Seguix oberta una línia d’investigació sobre la desaparició de Wafa

La Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil manté oberta una línia d'investigació «clara» però «no determinant» en relació amb la desaparició de la jove Wafa, de 19 anys, que va desaparéixer fa un mes en Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

Segons ha assegurat este dijous el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, esta línia d'investigació no tindria relació amb la desaparició de Marta Calvo i el detingut per la seua mort, Jorge Ignacio P.J., que es va entregar a la Guàrdia Civil el 4 de desembre.

 

La localitat de Carcaixent es troba pròxima a Manuel, lloc de desaparició de Marta. En unes primeres declaracions als mitjans, Fulgencio va assenyalar que era probable que la desaparició de Wafa fora voluntària, encara que més tard esta hipòtesi va canviar, segons el mateix delegat. La valoració inicial obeïa al fet de què, dies després de la seua desaparició, es van esborrar les xarxes socials de Wafa «i pareixia raonable entendre que haguera sigut ella mateixa».

 

Ara, segons ha explicat este dijous, «continua treballant l'UCO en la investigació. Tenim una línia d'investigació que és clara però no és determinant i no tindria relació» amb el cas de Marta Calvo. Fulgencio ha confirmat que la família ha sigut «informada recentment» tant per part del subdelegat del Govern com per responsables d'investigació de l'UCO.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.