Rescaten a dos jóvens en l’incendi d’un edifici en la plaça de l’Ajuntament de València

edifici València

Imatge de l’edifici | Google Maps

 

Este diumenge s’originava un incendi en un edifici situat en la plaça de l’Ajuntament de València. El foc es va declarar cap a les 15.35 hores, en el quadre de comptadors de l’edifici, ubicat en la planta baixa d’este. Des de certa distància era visible una columna de fum negre.

 

Els bombers van haver de rescatar a dos jóvens, que es trobaven en un balcó de les plantes superiors. Els efectius de bombers van utilitzar un vehicle d’altura per a arribar fins a ells des de l’exterior, ja que en les escales de l’edifici hi havia una acumulació de fum i es volia evitar que eixiren per allí. La resta de l’edifici també va ser evacuat.

 

L’incendi s’havia originat en els comptadors de llum i per tant l’edifici va quedar durant hores sense subministrament elèctric. Finalment el foc va ser extingit pels bombers.

 

Este edifici està situat en el número 9 de la plaça de l’Ajuntament. Anteriorment era la seu del banc BBVA, però hui en dia compta amb oficines i algunes vivendes, a més d’unes oficines de l’Agència Tributària.

 

També et podria interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.