Mastodon
23.9 C
València
Dimarts, 9 setembre, 2025

Roba una bicicleta després de quedar amb el propietari per a comprar-li-la en el Port de Sagunt

 

La vesprada del dimecres 30 d’octubre, en el Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), agents de la Policia Local de Sagunt han detingut a un xic de 24 anys, acusat d’un delicte de robatori.

 

Segons informacions del ‘Levante’, l‘acusat ha furtat una bicicleta elèctrica valorada en 3.000 euros. El propietari de la bicicleta de carretera elèctrica l’hauria posada a la venda en una xarxa social i estava poc utilitzada, ja que havia sigut adquirida el mateix any. El xic detingut hauria simulat que estava interessat en comprar-la.

 

Precisament, dimecres, van quedar els dos en l’avinguda del Mediterràni del Port, cap a les 19.00 hores. A més, l’amo, d’uns 60 anys, va decidir acudir a la cita acompanyat d’un familiar perquè ja sospitaven alguna cosa. Tot i això, el detingut va acabar espentant al propietari i va pegar a fugir amb la bici ràpidament.

 

L’home va donar a la Policia Local i Nacional les dades de la bicicleta, així com la descripció del sospitós per tal de localitzar-lo. I, solament mitja hora més tard, agents locals van observan un xic entrant a un local a on es venen objectes, amb una bici exactament igual que la descripció facilitada pel seu propietari. 

 

El xic, després de donar explicacions poc creïbles, va ser identificat. En comprovar les dades de la bici, es va verificar que era la robada. El detingut ha sigut traslladat a la comissaria del Port de Sagunt i, segons afirmen fonts policials, ja comptava amb antecedents policials.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Un motorista recorre 7 km en sentit contrari per la A-7 i dona el doble d’alcoholèmia

La Guàrdia Civil va interceptar en l'A-7, a l'altura de Sagunt, a un motorista que va circular quasi 7 km en sentit contrari i va superar el doble de la taxa d'alcoholèmia. Se li investiga per conducció temerària i per conduir sota els efectes de l'alcohol.

Balears, Múrcia i Comunitat Valenciana, en alerta taronja per pluges de fins a 50 l/h

Aemet activa l'alerta taronja a Balears, Múrcia i Comunitat Valenciana per tempestes amb pluges molt intenses. En la Comunitat, el litoral d'Alacant i el sud de València concentren els majors acumulats.

Balears, Múrcia i Comunitat Valenciana, en alerta taronja per pluges de fins a 50 l/h

Balears, Múrcia i la Comunitat Valenciana afronten un episodi de tempestes molt intenses amb el risc de graníssol i vent. La Aemet preveu fins a 50 l/m² en una hora i pics de 140 l en 3-4 hores.

Remeten les pluges fortes al matí i tornen a la vesprada en la mitat sud

Després d'una matinada amb ruixats i tempestes, el temps donarà una treva al matí. A la vesprada les tempestes es reactivaran des de l'interior cap al litoral, amb major impacte en la mitat sud.

Mazón descarta danys personals de rellevància després del temporal a Cox

Mazón va visitar Cox i Redován després del temporal i va assenyalar que no hi ha danys personals ressenyables. Es prepara un balanç de danys i es demana màxima coordinació davant noves pluges.

Mazón es desplaça a la Vega Baixa per a seguir el temporal i coordinar la resposta

Mazón s'ha traslladat a la Vega Baixa per a supervisar l'episodi de pluges i reforçar la coordinació. Es manté l'alerta taronja i hi ha talls de carreteres a la comarca.

Les víctimes de la DANA acusen a Maribel Vilaplana de ser còmplice de la mentida

L'associació de víctimes del 29-O retrau a la periodista la seua carta sobre el menjar amb Mazón el dia de la DANA i demana que aclarisca horaris i comunicacions. En una reunió amb el Consell, les famílies reclamen mesures davant noves pluges i subratllen que la gestió d'emergències correspon als responsables polítics.

Emergències demana maxima prudència davant l’alerta taronja que es manté fins a la manana

La Generalitat manté l'alerta taronja per pluges i tempestes en Castellon, interior sud de València i Alacant fins a la manana. S'activa el Pla Especial d'Inundacions i es reforça el seguiment per possibles ruixats molt intensos però de curta duracion.