18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detenen a un home que va atropellar a un vianant i el va deixar en el carrer en Sagunt

Detenció del conductor que va atropellar home en Sagunt

Un agent de la Policia Local de Sagunt participant en la detenció | Policia Sagunt

Els agents de la Policia Local de Sagunt han detingut a un conductor que, presumptament, va atropellar a un vianant i va fugir després de deixar-lo mal ferit. Els fets van passar a primera hora del matí a mitjans del mes de setembre en una via del nucli urbà, quan un conductor va atropellar, presumptament, a un home en un pas zebra i el va deixar mal ferit. Seguidament, després de baixar del cotxe i comprovar l’estat de la víctima, se’n va anar del lloc de l’accident.

 

El ferit va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital a on va estar ingressat per culpa de les ferides uns vint dies. Posteriorment, va continuar la recuperació en sa casa, a on va guardar repòs fins al seu total restabliment.

 

Des d’un principi, la Policia Local de Sagunt van investigar tres sospitosos, en funció de les característiques del turisme, la descripció del conductor –feta per un testimoni– i les escasses restes de materials trobades en el lloc de l’accident. Però pocs dies després, es van centrar en un dels presumptes autors dels fets, ja que s’acumulaven els indicis. Per això, van estar uns dies seguint les rutines del conductor.

 

Finalment, este dilluns s’ha detingut a l’investigat per un presumpte «delicte d’abandó del lloc de l’accident», un delicte nou arreplegat en l’última reforma del Codi Penal en què es castiga «al conductor d’un vehicle a motor o ciclomotor que voluntàriament i sense que concórrega risc propi o de tercers, abandone el lloc dels fets després de causar un accident, a on s’haguera produït una lesió que requerisca d’un tractament mèdic o quirúrgic posterior». Ara caldrà determinar si el succés va ser casual o imprudent, cosa que comporta penes diferents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.

L’avís groc per vent es manté divendres i dissabte en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat este dijous l'avís groc per ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i el litoral sud de València. L'alerta continuarà el divendres i el dissabte en diferents punts, amb trams de costa d'Alacant baix onatge de 3 metres.

L’Elx prepara la visita del Barcelona amb cinc baixes i dos retorns

L'Elx s'ha exercitat amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona. Tornen Chust i Bigas; Febas és baixa per sanció i pot debutar Lucas Cepeda.

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.

El 74% de la població a Espanya vivia a menys de 15 minuts d’un hospital en 2024

Un estudi situa al 74% de la població a Espanya a menys de 15 minuts d'un hospital en 2024, però 783.000 persones encara superaven una hora de viatge. L'accessibilitat millora de forma sostinguda, encara que persistixen grans bretxes territorials.

El Vila-real s’acomiada de la Champions amb la seua pitjor ratxa europea i una sequera a domicili

El 3-0 en Leverkusen va tancar la participació del Vila-real en la Lliga de Campions i ha confirmat la seua pitjor ratxa europea: huit partits sense guanyar. L'equip va encadenar la seua quinta derrota a domicili i suma 460 minuts sense marcar fora.

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.