Un resident de 99 anys apunyala al seu company d’habitació en València

 

Un resident de 99 anys del Centre Sanitari Nuestra Señora del Carmen de València ha estat a punt de matar al seu company d’habitació. L’agressor, que feia dies que presentava símptomes de demència, ha apunyalat al seu company de 80 anys fins a quatre voltes.

 

Segons ha informat ‘Levante-‘EMV’, els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la vesprada, quan un dels cuidadors a sentit crits i ha acudit ràpidament a l’habitació. En arribar, s’ha trobat a la víctima assentada i sagnant pel coll i a l’agressor amb un ganivet de cuina en la mà.

Anuncios

 

Immediatament, des del centre han avisat a Emergències de la Generalitat, que ha mobilitzat una ambulància i diverses patrulles de la Policia Nacional. Donada la gravetat dels fets, el Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València s’ha encarregat del cas.

 

A pesar d’això, els investigadors han decidit no detindre a l’agressor, que ha sigut ingressat en la Unitat de Psiquiatria de l’hospital Clínic de València, per a que determinen el seu estat mental. L’home, que farà 100 anys enguany, feia dies que patia símptomes de demència.

 

L’agressor havia arribat a dir que sospitava que la residència anava a patir un atac i que els anaven a bombardejar, segons asseguren des del centre. A demés, també arribà a afirmar que la víctima, que patix alzheimer, havia matat a dos guàrdies civils i els havia enterrat sense desvelar a on es trobaven els cadàvers.

 

Per la seua banda, la víctima ha sigut ingressada en el mateix hospital a conseqüència de les ferides. Tot i que les lesions no són greus, es troba en observació per si es complicaren.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.