Anuncios

Detinguda una mare per pegar als seus fills menuts i deixar-los marques en València

La mare va pegar als seus dos fills, de 5 i 8 anys d’edat   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Russafa de València a una dona de 34 anys, d’origen xinés, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar als seus fills –de cinc i huit anys– amb un matamosques, segons pareix. Els policies van confiscar el matamosques.

  

Anuncios

Els fets van passar quan els agents que estaven patrullant la zona van rebre un avís per a acudir a una casa del districte de Russafa a on, pel que pareix, una dona estava agredint als seus fills, menors d’edat, amb un bastó, fuet o alguna cosa similar i ells ploraven i cridaven.

 

Els xiquets tenien les marques de l’agressió

Immediatament, els policies es van dirigir al domicili a on els va obrir una dona que els va convidar a passar per a que comprovaren l’estat dels seus fills. Un dels agents va descobrir que la mare, presumptament, els havia pegat als dos amb un bastó que van localitzar en una caixa darrere d’una porta. De fet, en realitat es tractava d’un matamosques, tal com van comprovar quan van confiscar l’objecte i van vore les marques en els xiquets.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que una veïna, que es trobava en la porta de la finca, havia sentit crits i plors de xiquets i com una altra veïna estava cridant l’atenció a una dona per a que deixara de pegar als xiquets.

 

Els agents després de fer diferents gestions, van descobrir que una dona que es trobava en sa casa vegent la televisió, va començar a sentir crits, plors i colps i, per això, va eixir al balcó i va vore com la veïna d’una altra finca li pegava amb una espècie de bastó al seu fill menut. Per eixe motiu, li va cridar l’atenció diguent-li que no li pegara, que això no se li feia a un xiquet menut.

 

La sospitosa en va donar compte de la presència de les seues veïnes i, segons pareix, va deixar estar al xiquet més menut i va agarrar al més major i li va pegar uns quants colps amb el matamosques i, després, se’n va anar.

 

Finalment, els agents, després de fer diferents comprovacions, van detindre a la mare com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i van entregar els menors al son pare que es va presentar en el domicili als pocs minuts de què passara tot. La detinguda, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios