Un home patix un infart per córrer per a no perdre el bus en Port de Sagunt

Port de Sagunt

Moment de la reanimació | Twitter

 

La Policia Local de Port de Sagunt i diferents efectius sanitaris, han hagut de socórrer a un home d’avançada edat, en patir una parada cardíaca després de córrer per a no perdre l’autobús. 

 

L’incident ha tingut lloc en el passeig marítim d’esta localitat, situada en la comarca de Camp de Morvedre, en la província de València, tal com ha avançat el periòdic Levante.

 

L’home s’ha desplomat a tan sols uns metres de la parada de l’autobús, i ha hagut de ser socorregut per alguns veïns que hi havia en la zona, i que han avisat ràpidament a la Policia Local, que comptava amb una patrulla en el barri en eixos moments. 

 

Els efectius han realitzat maniobres de reanimació a l’home durant prop de mitja hora, ja que no tenia pols. Finalment, fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsica, a més dels efectius del Servici Mèdic Urgent, que han continuat amb les maniobres de reanimació durant més temps. 

 

A pesar de què els agents disposaven d’equipament desfibril·lador, no s’ha recomanat el seu ús, per això no ha sigut fins a l’arribada del personal mèdic, que no han pogut fer ús d’un altre equip similar. 

 

L’home ha sigut traslladat a l’Hospital de Sagunt amb estat molt greu, i es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.