Detenen 5 jóvens per furtar pisos en València

Lladres usant el mètode de l'esvaró (relliscada)

Material que usaven les detingudes per a entrar en les cases | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos dones, de 18 i 21 anys i d’origen croat, com a presumptes autores d’un delicte de robatori amb força. La detenció s’ha produït després que un Policia Nacional i un Guàrdia Civil, cunyats i fora de servici, sorprengueren les sospitoses intentant accedir a una vivenda d’un veí. Els agents van eixir i van vore a les dos dones: una manipulant la porta i l’altra en actitud vigilant.

 

Després d’identificar-se com a agents de l’autoritat, van presenciar com a una de les ara detingudes li va caure un plàstic, comunament usat per a obrir les portes de les cases amb el mètode de l»esvaró’. Quan van arribar més agents de la Policia Nacional, van requisar a les dos xiques una clau anglesa i un tornavís doblat, joies i diners. Entre les joies, algunes presentaven inicials que no corresponen a les detingudes.

 

La propietària estava en casa quan intentaven entrar

En una altra actuació, agents de la Policia Nacional han detingut també en un edifici de València a tres hòmens de 25, 31 i 36 anys, d’origen georgià, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en domicili, en grau de temptativa, després d’intentar entrar en una casa sense conseguir-ho, ja que la seua propietària estava dins i va tocar al 091.

 

Els agents es van dirigir a un edifici en què, segons pareix, un home havia intentat accedir a una casa. Allí van localitzar tres hòmens en l’última planta i que no donaven cap explicació clara de què feien ahí. Els agents van saber que poc abans una dona estava dormint en sa casa i va escoltar com tocaven al timbre insistentment. Quan es va alçar, va vore per l’espillera com un home estava manipulant el pany i, per això, avisà a la policia.

 

Els agents van detindre als tres hòmens com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en grau de temptativa. Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.