Detenen a un home que va atropellar a un vianant i el va deixar en el carrer en Sagunt

Detenció del conductor que va atropellar home en Sagunt

Un agent de la Policia Local de Sagunt participant en la detenció | Policia Sagunt

Els agents de la Policia Local de Sagunt han detingut a un conductor que, presumptament, va atropellar a un vianant i va fugir després de deixar-lo mal ferit. Els fets van passar a primera hora del matí a mitjans del mes de setembre en una via del nucli urbà, quan un conductor va atropellar, presumptament, a un home en un pas zebra i el va deixar mal ferit. Seguidament, després de baixar del cotxe i comprovar l’estat de la víctima, se’n va anar del lloc de l’accident.

 

El ferit va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital a on va estar ingressat per culpa de les ferides uns vint dies. Posteriorment, va continuar la recuperació en sa casa, a on va guardar repòs fins al seu total restabliment.

 

Des d’un principi, la Policia Local de Sagunt van investigar tres sospitosos, en funció de les característiques del turisme, la descripció del conductor –feta per un testimoni– i les escasses restes de materials trobades en el lloc de l’accident. Però pocs dies després, es van centrar en un dels presumptes autors dels fets, ja que s’acumulaven els indicis. Per això, van estar uns dies seguint les rutines del conductor.

 

Finalment, este dilluns s’ha detingut a l’investigat per un presumpte «delicte d’abandó del lloc de l’accident», un delicte nou arreplegat en l’última reforma del Codi Penal en què es castiga «al conductor d’un vehicle a motor o ciclomotor que voluntàriament i sense que concórrega risc propi o de tercers, abandone el lloc dels fets després de causar un accident, a on s’haguera produït una lesió que requerisca d’un tractament mèdic o quirúrgic posterior». Ara caldrà determinar si el succés va ser casual o imprudent, cosa que comporta penes diferents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.