Un resident de 99 anys apunyala al seu company d’habitació en València

 

Un resident de 99 anys del Centre Sanitari Nuestra Señora del Carmen de València ha estat a punt de matar al seu company d’habitació. L’agressor, que feia dies que presentava símptomes de demència, ha apunyalat al seu company de 80 anys fins a quatre voltes.

 

Segons ha informat ‘Levante-‘EMV’, els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la vesprada, quan un dels cuidadors a sentit crits i ha acudit ràpidament a l’habitació. En arribar, s’ha trobat a la víctima assentada i sagnant pel coll i a l’agressor amb un ganivet de cuina en la mà.

 

Immediatament, des del centre han avisat a Emergències de la Generalitat, que ha mobilitzat una ambulància i diverses patrulles de la Policia Nacional. Donada la gravetat dels fets, el Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València s’ha encarregat del cas.

 

A pesar d’això, els investigadors han decidit no detindre a l’agressor, que ha sigut ingressat en la Unitat de Psiquiatria de l’hospital Clínic de València, per a que determinen el seu estat mental. L’home, que farà 100 anys enguany, feia dies que patia símptomes de demència.

 

L’agressor havia arribat a dir que sospitava que la residència anava a patir un atac i que els anaven a bombardejar, segons asseguren des del centre. A demés, també arribà a afirmar que la víctima, que patix alzheimer, havia matat a dos guàrdies civils i els havia enterrat sense desvelar a on es trobaven els cadàvers.

 

Per la seua banda, la víctima ha sigut ingressada en el mateix hospital a conseqüència de les ferides. Tot i que les lesions no són greus, es troba en observació per si es complicaren.

Últimes notícies

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.