Rescaten a dos jóvens en l’incendi d’un edifici en la plaça de l’Ajuntament de València

edifici València

Imatge de l’edifici | Google Maps

 

Este diumenge s’originava un incendi en un edifici situat en la plaça de l’Ajuntament de València. El foc es va declarar cap a les 15.35 hores, en el quadre de comptadors de l’edifici, ubicat en la planta baixa d’este. Des de certa distància era visible una columna de fum negre.

 

Els bombers van haver de rescatar a dos jóvens, que es trobaven en un balcó de les plantes superiors. Els efectius de bombers van utilitzar un vehicle d’altura per a arribar fins a ells des de l’exterior, ja que en les escales de l’edifici hi havia una acumulació de fum i es volia evitar que eixiren per allí. La resta de l’edifici també va ser evacuat.

 

L’incendi s’havia originat en els comptadors de llum i per tant l’edifici va quedar durant hores sense subministrament elèctric. Finalment el foc va ser extingit pels bombers.

 

Este edifici està situat en el número 9 de la plaça de l’Ajuntament. Anteriorment era la seu del banc BBVA, però hui en dia compta amb oficines i algunes vivendes, a més d’unes oficines de l’Agència Tributària.

 

També et podria interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.