27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Rescaten a un home en una platja de la Vila Joiosa

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Guàrdia Civil ha rescatat, entre les roques d’un penya-segat pròxim a la platja dels Estudiants de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant), a un home de 60 anys que portava desaparegut des del matí del dilluns. També ha sigut necessària la intervenció dels Bombers de Benidorm, en la mateixa comarca.

 

El dilluns una dona va acudir a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila Joiosa per a denunciar que, quan es va alçar pel matí, la seua parella havia desaparegut. En la casa van quedar les claus, el cotxe i el telèfon mòbil, pel que es desconeixia a on havia pogut anar.

 

La benemèrita va desplegar un ampli dispositiu format per numeroses patrulles de la Companyia de la Guàrdia Civil de Calp, en la Marina Alta (Alacant), que van buscar per annexos de la casa i els llocs més freqüentats.

 

L’han trobat molt dèbil

Cap a les 10.40 hores d’este dimarts, ha sigut finalment localitzat per un dels agents participants en la busca, amagat en el buit d’unes roques d’un penya-segat, de molt difícil accés, situat entre la platja dels Estudiants i la platja de les Torres de la Vila Joiosa.

 

L’home es trobava molt dèbil, sense mobilitat, deshidratat, un poc inconscient i amb cremades en la pell, producte de la seua prolongada exposició al sol. Per a conseguir extraure-lo, ha sigut necessària la intervenció d’una dotació de rescat de Bombers de Benidorm, els qui al costat de la Guàrdia Civil l’han traslladat a un lloc segur, a on poguera ser atés pel personal sanitari i ser evacuat en ambulància a l’Hospital de la Marina Baixa de la Vila Joiosa, per al seu examen i evolució.

 

Pel que pareix, tot apunta al fet que este home estava nadant el dilluns pel matí per eixa zona, un lloc que freqüenta amb assiduïtat, fins que un corrent el va arrossegar i va començar a sentir-se marejat. Quan per fi va poder eixir de l’aigua, va buscar un xicotet refugi entre les roques, a on ha estat fins que ha sigut rescatat.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.