Rescaten a dos jóvens en l’incendi d’un edifici en la plaça de l’Ajuntament de València

edifici València

Imatge de l’edifici | Google Maps

 

Este diumenge s’originava un incendi en un edifici situat en la plaça de l’Ajuntament de València. El foc es va declarar cap a les 15.35 hores, en el quadre de comptadors de l’edifici, ubicat en la planta baixa d’este. Des de certa distància era visible una columna de fum negre.

 

Els bombers van haver de rescatar a dos jóvens, que es trobaven en un balcó de les plantes superiors. Els efectius de bombers van utilitzar un vehicle d’altura per a arribar fins a ells des de l’exterior, ja que en les escales de l’edifici hi havia una acumulació de fum i es volia evitar que eixiren per allí. La resta de l’edifici també va ser evacuat.

 

L’incendi s’havia originat en els comptadors de llum i per tant l’edifici va quedar durant hores sense subministrament elèctric. Finalment el foc va ser extingit pels bombers.

 

Este edifici està situat en el número 9 de la plaça de l’Ajuntament. Anteriorment era la seu del banc BBVA, però hui en dia compta amb oficines i algunes vivendes, a més d’unes oficines de l’Agència Tributària.

 

També et podria interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.