobte, l'home li va anunciar que s'anava a emportar al xiquet, i a continuació li va revelar el seu nom, li va deixar una fotocòpia de la seua documentació d'identitat per a que li l'entregara als pares del bebé. La cangur es va resistir però l'home la va agredir i tot seguit va eixir de la casa amb el bebé i les claus de la casa. La cuidadora va avisar els pares i la Policia del que acabava de passar. Els agents van arribar de seguida i van comprovar la fotografia del document d'identitat que havia acabat de deixar l'home, de nacionalitat romanesa. Van muntar ràpidament un ampli dispositiu amb la Guàrdia Civil i Emergències. Diverses unitats policials van començar una batuda en el centre urbà a fi de localitzar el sospitós.

El segrestador no es torbava lluny; havia ant a un cèntric bar del municipi relacionat amb la família del xiquet. Allí també va tindre una actitud que induïa a pensar que tenia certs problemes mentals. Va tornar a cridar frases incomprensibles, va agredir la cambrera del local, i a més li va propinar un colp en la galta que la va fer sagnar. L'agressor va ser segrestat sense oposar resistència. Poc després va arribar al local la cangur que va identificar l'home com al presumpte autor del rapte. El xiquet va ser entregat a la iaia fins que van tornar els seus pares.

La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec del detingut que ha declarat que coneixia al pare del xiquet i que ho feia amb intenció d'ajudar-lo. Al no sol·licitar cap rescat l'incident s'ha qualificat com a rapte i no segrest. La Justícia ara l'ha deixat en llibertat amb càrrecs i sobre ell pesa una ordre d'allunyament que li impossibilita entrar en el municipi.

Últimes notícies

L’alcaldessa de Catarroja critica que l’Es-Alert no va servir durant la dana de 2024

Lorena Silvent ha explicat davant la jutgessa que els avisos Es-Alert van arribar amb el municipi ja inundat i sense informació oficial prèvia, mentres els veïns improvisaven rescats.

Sanitat munta un dispositiu al pavelló d’Oliva per a la gent rescatada per la pluja

La Conselleria de Sanitat ha habilitat el pavelló polivalent d’Oliva com a punt d’atenció sanitària per a les persones rescatades per les fortes pluges a la Safor, amb personal mèdic i recursos d’emergències especialitzats.

El Suprem obliga Escal a tornar 209,7 milions pel magatzem Castor

El Tribunal Suprem ha confirmat que Escal Underground ha de reintegrar 209,7 milions d’euros vinculats al magatzem submarí de gas Castor, davant les costes de Castelló, després que el Constitucional anul·là el decret llei que reconeixia una inversió d’1.350,7 milions.

Mor d’un infart un home en un càmping d’Oliva després de les inundacions de la DANA Adam

Un home de 64 anys ha mort d’un infart en un càmping d’Oliva greument inundat per la DANA Adam, que ha deixat ja tres víctimes mortals a la província de València.

Alçen el confinament per la DANA a quasi tots els municipis excepte huit

Emergències ha alçat el confinament per la DANA en tots els municipis afectats de València i Alacant excepte huit, on continuen les tasques de rescat i achique d’aigua.

Un veí dEls Poblets assumix les danes per canvi climàtic

Un veí dEls Poblets, amb danys en els baixos de la vivenda pel desbordament del riu Girona, assumix que estes danes es repetiran pel canvi climàtic i critica la falta de neteja i la construcció massa pròxima al llit del riu.

Les altres grans danas que han arrasat el litoral mediterrani

La dana Adam se suma a una llarga llista de pluges torrencials que han colpejat el litoral mediterrani, amb especial incidència a la Comunitat Valenciana. La major tragèdia recent va ser la dana de València de 2024, amb 233 morts i greus inundacions.

Recomanen fotografiar tots els danys de la DANA per a tramitar assegurances i ajudes

El subdelegat del Govern a Alacant insta els afectats per la DANA a documentar amb fotos tots els danys materials per a agilitzar assegurances i futures ajudes públiques. La situació continua sent de preocupació en municipis com Pego, El Verger i Els Poblets.