Seguix oberta una línia d’investigació sobre la desaparició de Wafa

La Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil manté oberta una línia d'investigació «clara» però «no determinant» en relació amb la desaparició de la jove Wafa, de 19 anys, que va desaparéixer fa un mes en Carcaixent, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

Segons ha assegurat este dijous el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, esta línia d'investigació no tindria relació amb la desaparició de Marta Calvo i el detingut per la seua mort, Jorge Ignacio P.J., que es va entregar a la Guàrdia Civil el 4 de desembre.

 

La localitat de Carcaixent es troba pròxima a Manuel, lloc de desaparició de Marta. En unes primeres declaracions als mitjans, Fulgencio va assenyalar que era probable que la desaparició de Wafa fora voluntària, encara que més tard esta hipòtesi va canviar, segons el mateix delegat. La valoració inicial obeïa al fet de què, dies després de la seua desaparició, es van esborrar les xarxes socials de Wafa «i pareixia raonable entendre que haguera sigut ella mateixa».

 

Ara, segons ha explicat este dijous, «continua treballant l'UCO en la investigació. Tenim una línia d'investigació que és clara però no és determinant i no tindria relació» amb el cas de Marta Calvo. Fulgencio ha confirmat que la família ha sigut «informada recentment» tant per part del subdelegat del Govern com per responsables d'investigació de l'UCO.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.