Rapta i abusa sexualment de la seua exdona en Sagunt

L’agressor va tancar a l’exdona en l’habitació i, presumptament, va abusar d’ella  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 50 anys com a presumpte autor dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal. Este últim fet també se li atribuïx al seu nebot, de 20 anys i d’origen espanyol, que, juntament amb son tio, ha sigut detingut.

 

Segons les fonts policials, els fets haurien passat quan la dona es dirigia de tornada a casa a on, en eixe moment, va aparéixer en un vehicle la seua exdona i la va obligar a pujar. Una volta dins, li va estar impedint l’eixida, activant el segur de les portes del cotxe. Després, la va portar fins al domicili d’ell, a on es van dirigir fins a una habitació i, suposadament, la va despullar a la força. Finalment, la víctima va conseguir escapar del dormitori, però no va poder eixir perquè, tant l’exhome com el seu nebot, li ho haurien impedit.

 

Els agents, després d’estos fets, van ser enviats per la Sala 091 a este domicili de Sagunt, al saber que una dona podria estar sent agredida. Una volta arribaren, es van trobar a la víctima nerviosa al costat dels dos hòmens.

 

Després de les investigacions, els agents van detindre als dos individus com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal, mentres que el seu nebot va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de detenció il·legal. Els detinguts tenien antecedents policials i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.