12.6 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Rescaten a un home en una platja de la Vila Joiosa

 

La Guàrdia Civil ha rescatat, entre les roques d’un penya-segat pròxim a la platja dels Estudiants de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant), a un home de 60 anys que portava desaparegut des del matí del dilluns. També ha sigut necessària la intervenció dels Bombers de Benidorm, en la mateixa comarca.

 

El dilluns una dona va acudir a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila Joiosa per a denunciar que, quan es va alçar pel matí, la seua parella havia desaparegut. En la casa van quedar les claus, el cotxe i el telèfon mòbil, pel que es desconeixia a on havia pogut anar.

 

La benemèrita va desplegar un ampli dispositiu format per numeroses patrulles de la Companyia de la Guàrdia Civil de Calp, en la Marina Alta (Alacant), que van buscar per annexos de la casa i els llocs més freqüentats.

 

L’han trobat molt dèbil

Cap a les 10.40 hores d’este dimarts, ha sigut finalment localitzat per un dels agents participants en la busca, amagat en el buit d’unes roques d’un penya-segat, de molt difícil accés, situat entre la platja dels Estudiants i la platja de les Torres de la Vila Joiosa.

 

L’home es trobava molt dèbil, sense mobilitat, deshidratat, un poc inconscient i amb cremades en la pell, producte de la seua prolongada exposició al sol. Per a conseguir extraure-lo, ha sigut necessària la intervenció d’una dotació de rescat de Bombers de Benidorm, els qui al costat de la Guàrdia Civil l’han traslladat a un lloc segur, a on poguera ser atés pel personal sanitari i ser evacuat en ambulància a l’Hospital de la Marina Baixa de la Vila Joiosa, per al seu examen i evolució.

 

Pel que pareix, tot apunta al fet que este home estava nadant el dilluns pel matí per eixa zona, un lloc que freqüenta amb assiduïtat, fins que un corrent el va arrossegar i va començar a sentir-se marejat. Quan per fi va poder eixir de l’aigua, va buscar un xicotet refugi entre les roques, a on ha estat fins que ha sigut rescatat.

Últimes notícies

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La menor de 4 anys roman en planta a l'Hospital Clínic de València i la seua evolució és favorable. Sanitat i la Policia mantenen obertes les investigacions.

Mossega a un guàrdia civil durant la seua detenció per portar cocaïna en el cotxe

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Albatera després de mossegar a un agent durant un control en el qual van trobar 53,3 g de cocaïna. També van arrestar als seus acompanyants i el jutge va dictar llibertat amb càrrecs.

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.

Radiografia de la violència de gènere a Espanya: 41 assassinats i 570 denúncies diàries en 2025

Les dades oficials de 2025 dibuixen un augment sostingut de la violència masclista: 41 assassinats i 570 denúncies diàries, amb la violència sexual a l'alça.

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.