Roben una grua en un desballestament de Peníscola per a intentar arrancar un caixer

 

Esta passada Nit de Nadal, uns lladres van robar un camió grua d’un desballestament de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), que van usar per a intentar arrancar un caixer d’un banc.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ama del vehicle robat ha explicat que «quan vam arribar al desballestament vam vore que la porta estava tirada a terra i que la grua, amb la que retirem els cotxes i els portem al desballestament, no estava», ha afirmat la víctima.

 

En la nit d’este dissabte, 26 de desembre, «van trobar la porta del camió en un carrer a on la van deixar els lladres després d’intentar rebentar un caixer d’un banc.

 

«La van deixar en marxa en el mateix lloc del robatori perquè el cable se’ls va trencar, es va frustrar el robatori i van fugir», va especificar la dona, qui va assegurar que hui recolliran el camió localitzat que compta amb gran quantitat de destrosses que li van ocasionar per a posar-lo en marxa.

Últimes notícies

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.