13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Roben una grua en un desballestament de Peníscola per a intentar arrancar un caixer

 

Esta passada Nit de Nadal, uns lladres van robar un camió grua d’un desballestament de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), que van usar per a intentar arrancar un caixer d’un banc.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ama del vehicle robat ha explicat que «quan vam arribar al desballestament vam vore que la porta estava tirada a terra i que la grua, amb la que retirem els cotxes i els portem al desballestament, no estava», ha afirmat la víctima.

 

En la nit d’este dissabte, 26 de desembre, «van trobar la porta del camió en un carrer a on la van deixar els lladres després d’intentar rebentar un caixer d’un banc.

 

«La van deixar en marxa en el mateix lloc del robatori perquè el cable se’ls va trencar, es va frustrar el robatori i van fugir», va especificar la dona, qui va assegurar que hui recolliran el camió localitzat que compta amb gran quantitat de destrosses que li van ocasionar per a posar-lo en marxa.

Últimes notícies

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.