13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Detenen a un home que va atropellar a un vianant i el va deixar en el carrer en Sagunt

Detenció del conductor que va atropellar home en Sagunt

Un agent de la Policia Local de Sagunt participant en la detenció | Policia Sagunt

Els agents de la Policia Local de Sagunt han detingut a un conductor que, presumptament, va atropellar a un vianant i va fugir després de deixar-lo mal ferit. Els fets van passar a primera hora del matí a mitjans del mes de setembre en una via del nucli urbà, quan un conductor va atropellar, presumptament, a un home en un pas zebra i el va deixar mal ferit. Seguidament, després de baixar del cotxe i comprovar l’estat de la víctima, se’n va anar del lloc de l’accident.

 

El ferit va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital a on va estar ingressat per culpa de les ferides uns vint dies. Posteriorment, va continuar la recuperació en sa casa, a on va guardar repòs fins al seu total restabliment.

 

Des d’un principi, la Policia Local de Sagunt van investigar tres sospitosos, en funció de les característiques del turisme, la descripció del conductor –feta per un testimoni– i les escasses restes de materials trobades en el lloc de l’accident. Però pocs dies després, es van centrar en un dels presumptes autors dels fets, ja que s’acumulaven els indicis. Per això, van estar uns dies seguint les rutines del conductor.

 

Finalment, este dilluns s’ha detingut a l’investigat per un presumpte «delicte d’abandó del lloc de l’accident», un delicte nou arreplegat en l’última reforma del Codi Penal en què es castiga «al conductor d’un vehicle a motor o ciclomotor que voluntàriament i sense que concórrega risc propi o de tercers, abandone el lloc dels fets després de causar un accident, a on s’haguera produït una lesió que requerisca d’un tractament mèdic o quirúrgic posterior». Ara caldrà determinar si el succés va ser casual o imprudent, cosa que comporta penes diferents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.