Rapta i abusa sexualment de la seua exdona en Sagunt

L’agressor va tancar a l’exdona en l’habitació i, presumptament, va abusar d’ella  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 50 anys com a presumpte autor dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal. Este últim fet també se li atribuïx al seu nebot, de 20 anys i d’origen espanyol, que, juntament amb son tio, ha sigut detingut.

 

Segons les fonts policials, els fets haurien passat quan la dona es dirigia de tornada a casa a on, en eixe moment, va aparéixer en un vehicle la seua exdona i la va obligar a pujar. Una volta dins, li va estar impedint l’eixida, activant el segur de les portes del cotxe. Després, la va portar fins al domicili d’ell, a on es van dirigir fins a una habitació i, suposadament, la va despullar a la força. Finalment, la víctima va conseguir escapar del dormitori, però no va poder eixir perquè, tant l’exhome com el seu nebot, li ho haurien impedit.

 

Els agents, després d’estos fets, van ser enviats per la Sala 091 a este domicili de Sagunt, al saber que una dona podria estar sent agredida. Una volta arribaren, es van trobar a la víctima nerviosa al costat dels dos hòmens.

 

Després de les investigacions, els agents van detindre als dos individus com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal, mentres que el seu nebot va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de detenció il·legal. Els detinguts tenien antecedents policials i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.