Rescaten a un gos en la presa de l’embassament de l’Alcora

 

Efectius del Consorci de Bombers de Castelló han rescatat en perfecte estat a un gos que estava a la part alta de la presa de l’embassament de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), i no podia eixir.

 

L’avís als servicis d’emergències ha sigut donat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dilluns i el Consorci va mobilitzar una dotació de Bombers del parc voluntari de l’Alcalatén i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa.

 

A l’arribada, els bombers van estudiar l’operativa de rescat de l’animal i dos d’ells van baixar a través de la tècnica de rescat vertical des del corredor d’accés superior de la presa fins al punt a on es trobava el gos, situat just sobre un dels sobreeixidors de l’embassament que té una important caiguda vertical fins a la base de la presa.

 

Després d’assegurar al gos amb un arnés de rescat específic, el van pujar fins al corredor superior en perfecte estat. La Policia Local de l’Alcora va localitzar a l’amo, que es va personar per a recollir a l’animal.
 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.