Un resident de 99 anys apunyala al seu company d’habitació en València

 

Un resident de 99 anys del Centre Sanitari Nuestra Señora del Carmen de València ha estat a punt de matar al seu company d’habitació. L’agressor, que feia dies que presentava símptomes de demència, ha apunyalat al seu company de 80 anys fins a quatre voltes.

 

Segons ha informat ‘Levante-‘EMV’, els fets s’han produït cap a les tres i mitja de la vesprada, quan un dels cuidadors a sentit crits i ha acudit ràpidament a l’habitació. En arribar, s’ha trobat a la víctima assentada i sagnant pel coll i a l’agressor amb un ganivet de cuina en la mà.

 

Immediatament, des del centre han avisat a Emergències de la Generalitat, que ha mobilitzat una ambulància i diverses patrulles de la Policia Nacional. Donada la gravetat dels fets, el Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València s’ha encarregat del cas.

 

A pesar d’això, els investigadors han decidit no detindre a l’agressor, que ha sigut ingressat en la Unitat de Psiquiatria de l’hospital Clínic de València, per a que determinen el seu estat mental. L’home, que farà 100 anys enguany, feia dies que patia símptomes de demència.

 

L’agressor havia arribat a dir que sospitava que la residència anava a patir un atac i que els anaven a bombardejar, segons asseguren des del centre. A demés, també arribà a afirmar que la víctima, que patix alzheimer, havia matat a dos guàrdies civils i els havia enterrat sense desvelar a on es trobaven els cadàvers.

 

Per la seua banda, la víctima ha sigut ingressada en el mateix hospital a conseqüència de les ferides. Tot i que les lesions no són greus, es troba en observació per si es complicaren.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut pel robatori de 112 bucs valorats en 10.000 euros a València

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per sostraure 112 bucs en diversos municipis de València, valorades en uns 10.000 euros. Es van recuperar 67 després de trobar una explotació clandestina a Picassent

Potries aspira a Capital Europea de la Cultura 2031 amb un model rural i participatiu

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 i la defendrà l'11 de març davant el Ministeri. Amb fort suport institucional, situa la cultura en el centre del seu desenrotllament.

Mor un motorista atropellat per diversos vehicles en l’A-70 d’Alacant

Un home de 35 anys ha mort en l'A-70 d'Alacant després de caure de la moto i ser atropellat per diversos vehicles entre els km 19 i 20. Els sanitaris només han pogut confirmar el decés.

María José San Román obri La Barra del Gurmet a l’Esplanada amb concepte de barra

La xef inaugura La Barra del Gurmet a l'Esplanada d'Espanya amb un format de barra, disseny inspirat en el mosaic del passeig i servicis de desdejuni, cocteleria, menjars i sopars.

Ruixats localment forts i tempesta en el litoral de Castelló i puja la cota de neu a 1.600 m

Cel nuvolós este diumenge amb precipitacions irregulars i tempestes de matinada en el litoral de Castelló. La cota de neu ascendix de 1.200-1.400 m a 1.600 m.

Detinguts huit membres d’una xarxa que robava i extorquia a empresaris asiàtics i planejava un segrest a València

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat una xarxa assentada a Madrid que atacava a empresaris d'Àsia oriental. Se'ls atribuïx un robatori amb violència a Cantàbria i la planificació d'un segrest a València.

Morant ha defés que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i la ciència ho avala

Diana Morant ha sostingut que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i que la ciència ho recolza. En el 8M ha demanat mantindre la mobilització per la igualtat i combatre el negacionismo, recordant tres assassinats a la província de Castelló.

Pérez Llorca advoca per la igualtat més enllà de pancartes en la Romeria dels Canyes

El president ha cridat a treballar per la igualtat més enllà d'eslògans en la Romeria dels Canyes i ha reivindicat la cooperació entre institucions.