Rescaten a dos xiques atrapades en el cim de la Serra Grossa

 

Bombers especialistes en cerca i rescat del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis d’Alacant (SPEIS) han rescatat esta vesprada a dos xiques de 25 anys que han quedat atrapades en una dels vessants de difícil accés de la Serra Grossa.

 

Tal com ha informat la Regidoria de Seguretat a través d’un comunicat, cap a les 13.30 hores, les excursionistes han alertat que no podien descendir per una dels pendents, ja que es trobaven atrapades i bloquejades per la por de no poder pujar ni baixar per la mateixa muntanya.

 

Per a rescatar-les, els bombers han mobilitzat dos dotacions i quatre efectius del SPEIS, que han ascendit fins al cim. Allí han localitzat a les dos xiques.

 

Les dos víctimes es trobaven practicant senderisme quan, en arribar a una zona de difícil accés en una dels vessants, s’han espantat i no han pogut descendir. Després de comprovar que es trobaven en bon estat de salut, els especialistes els han ajudat a baixar de la zona muntanyenca.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.