Rescaten a un gos en la presa de l’embassament de l’Alcora

 

Efectius del Consorci de Bombers de Castelló han rescatat en perfecte estat a un gos que estava a la part alta de la presa de l’embassament de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), i no podia eixir.

 

L’avís als servicis d’emergències ha sigut donat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dilluns i el Consorci va mobilitzar una dotació de Bombers del parc voluntari de l’Alcalatén i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa.

 

A l’arribada, els bombers van estudiar l’operativa de rescat de l’animal i dos d’ells van baixar a través de la tècnica de rescat vertical des del corredor d’accés superior de la presa fins al punt a on es trobava el gos, situat just sobre un dels sobreeixidors de l’embassament que té una important caiguda vertical fins a la base de la presa.

 

Després d’assegurar al gos amb un arnés de rescat específic, el van pujar fins al corredor superior en perfecte estat. La Policia Local de l’Alcora va localitzar a l’amo, que es va personar per a recollir a l’animal.
 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.