Rescaten a un gos en la presa de l’embassament de l’Alcora

 

Efectius del Consorci de Bombers de Castelló han rescatat en perfecte estat a un gos que estava a la part alta de la presa de l’embassament de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), i no podia eixir.

 

L’avís als servicis d’emergències ha sigut donat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dilluns i el Consorci va mobilitzar una dotació de Bombers del parc voluntari de l’Alcalatén i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa.

 

A l’arribada, els bombers van estudiar l’operativa de rescat de l’animal i dos d’ells van baixar a través de la tècnica de rescat vertical des del corredor d’accés superior de la presa fins al punt a on es trobava el gos, situat just sobre un dels sobreeixidors de l’embassament que té una important caiguda vertical fins a la base de la presa.

 

Després d’assegurar al gos amb un arnés de rescat específic, el van pujar fins al corredor superior en perfecte estat. La Policia Local de l’Alcora va localitzar a l’amo, que es va personar per a recollir a l’animal.
 

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.