Detenen 5 jóvens per furtar pisos en València

Lladres usant el mètode de l'esvaró (relliscada)

Material que usaven les detingudes per a entrar en les cases | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos dones, de 18 i 21 anys i d’origen croat, com a presumptes autores d’un delicte de robatori amb força. La detenció s’ha produït després que un Policia Nacional i un Guàrdia Civil, cunyats i fora de servici, sorprengueren les sospitoses intentant accedir a una vivenda d’un veí. Els agents van eixir i van vore a les dos dones: una manipulant la porta i l’altra en actitud vigilant.

 

Després d’identificar-se com a agents de l’autoritat, van presenciar com a una de les ara detingudes li va caure un plàstic, comunament usat per a obrir les portes de les cases amb el mètode de l»esvaró’. Quan van arribar més agents de la Policia Nacional, van requisar a les dos xiques una clau anglesa i un tornavís doblat, joies i diners. Entre les joies, algunes presentaven inicials que no corresponen a les detingudes.

 

La propietària estava en casa quan intentaven entrar

En una altra actuació, agents de la Policia Nacional han detingut també en un edifici de València a tres hòmens de 25, 31 i 36 anys, d’origen georgià, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en domicili, en grau de temptativa, després d’intentar entrar en una casa sense conseguir-ho, ja que la seua propietària estava dins i va tocar al 091.

 

Els agents es van dirigir a un edifici en què, segons pareix, un home havia intentat accedir a una casa. Allí van localitzar tres hòmens en l’última planta i que no donaven cap explicació clara de què feien ahí. Els agents van saber que poc abans una dona estava dormint en sa casa i va escoltar com tocaven al timbre insistentment. Quan es va alçar, va vore per l’espillera com un home estava manipulant el pany i, per això, avisà a la policia.

 

Els agents van detindre als tres hòmens com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en grau de temptativa. Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.