13 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Rapta i abusa sexualment de la seua exdona en Sagunt

L’agressor va tancar a l’exdona en l’habitació i, presumptament, va abusar d’ella  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dilluns en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 50 anys com a presumpte autor dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal. Este últim fet també se li atribuïx al seu nebot, de 20 anys i d’origen espanyol, que, juntament amb son tio, ha sigut detingut.

 

Segons les fonts policials, els fets haurien passat quan la dona es dirigia de tornada a casa a on, en eixe moment, va aparéixer en un vehicle la seua exdona i la va obligar a pujar. Una volta dins, li va estar impedint l’eixida, activant el segur de les portes del cotxe. Després, la va portar fins al domicili d’ell, a on es van dirigir fins a una habitació i, suposadament, la va despullar a la força. Finalment, la víctima va conseguir escapar del dormitori, però no va poder eixir perquè, tant l’exhome com el seu nebot, li ho haurien impedit.

 

Els agents, després d’estos fets, van ser enviats per la Sala 091 a este domicili de Sagunt, al saber que una dona podria estar sent agredida. Una volta arribaren, es van trobar a la víctima nerviosa al costat dels dos hòmens.

 

Després de les investigacions, els agents van detindre als dos individus com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i detenció il·legal, mentres que el seu nebot va ser arrestat com a presumpte autor d’un delicte de detenció il·legal. Els detinguts tenien antecedents policials i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell turístic amb espanyols

La Policia ha obert una investigació per possible negligència després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en la zona de Komodo amb sis espanyols a bord. Una menor va morir i tres espanyols seguixen desapareguts després de huit dies de busca.

Condemnat a 2 anys i 9 mesos per patronejar una pastera amb 14 migrants en risc d’enfonsament

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 2 anys i 9 mesos per pilotar una pastera amb 14 compatriotes des d'Algèria, en condicions precàries i amb perill d'enfonsament. L'embarcació va quedar a la deriva i va ser localitzada per un veler abans del rescat per Salvament Marítim.

La Comunitat Valenciana va rebre 11,7 milions de turistes estrangers fins a novembre i el gasto va créixer quasi un 6%

La Comunitat Valenciana va sumar 11,7 milions de visitants internacionals entre gener i novembre de 2025 (+4,18%). El gasto turístic va avançar prop d'un 6%, amb fort repunt al novembre.

Tres detinguts, un menor, per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un d'ells menor d'edat, per 15 robatoris amb força en comerços d'hostaleria i alimentació d'Albal, Catarroja i Massanassa. El presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Els càmpings valencians van liderar novembre amb un 3,2% més de pernoctacions i la major ocupació

La Comunitat Valenciana va encapçalar el turisme en càmpings al novembre amb més de 630.000 nits, un 3,2% més interanual, i va registrar la major ocupació, del 60,1%. La Costa Blanca va destacar amb 329.000 pernoctacions i un 81,2% d'ocupació.

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.