Rapta i abusa sexualment de la seua exdona en Sagunt

L’agressor va tancar a l’exdona en l’habitació i, presumptament, va abusar d’ella  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 50 anys com a presumpte autor dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal. Este últim fet també se li atribuïx al seu nebot, de 20 anys i d’origen espanyol, que, juntament amb son tio, ha sigut detingut.

 

Segons les fonts policials, els fets haurien passat quan la dona es dirigia de tornada a casa a on, en eixe moment, va aparéixer en un vehicle la seua exdona i la va obligar a pujar. Una volta dins, li va estar impedint l’eixida, activant el segur de les portes del cotxe. Després, la va portar fins al domicili d’ell, a on es van dirigir fins a una habitació i, suposadament, la va despullar a la força. Finalment, la víctima va conseguir escapar del dormitori, però no va poder eixir perquè, tant l’exhome com el seu nebot, li ho haurien impedit.

 

Els agents, després d’estos fets, van ser enviats per la Sala 091 a este domicili de Sagunt, al saber que una dona podria estar sent agredida. Una volta arribaren, es van trobar a la víctima nerviosa al costat dels dos hòmens.

 

Després de les investigacions, els agents van detindre als dos individus com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal, mentres que el seu nebot va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de detenció il·legal. Els detinguts tenien antecedents policials i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino: Lamine Yamal va estar excepcional i el Barça va ser precís

El Vila-real va caure 4-1 al Camp Nou i Marcelino va assenyalar a Lamine Yamal, autor de tres gols, i a l'eficàcia blaugrana. El 3-1, després d'una fallada pròpia, va marcar el desenllaç.

Lamine Yamal firma el seu primer triplet i guia el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real

Lamine Yamal es va convertir en el més jove a aconseguir un triplet de lliga amb el Barcelona en el 4-1 al Vila-real. El líder es va reafirmar i arriba amb impuls a la Copa.

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.