Un home patix un infart per córrer per a no perdre el bus en Port de Sagunt

Port de Sagunt

Moment de la reanimació | Twitter

 

La Policia Local de Port de Sagunt i diferents efectius sanitaris, han hagut de socórrer a un home d’avançada edat, en patir una parada cardíaca després de córrer per a no perdre l’autobús. 

 

L’incident ha tingut lloc en el passeig marítim d’esta localitat, situada en la comarca de Camp de Morvedre, en la província de València, tal com ha avançat el periòdic Levante.

 

L’home s’ha desplomat a tan sols uns metres de la parada de l’autobús, i ha hagut de ser socorregut per alguns veïns que hi havia en la zona, i que han avisat ràpidament a la Policia Local, que comptava amb una patrulla en el barri en eixos moments. 

 

Els efectius han realitzat maniobres de reanimació a l’home durant prop de mitja hora, ja que no tenia pols. Finalment, fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsica, a més dels efectius del Servici Mèdic Urgent, que han continuat amb les maniobres de reanimació durant més temps. 

 

A pesar de què els agents disposaven d’equipament desfibril·lador, no s’ha recomanat el seu ús, per això no ha sigut fins a l’arribada del personal mèdic, que no han pogut fer ús d’un altre equip similar. 

 

L’home ha sigut traslladat a l’Hospital de Sagunt amb estat molt greu, i es desconeix el seu estat de salut actual. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU