Rescaten a un home en una platja de la Vila Joiosa

 

La Guàrdia Civil ha rescatat, entre les roques d’un penya-segat pròxim a la platja dels Estudiants de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant), a un home de 60 anys que portava desaparegut des del matí del dilluns. També ha sigut necessària la intervenció dels Bombers de Benidorm, en la mateixa comarca.

 

El dilluns una dona va acudir a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila Joiosa per a denunciar que, quan es va alçar pel matí, la seua parella havia desaparegut. En la casa van quedar les claus, el cotxe i el telèfon mòbil, pel que es desconeixia a on havia pogut anar.

 

La benemèrita va desplegar un ampli dispositiu format per numeroses patrulles de la Companyia de la Guàrdia Civil de Calp, en la Marina Alta (Alacant), que van buscar per annexos de la casa i els llocs més freqüentats.

 

L’han trobat molt dèbil

Cap a les 10.40 hores d’este dimarts, ha sigut finalment localitzat per un dels agents participants en la busca, amagat en el buit d’unes roques d’un penya-segat, de molt difícil accés, situat entre la platja dels Estudiants i la platja de les Torres de la Vila Joiosa.

 

L’home es trobava molt dèbil, sense mobilitat, deshidratat, un poc inconscient i amb cremades en la pell, producte de la seua prolongada exposició al sol. Per a conseguir extraure-lo, ha sigut necessària la intervenció d’una dotació de rescat de Bombers de Benidorm, els qui al costat de la Guàrdia Civil l’han traslladat a un lloc segur, a on poguera ser atés pel personal sanitari i ser evacuat en ambulància a l’Hospital de la Marina Baixa de la Vila Joiosa, per al seu examen i evolució.

 

Pel que pareix, tot apunta al fet que este home estava nadant el dilluns pel matí per eixa zona, un lloc que freqüenta amb assiduïtat, fins que un corrent el va arrossegar i va començar a sentir-se marejat. Quan per fi va poder eixir de l’aigua, va buscar un xicotet refugi entre les roques, a on ha estat fins que ha sigut rescatat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i causar lesions a la seua parella

L'edil de Servicis Jurídics, Contractació i Patrimoni d'Altea, Rafael Ramón Mompó (Compromís), ha sigut detingut a Xàbia per presumpta agressió a la seua parella. La Guàrdia Civil ho va detindre després d'un episodi que va deixar lesions no greus, mentres l'alcalde analitza possibles mesures.

Pujada de temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este dilluns

Cels poc nuvolosos i màximes a l'alça marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. L'interior nord de Castelló registrarà ratxes de vent molt forts al matí.

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.