Detinguda una mare per pegar als seus fills menuts i deixar-los marques en València

La mare va pegar als seus dos fills, de 5 i 8 anys d’edat   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Russafa de València a una dona de 34 anys, d’origen xinés, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar als seus fills –de cinc i huit anys– amb un matamosques, segons pareix. Els policies van confiscar el matamosques.

  

Els fets van passar quan els agents que estaven patrullant la zona van rebre un avís per a acudir a una casa del districte de Russafa a on, pel que pareix, una dona estava agredint als seus fills, menors d’edat, amb un bastó, fuet o alguna cosa similar i ells ploraven i cridaven.

 

Els xiquets tenien les marques de l’agressió

Immediatament, els policies es van dirigir al domicili a on els va obrir una dona que els va convidar a passar per a que comprovaren l’estat dels seus fills. Un dels agents va descobrir que la mare, presumptament, els havia pegat als dos amb un bastó que van localitzar en una caixa darrere d’una porta. De fet, en realitat es tractava d’un matamosques, tal com van comprovar quan van confiscar l’objecte i van vore les marques en els xiquets.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que una veïna, que es trobava en la porta de la finca, havia sentit crits i plors de xiquets i com una altra veïna estava cridant l’atenció a una dona per a que deixara de pegar als xiquets.

 

Els agents després de fer diferents gestions, van descobrir que una dona que es trobava en sa casa vegent la televisió, va començar a sentir crits, plors i colps i, per això, va eixir al balcó i va vore com la veïna d’una altra finca li pegava amb una espècie de bastó al seu fill menut. Per eixe motiu, li va cridar l’atenció diguent-li que no li pegara, que això no se li feia a un xiquet menut.

 

La sospitosa en va donar compte de la presència de les seues veïnes i, segons pareix, va deixar estar al xiquet més menut i va agarrar al més major i li va pegar uns quants colps amb el matamosques i, després, se’n va anar.

 

Finalment, els agents, després de fer diferents comprovacions, van detindre a la mare com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i van entregar els menors al son pare que es va presentar en el domicili als pocs minuts de què passara tot. La detinguda, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.