Rapta i abusa sexualment de la seua exdona en Sagunt

L’agressor va tancar a l’exdona en l’habitació i, presumptament, va abusar d’ella  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 50 anys com a presumpte autor dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal. Este últim fet també se li atribuïx al seu nebot, de 20 anys i d’origen espanyol, que, juntament amb son tio, ha sigut detingut.

 

Segons les fonts policials, els fets haurien passat quan la dona es dirigia de tornada a casa a on, en eixe moment, va aparéixer en un vehicle la seua exdona i la va obligar a pujar. Una volta dins, li va estar impedint l’eixida, activant el segur de les portes del cotxe. Després, la va portar fins al domicili d’ell, a on es van dirigir fins a una habitació i, suposadament, la va despullar a la força. Finalment, la víctima va conseguir escapar del dormitori, però no va poder eixir perquè, tant l’exhome com el seu nebot, li ho haurien impedit.

 

Els agents, després d’estos fets, van ser enviats per la Sala 091 a este domicili de Sagunt, al saber que una dona podria estar sent agredida. Una volta arribaren, es van trobar a la víctima nerviosa al costat dels dos hòmens.

 

Després de les investigacions, els agents van detindre als dos individus com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal, mentres que el seu nebot va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de detenció il·legal. Els detinguts tenien antecedents policials i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou Gulliver del Jardí del Túria estarà llest en sis mesos i alçarà nou metres

El nou parc infantil 'El Lilliput de Gulliver' completarà l'oferta lúdica del Jardí del Túria amb una escultura jugable de quasi nou metres, integrada en un espai temàtic d'uns 2.500 metres quadrats entre el Pont de les Arts i el de Glòries Valencianes.

Educació i sindicats acosten posicions en burocràcia i ràtios però ajornen l’acord

La Conselleria d’Educació i els cinc sindicats docents avancen en burocràcia, ràtios i substitucions en l’onzena reunió de negociació, però mantenen bloquejat el valencià i el capítol salarial i continuen sense tancar un acord que desactive la vaga indefinida.

El València Basket es retroba 23 anys després amb el Joventut en un playoff històric

El València Basket jugarà les semifinals de la Lliga Endesa contra el Joventut, el club davant del qual va aconseguir fa 23 anys la seua primera eliminatòria guanyada pel títol ACB. El duel recupera un enfrontament històric entre dos clàssics del bàsquet estatal, ara amb el Roig Arena com a escenari recent dels seus últims duels a cop o mort.

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.

Una boia electromagnètica dissenyada a la UA espanta les meduses sense fer-los mal

El grup GRE de la Universitat d'Alacant ha creat una boia flotant que genera camps electromagnètics per a allunyar les meduses de zones de bany i instal·lacions marines, modificant el seu moviment sense causar-los danys ni afectar altres espècies.

El Consell amplia en 7,1 milions les ajudes al lloguer per a quasi 3.000 famílies més

La Vicepresidència Primera i Conselleria d’Habitatge destina 7,1 milions d’euros addicionals perquè 2.969 famílies que havien quedat fora per falta de crèdit reben l’ajuda al lloguer de 2025, amb què s’atenen totes les sol·licituds que complien els requisits.

El Suprem tomba el recurs de València per a limitar la distància entre terrasses de bars

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació de l'Ajuntament de València i avala que no es limite a 30 metres la distància mínima entre terrasses de bars. SOS Hostelería considera que la decisió dona aire al sector i reclama col·laboració amb l'administració.

El mes de maig passat va ser sec i el seté més càlid del segle XXI a Espanya

El mes de maig de 2026 va ser sec i molt càlid a Espanya, amb una temperatura mitjana de 17 graus, 1,4 graus per damunt del valor normal, i es consolida com el novè maig més càlid des de 1961 i el seté del segle XXI.