14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Rescaten a dos xiques atrapades en el cim de la Serra Grossa

 

Bombers especialistes en cerca i rescat del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis d’Alacant (SPEIS) han rescatat esta vesprada a dos xiques de 25 anys que han quedat atrapades en una dels vessants de difícil accés de la Serra Grossa.

 

Tal com ha informat la Regidoria de Seguretat a través d’un comunicat, cap a les 13.30 hores, les excursionistes han alertat que no podien descendir per una dels pendents, ja que es trobaven atrapades i bloquejades per la por de no poder pujar ni baixar per la mateixa muntanya.

 

Per a rescatar-les, els bombers han mobilitzat dos dotacions i quatre efectius del SPEIS, que han ascendit fins al cim. Allí han localitzat a les dos xiques.

 

Les dos víctimes es trobaven practicant senderisme quan, en arribar a una zona de difícil accés en una dels vessants, s’han espantat i no han pogut descendir. Després de comprovar que es trobaven en bon estat de salut, els especialistes els han ajudat a baixar de la zona muntanyenca.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.