Rescaten a un home en una platja de la Vila Joiosa

 

La Guàrdia Civil ha rescatat, entre les roques d’un penya-segat pròxim a la platja dels Estudiants de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant), a un home de 60 anys que portava desaparegut des del matí del dilluns. També ha sigut necessària la intervenció dels Bombers de Benidorm, en la mateixa comarca.

 

El dilluns una dona va acudir a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila Joiosa per a denunciar que, quan es va alçar pel matí, la seua parella havia desaparegut. En la casa van quedar les claus, el cotxe i el telèfon mòbil, pel que es desconeixia a on havia pogut anar.

 

La benemèrita va desplegar un ampli dispositiu format per numeroses patrulles de la Companyia de la Guàrdia Civil de Calp, en la Marina Alta (Alacant), que van buscar per annexos de la casa i els llocs més freqüentats.

 

L’han trobat molt dèbil

Cap a les 10.40 hores d’este dimarts, ha sigut finalment localitzat per un dels agents participants en la busca, amagat en el buit d’unes roques d’un penya-segat, de molt difícil accés, situat entre la platja dels Estudiants i la platja de les Torres de la Vila Joiosa.

 

L’home es trobava molt dèbil, sense mobilitat, deshidratat, un poc inconscient i amb cremades en la pell, producte de la seua prolongada exposició al sol. Per a conseguir extraure-lo, ha sigut necessària la intervenció d’una dotació de rescat de Bombers de Benidorm, els qui al costat de la Guàrdia Civil l’han traslladat a un lloc segur, a on poguera ser atés pel personal sanitari i ser evacuat en ambulància a l’Hospital de la Marina Baixa de la Vila Joiosa, per al seu examen i evolució.

 

Pel que pareix, tot apunta al fet que este home estava nadant el dilluns pel matí per eixa zona, un lloc que freqüenta amb assiduïtat, fins que un corrent el va arrossegar i va començar a sentir-se marejat. Quan per fi va poder eixir de l’aigua, va buscar un xicotet refugi entre les roques, a on ha estat fins que ha sigut rescatat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.