8.8 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

La consellera Rosa Pérez es fa una fractura i un esquinç en tornar de la processó cívica del 9 d’Octubre

ROSA PEREZ GARIJO

Rosa Perez Garijo en una imatge d’arxiu | Europa Press

 

La consellera de Transparència, Rosa Pérez Garijo, ha patit una caiguda quan tornava al Palau de la Generalitat després de la processó cívica del 9 d’Octubre. En eixa caiguda, la consellera s’ha fracturat el braç esquerre.

 

Segons han confirmat els seus col·laboradors pròxims, la consellera ha sigut traslladada en ambulància a l’Hospital Clínic de València, a on li han fet diferents radiografies, li han enguixat el braç i li ha embenat un peu, ja que també ha patit un esquinç.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Schareina guanya la tercera etapa de motos del Dakar i s’acosta al líder Sanders

Tosha Schareina es va imposar en la tercera etapa de motos en Alula (422 km) i ja és tercer de la general, a 1.13 de Daniel Sanders i a sis segons de Ricky Brabec.

Els Reis Mags sortegen la borrasca i mantenen les cavalcades en gran part de la Comunitat Valenciana

Malgrat l'alerta groga per fred i nevades, la majoria de cavalcades s'han celebrat amb ajustos i plans B. València i Alcoi han mantingut les seues desfilades amb canvis.

Els Reis Mags sortegen la borrasca i mantenen la màgia en la Comunitat Valenciana

La borrasca Francis ha obligat a moure, adaptar o suspendre desfilades en diferents municipis, però moltes cavalcades s'han mantingut amb plans alternatius i baix alerta groga.

La neu manté 15 carreteres afectades, inclosa l’A-3 a Conca i València

El temporal de neu manté afectades unes 15 carreteres i obliga a extremar la precaució en l'A-3 en trams de Conca i València. La DGT advertix de possibles complicacions en una vesprada de major mobilitat per la vespra de Reis.

Pedro Martínez avisa d’una setmana de màxima exigència per al València Basket

El tècnic va qualificar com una de les més dures del curs la seqüència Estrella Roja, Mònaco i Unicaja. Va reclamar descans, rotació i aprofitar el poc entrenament.

Sanitat aconsella abrigar-se per capes i apagar estufes a la nit davant els dies més freds

Sanitat recomana abrigar-se per capes, protegir cap, mans i peus i apagar estufes a la nit per a previndre problemes de salut per les baixes temperatures. També demana ventilar, hidratar-se, evitar l'alcohol i seguir les alertes, amb èmfasi en la vacunació antigripal

Acaçar i assetjar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana explica les diferències entre estes dos paraules i com emprar-les correctament

La Associació per la Coeducació denúncia que el nou Decret de Convivència invisibilitza la violència de gènere a les aules

La Associació per la Coeducació ha advertit que el nou Decret de Convivència invisibilitza la violència de gènere i reduïx la coeducació a un paper testimonial. També ha alertat de la falta de recursos i de l'ús indiscriminat de la mediació en contextos de desigualtat.