Detinguda una mare per pegar als seus fills menuts i deixar-los marques en València

La mare va pegar als seus dos fills, de 5 i 8 anys d’edat   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Russafa de València a una dona de 34 anys, d’origen xinés, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar als seus fills –de cinc i huit anys– amb un matamosques, segons pareix. Els policies van confiscar el matamosques.

  

Els fets van passar quan els agents que estaven patrullant la zona van rebre un avís per a acudir a una casa del districte de Russafa a on, pel que pareix, una dona estava agredint als seus fills, menors d’edat, amb un bastó, fuet o alguna cosa similar i ells ploraven i cridaven.

 

Els xiquets tenien les marques de l’agressió

Immediatament, els policies es van dirigir al domicili a on els va obrir una dona que els va convidar a passar per a que comprovaren l’estat dels seus fills. Un dels agents va descobrir que la mare, presumptament, els havia pegat als dos amb un bastó que van localitzar en una caixa darrere d’una porta. De fet, en realitat es tractava d’un matamosques, tal com van comprovar quan van confiscar l’objecte i van vore les marques en els xiquets.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que una veïna, que es trobava en la porta de la finca, havia sentit crits i plors de xiquets i com una altra veïna estava cridant l’atenció a una dona per a que deixara de pegar als xiquets.

 

Els agents després de fer diferents gestions, van descobrir que una dona que es trobava en sa casa vegent la televisió, va començar a sentir crits, plors i colps i, per això, va eixir al balcó i va vore com la veïna d’una altra finca li pegava amb una espècie de bastó al seu fill menut. Per eixe motiu, li va cridar l’atenció diguent-li que no li pegara, que això no se li feia a un xiquet menut.

 

La sospitosa en va donar compte de la presència de les seues veïnes i, segons pareix, va deixar estar al xiquet més menut i va agarrar al més major i li va pegar uns quants colps amb el matamosques i, després, se’n va anar.

 

Finalment, els agents, després de fer diferents comprovacions, van detindre a la mare com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i van entregar els menors al son pare que es va presentar en el domicili als pocs minuts de què passara tot. La detinguda, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.