Detinguda una mare per pegar als seus fills menuts i deixar-los marques en València

La mare va pegar als seus dos fills, de 5 i 8 anys d’edat   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un domicili del districte de Russafa de València a una dona de 34 anys, d’origen xinés, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pegar als seus fills –de cinc i huit anys– amb un matamosques, segons pareix. Els policies van confiscar el matamosques.

  

Els fets van passar quan els agents que estaven patrullant la zona van rebre un avís per a acudir a una casa del districte de Russafa a on, pel que pareix, una dona estava agredint als seus fills, menors d’edat, amb un bastó, fuet o alguna cosa similar i ells ploraven i cridaven.

 

Els xiquets tenien les marques de l’agressió

Immediatament, els policies es van dirigir al domicili a on els va obrir una dona que els va convidar a passar per a que comprovaren l’estat dels seus fills. Un dels agents va descobrir que la mare, presumptament, els havia pegat als dos amb un bastó que van localitzar en una caixa darrere d’una porta. De fet, en realitat es tractava d’un matamosques, tal com van comprovar quan van confiscar l’objecte i van vore les marques en els xiquets.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que una veïna, que es trobava en la porta de la finca, havia sentit crits i plors de xiquets i com una altra veïna estava cridant l’atenció a una dona per a que deixara de pegar als xiquets.

 

Els agents després de fer diferents gestions, van descobrir que una dona que es trobava en sa casa vegent la televisió, va començar a sentir crits, plors i colps i, per això, va eixir al balcó i va vore com la veïna d’una altra finca li pegava amb una espècie de bastó al seu fill menut. Per eixe motiu, li va cridar l’atenció diguent-li que no li pegara, que això no se li feia a un xiquet menut.

 

La sospitosa en va donar compte de la presència de les seues veïnes i, segons pareix, va deixar estar al xiquet més menut i va agarrar al més major i li va pegar uns quants colps amb el matamosques i, després, se’n va anar.

 

Finalment, els agents, després de fer diferents comprovacions, van detindre a la mare com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i van entregar els menors al son pare que es va presentar en el domicili als pocs minuts de què passara tot. La detinguda, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.

Abril de 2026 va ser molt càlid i extremadament sec en la Comunitat Valenciana

Abril de 2026 va registrar en la Comunitat Valenciana una temperatura mitjana de 15,5 graus, 2,1 per damunt de l'habitual, i una pluja un 58% inferior a la mitjana climàtica.

Sanitat ordena retirar un lot de colònia per a bebés per una fallada en l’etiquetatge

Sanitat ha ordenat la retirada d'un lot de la colònia de bebés Suavinex Baby Cologne Memories per no advertir en l'etiqueta la presència de tres al·lergògens per damunt del límit legal.

El València afronta un altre final de Lliga pendent de certificar la permanència

El València arriba a les últimes quatre jornades de LaLiga encara sense la permanència assegurada, com ja va ocórrer en les temporades 2022-23 i 2024-25, quan només va sumar cinc i quatre punts en eixe tram.

Un de cada 20 alumnes mostra risc de dependència problemàtica de la IA en els seus estudis

Un estudi amb 1.905 adolescents detecta que el 4,7% de l'alumnat corre risc de desenrotllar una relació problemàtica amb la intel·ligència artificial generativa en l'àmbit educatiu.