Rescaten a un gos abandonat en un contenidor d’Alboraia

Imatge d'un gos descansant al terra

El gos presentava lesions i ceguesa | Arxiu

 

Agents de la Policia Local d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), han rescatat esta nit de dilluns a un gos d’avançada edat dins d’un contenidor subterrani de fem, segons han confirmat fonts del consistori.

 

Els fets s’han produït sobre les 22.00 hores quan, gràcies a l’avís d’una veïna, una patrulla s’ha traslladat fins al lloc dels fets. La dona i els agents han tret a l’animal de dins del contenidor subterrani, localitzat en l’avinguda de l’Orxata.

 

Els policies li han passat el lector del xip i han pogut comprovar que no en tenia. Es tracta d’un gos d’avançada edat que, pel que pareix, presenta lesions i ceguesa. L’animal ha sigut traslladat a la central, a on diferents persones s’han interessat per la seua adopció i, finalment, una d’elles se n’ha fet càrrec.

 

«No sabem quin mal ànima va tirar anit un gosset dins d’un contenidor subterrani de fem. Finalment, el vam poder rescatar i donar-lo en adopció. No els abandones, els animals no transmeten el #COVID_19», indica la Policia Local en un missatge en el seu compte de Twitter.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.