Rescaten a un home en una platja de la Vila Joiosa

 

La Guàrdia Civil ha rescatat, entre les roques d’un penya-segat pròxim a la platja dels Estudiants de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant), a un home de 60 anys que portava desaparegut des del matí del dilluns. També ha sigut necessària la intervenció dels Bombers de Benidorm, en la mateixa comarca.

 

El dilluns una dona va acudir a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila Joiosa per a denunciar que, quan es va alçar pel matí, la seua parella havia desaparegut. En la casa van quedar les claus, el cotxe i el telèfon mòbil, pel que es desconeixia a on havia pogut anar.

 

La benemèrita va desplegar un ampli dispositiu format per numeroses patrulles de la Companyia de la Guàrdia Civil de Calp, en la Marina Alta (Alacant), que van buscar per annexos de la casa i els llocs més freqüentats.

 

L’han trobat molt dèbil

Cap a les 10.40 hores d’este dimarts, ha sigut finalment localitzat per un dels agents participants en la busca, amagat en el buit d’unes roques d’un penya-segat, de molt difícil accés, situat entre la platja dels Estudiants i la platja de les Torres de la Vila Joiosa.

 

L’home es trobava molt dèbil, sense mobilitat, deshidratat, un poc inconscient i amb cremades en la pell, producte de la seua prolongada exposició al sol. Per a conseguir extraure-lo, ha sigut necessària la intervenció d’una dotació de rescat de Bombers de Benidorm, els qui al costat de la Guàrdia Civil l’han traslladat a un lloc segur, a on poguera ser atés pel personal sanitari i ser evacuat en ambulància a l’Hospital de la Marina Baixa de la Vila Joiosa, per al seu examen i evolució.

 

Pel que pareix, tot apunta al fet que este home estava nadant el dilluns pel matí per eixa zona, un lloc que freqüenta amb assiduïtat, fins que un corrent el va arrossegar i va començar a sentir-se marejat. Quan per fi va poder eixir de l’aigua, va buscar un xicotet refugi entre les roques, a on ha estat fins que ha sigut rescatat.

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.