Un resident de 99 anys apunyala al seu company d’habitació en València

 

Un resident de 99 anys del Centre Sanitari Nuestra Señora del Carmen de València ha estat a punt de matar al seu company d’habitació. L’agressor, que feia dies que presentava símptomes de demència, ha apunyalat al seu company de 80 anys fins a quatre voltes.

 

Segons ha informat ‘Levante-‘EMV’, els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la vesprada, quan un dels cuidadors a sentit crits i ha acudit ràpidament a l’habitació. En arribar, s’ha trobat a la víctima assentada i sagnant pel coll i a l’agressor amb un ganivet de cuina en la mà.

 

Immediatament, des del centre han avisat a Emergències de la Generalitat, que ha mobilitzat una ambulància i diverses patrulles de la Policia Nacional. Donada la gravetat dels fets, el Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València s’ha encarregat del cas.

 

A pesar d’això, els investigadors han decidit no detindre a l’agressor, que ha sigut ingressat en la Unitat de Psiquiatria de l’hospital Clínic de València, per a que determinen el seu estat mental. L’home, que farà 100 anys enguany, feia dies que patia símptomes de demència.

 

L’agressor havia arribat a dir que sospitava que la residència anava a patir un atac i que els anaven a bombardejar, segons asseguren des del centre. A demés, també arribà a afirmar que la víctima, que patix alzheimer, havia matat a dos guàrdies civils i els havia enterrat sense desvelar a on es trobaven els cadàvers.

 

Per la seua banda, la víctima ha sigut ingressada en el mateix hospital a conseqüència de les ferides. Tot i que les lesions no són greus, es troba en observació per si es complicaren.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.