Detenen a un home que va atropellar a un vianant i el va deixar en el carrer en Sagunt

Detenció del conductor que va atropellar home en Sagunt

Un agent de la Policia Local de Sagunt participant en la detenció | Policia Sagunt

Els agents de la Policia Local de Sagunt han detingut a un conductor que, presumptament, va atropellar a un vianant i va fugir després de deixar-lo mal ferit. Els fets van passar a primera hora del matí a mitjans del mes de setembre en una via del nucli urbà, quan un conductor va atropellar, presumptament, a un home en un pas zebra i el va deixar mal ferit. Seguidament, després de baixar del cotxe i comprovar l’estat de la víctima, se’n va anar del lloc de l’accident.

 

El ferit va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital a on va estar ingressat per culpa de les ferides uns vint dies. Posteriorment, va continuar la recuperació en sa casa, a on va guardar repòs fins al seu total restabliment.

 

Des d’un principi, la Policia Local de Sagunt van investigar tres sospitosos, en funció de les característiques del turisme, la descripció del conductor –feta per un testimoni– i les escasses restes de materials trobades en el lloc de l’accident. Però pocs dies després, es van centrar en un dels presumptes autors dels fets, ja que s’acumulaven els indicis. Per això, van estar uns dies seguint les rutines del conductor.

 

Finalment, este dilluns s’ha detingut a l’investigat per un presumpte «delicte d’abandó del lloc de l’accident», un delicte nou arreplegat en l’última reforma del Codi Penal en què es castiga «al conductor d’un vehicle a motor o ciclomotor que voluntàriament i sense que concórrega risc propi o de tercers, abandone el lloc dels fets després de causar un accident, a on s’haguera produït una lesió que requerisca d’un tractament mèdic o quirúrgic posterior». Ara caldrà determinar si el succés va ser casual o imprudent, cosa que comporta penes diferents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.