12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Rescaten a dos jóvens en l’incendi d’un edifici en la plaça de l’Ajuntament de València

edifici València

Imatge de l’edifici | Google Maps

 

Este diumenge s’originava un incendi en un edifici situat en la plaça de l’Ajuntament de València. El foc es va declarar cap a les 15.35 hores, en el quadre de comptadors de l’edifici, ubicat en la planta baixa d’este. Des de certa distància era visible una columna de fum negre.

 

Els bombers van haver de rescatar a dos jóvens, que es trobaven en un balcó de les plantes superiors. Els efectius de bombers van utilitzar un vehicle d’altura per a arribar fins a ells des de l’exterior, ja que en les escales de l’edifici hi havia una acumulació de fum i es volia evitar que eixiren per allí. La resta de l’edifici també va ser evacuat.

 

L’incendi s’havia originat en els comptadors de llum i per tant l’edifici va quedar durant hores sense subministrament elèctric. Finalment el foc va ser extingit pels bombers.

 

Este edifici està situat en el número 9 de la plaça de l’Ajuntament. Anteriorment era la seu del banc BBVA, però hui en dia compta amb oficines i algunes vivendes, a més d’unes oficines de l’Agència Tributària.

 

També et podria interessar…

Últimes notícies

El València busca trencar set mesos sense guanyar fora davant el Raig

El València afrontarà este dilluns la seua visita al Raig amb l'objectiu d'acabar amb set mesos sense triomfs a domicili en LaLiga. Des de la seua última victòria fora enllaça huit eixides sense guanyar.

Víctimes de la dana assistiran al ple d’investidura convidades per l’oposició

Representants de dos associacions d'afectats seguiran des de la tribuna el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts, després de ser convidades per l'oposició. També protestaran a les portes del parlament.

València Basket i Alina Iagupova rescindixen el seu contracte de mutu acord

El club i la jugadora han posat fi al vincle que arribava fins a final de temporada. La decisió arriba després d'absències per una situació personal prolongada.

Sanitat recomana usar màscara en centres sanitaris davant el possible repunt d’infeccions

Sanitat ha remés una instrucció que aconsella la màscara en situacions i àrees concretes dels centres sanitaris davant un possible repunt de virus respiratoris. La Comunitat Valenciana manté nivell baix d'epidèmia, amb 787,8 casos per 100.000 habitants l'última setmana.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.