Rescaten a un gos en la presa de l’embassament de l’Alcora

 

Efectius del Consorci de Bombers de Castelló han rescatat en perfecte estat a un gos que estava a la part alta de la presa de l’embassament de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), i no podia eixir.

 

L’avís als servicis d’emergències ha sigut donat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dilluns i el Consorci va mobilitzar una dotació de Bombers del parc voluntari de l’Alcalatén i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa.

 

A l’arribada, els bombers van estudiar l’operativa de rescat de l’animal i dos d’ells van baixar a través de la tècnica de rescat vertical des del corredor d’accés superior de la presa fins al punt a on es trobava el gos, situat just sobre un dels sobreeixidors de l’embassament que té una important caiguda vertical fins a la base de la presa.

 

Després d’assegurar al gos amb un arnés de rescat específic, el van pujar fins al corredor superior en perfecte estat. La Policia Local de l’Alcora va localitzar a l’amo, que es va personar per a recollir a l’animal.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.

Pérez Llorca condiciona el futur de Mazón a la decisió del TSJCV

Pérez Llorca ha assenyalat que la postura del TSJCV sobre la causa penal per la gestió de la DANA serà decisiva per al futur de Carlos Mazón. Ha demanat esperar abans de prendre decisions.

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.

Les Corts demanen declarar zona d’emergència pel temporal Harry i reclamen ajudes i obres en la costa

Les Corts Valencianes han demanat al Govern declarar zona afectada greument per emergència els municipis danyats pel temporal Harry. La comissió ha secundat també exigir el rebuig a la Llei europea de restauració de la naturalesa i ha tombat iniciatives de PSPV i Compromís.

Expectació mediàtica i accés només per a la família en la vetla de Tejero

La capella ardent a Xàtiva ha congregat a nombrosos mitjans i a alguns curiosos, mentres només la família ha accedit a l'interior. El funeral se celebrarà a les 19 hores.

Renzo Saravia seguix un pla específic de treball amb el València

Renzo Saravia seguix un pla específic i progressiu en els seus primers dies al València. El lateral, fitxat fins a final de temporada per a cobrir a Foulquier, combina treball grupal i individual.

Logan Costa s’incorpora parcialment i és la gran novetat en l’entrenament del Vila-real

El central francés ha participat en els rondos inicials i suma set mesos de baixa després de la seua lesió de lligaments. Kambwala avança i Gerard Moreno seguix quasi descartat davant el Barcelona.