Detenen a un home que va atropellar a un vianant i el va deixar en el carrer en Sagunt

Detenció del conductor que va atropellar home en Sagunt

Un agent de la Policia Local de Sagunt participant en la detenció | Policia Sagunt

Els agents de la Policia Local de Sagunt han detingut a un conductor que, presumptament, va atropellar a un vianant i va fugir després de deixar-lo mal ferit. Els fets van passar a primera hora del matí a mitjans del mes de setembre en una via del nucli urbà, quan un conductor va atropellar, presumptament, a un home en un pas zebra i el va deixar mal ferit. Seguidament, després de baixar del cotxe i comprovar l’estat de la víctima, se’n va anar del lloc de l’accident.

 

El ferit va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital a on va estar ingressat per culpa de les ferides uns vint dies. Posteriorment, va continuar la recuperació en sa casa, a on va guardar repòs fins al seu total restabliment.

 

Des d’un principi, la Policia Local de Sagunt van investigar tres sospitosos, en funció de les característiques del turisme, la descripció del conductor –feta per un testimoni– i les escasses restes de materials trobades en el lloc de l’accident. Però pocs dies després, es van centrar en un dels presumptes autors dels fets, ja que s’acumulaven els indicis. Per això, van estar uns dies seguint les rutines del conductor.

 

Finalment, este dilluns s’ha detingut a l’investigat per un presumpte «delicte d’abandó del lloc de l’accident», un delicte nou arreplegat en l’última reforma del Codi Penal en què es castiga «al conductor d’un vehicle a motor o ciclomotor que voluntàriament i sense que concórrega risc propi o de tercers, abandone el lloc dels fets després de causar un accident, a on s’haguera produït una lesió que requerisca d’un tractament mèdic o quirúrgic posterior». Ara caldrà determinar si el succés va ser casual o imprudent, cosa que comporta penes diferents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.