Un home patix un infart per córrer per a no perdre el bus en Port de Sagunt

Port de Sagunt

Moment de la reanimació | Twitter

 

La Policia Local de Port de Sagunt i diferents efectius sanitaris, han hagut de socórrer a un home d’avançada edat, en patir una parada cardíaca després de córrer per a no perdre l’autobús. 

 

L’incident ha tingut lloc en el passeig marítim d’esta localitat, situada en la comarca de Camp de Morvedre, en la província de València, tal com ha avançat el periòdic Levante.

 

L’home s’ha desplomat a tan sols uns metres de la parada de l’autobús, i ha hagut de ser socorregut per alguns veïns que hi havia en la zona, i que han avisat ràpidament a la Policia Local, que comptava amb una patrulla en el barri en eixos moments. 

 

Els efectius han realitzat maniobres de reanimació a l’home durant prop de mitja hora, ja que no tenia pols. Finalment, fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsica, a més dels efectius del Servici Mèdic Urgent, que han continuat amb les maniobres de reanimació durant més temps. 

 

A pesar de què els agents disposaven d’equipament desfibril·lador, no s’ha recomanat el seu ús, per això no ha sigut fins a l’arribada del personal mèdic, que no han pogut fer ús d’un altre equip similar. 

 

L’home ha sigut traslladat a l’Hospital de Sagunt amb estat molt greu, i es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.