10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Un home patix un infart per córrer per a no perdre el bus en Port de Sagunt

Port de Sagunt

Moment de la reanimació | Twitter

 

La Policia Local de Port de Sagunt i diferents efectius sanitaris, han hagut de socórrer a un home d’avançada edat, en patir una parada cardíaca després de córrer per a no perdre l’autobús. 

 

L’incident ha tingut lloc en el passeig marítim d’esta localitat, situada en la comarca de Camp de Morvedre, en la província de València, tal com ha avançat el periòdic Levante.

 

L’home s’ha desplomat a tan sols uns metres de la parada de l’autobús, i ha hagut de ser socorregut per alguns veïns que hi havia en la zona, i que han avisat ràpidament a la Policia Local, que comptava amb una patrulla en el barri en eixos moments. 

 

Els efectius han realitzat maniobres de reanimació a l’home durant prop de mitja hora, ja que no tenia pols. Finalment, fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsica, a més dels efectius del Servici Mèdic Urgent, que han continuat amb les maniobres de reanimació durant més temps. 

 

A pesar de què els agents disposaven d’equipament desfibril·lador, no s’ha recomanat el seu ús, per això no ha sigut fins a l’arribada del personal mèdic, que no han pogut fer ús d’un altre equip similar. 

 

L’home ha sigut traslladat a l’Hospital de Sagunt amb estat molt greu, i es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.