14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Retencions quilomètriques en l’entrada a València per un accident

 

Des d’este matí les entrades a València es troben amb grans retencions, a causa d’un accident que encara es desconeixen les causes. S’ha produït a la V-30 en sentit entrada a la capital des del Port o direcció a l’A-7.

Des de les 09:00 hores del matí, segons la Direcció General de Trànsit (DGT), ja hi havia tres quilòmetres de retenció i més quan l’accident ha obligat a tancar els carrils centrals d’esta carretera.

  

La N-220 i la CV-30 també colapsades

 

Segons dades de la DGT en la N-220, a l’altura de Manises, hi ha dos quilòmetres de retenció en direcció Paterna i a la CV-30, a Paterna, hi ha un altre quilòmetre per la saturació de vehicles en la via.

 

Detingut a Requena un conductor d’autobús escolar per anar drogat

 

El dilluns passat va ser parat un conductor d’un autobús escolar que transportava un grup d’alumnes d’un centre de primària de Requena, i en realitzar-li les proves va donar positiu en cocaïna.

 

La Guàrdia Civil informa que el conductor de l’autobús escolar va ser pillat quan els agents realitzaven un control de circulació en una de les entrades de Requena. Les mateixes fonts aporten que el sospitós presentava en la seua gesticulació alguns indicis d’haver consumit estupefaents, i per això decidiren realitzar-li un test de drogues.

 

El vehicle va quedar immobilitzat al donar positiu en cocaïna, i denunciat per infracció administrativa segons informa la Guàrdia Civil. La mateixa institució no ha sabut concretat a quina multa s’enfronta el conductor de l’autobús.

Últimes notícies

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.