Un resident de 99 anys apunyala al seu company d’habitació en València

 

Un resident de 99 anys del Centre Sanitari Nuestra Señora del Carmen de València ha estat a punt de matar al seu company d’habitació. L’agressor, que feia dies que presentava símptomes de demència, ha apunyalat al seu company de 80 anys fins a quatre voltes.

 

Segons ha informat ‘Levante-‘EMV’, els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la vesprada, quan un dels cuidadors a sentit crits i ha acudit ràpidament a l’habitació. En arribar, s’ha trobat a la víctima assentada i sagnant pel coll i a l’agressor amb un ganivet de cuina en la mà.

 

Immediatament, des del centre han avisat a Emergències de la Generalitat, que ha mobilitzat una ambulància i diverses patrulles de la Policia Nacional. Donada la gravetat dels fets, el Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València s’ha encarregat del cas.

 

A pesar d’això, els investigadors han decidit no detindre a l’agressor, que ha sigut ingressat en la Unitat de Psiquiatria de l’hospital Clínic de València, per a que determinen el seu estat mental. L’home, que farà 100 anys enguany, feia dies que patia símptomes de demència.

 

L’agressor havia arribat a dir que sospitava que la residència anava a patir un atac i que els anaven a bombardejar, segons asseguren des del centre. A demés, també arribà a afirmar que la víctima, que patix alzheimer, havia matat a dos guàrdies civils i els havia enterrat sense desvelar a on es trobaven els cadàvers.

 

Per la seua banda, la víctima ha sigut ingressada en el mateix hospital a conseqüència de les ferides. Tot i que les lesions no són greus, es troba en observació per si es complicaren.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.