Servicis Socials comença la vacunació de les persones sense llar de València

 


L’Ajuntament de València començarà demà la vacunació de les persones sense llar de València, un col·lectiu, que tal com ha indicat la regidora de Servicis Socials, Isabel Lozano, “té moltes dificultats, per a ser identificat i convidat al procés de vacunació enfront de la Covid-19″.

La regidora ha assenyalat que “seran vacunades les persones que estan en situació de carrer, però també aquelles que estan en algun recurs d’allotjament -municipal i també d’entitats socials- i també totes les persones que viuen en algun assentament dels exteriors de la ciutat de València”.

Concretament les vacunacions seran demà dia 15 i el dia 22 a la vesprada, jornades en les quals es procedirà a la vacunació al Centre d’Atenció als Immigrants (CAI) de l’Ajuntament de València a totes les persones sense llar, derivades dels pisos municipals amb persones del col·lectiu de l’alberg municipal “El Carme”, dels assentaments, dels recursos d’allotjament depenents del CAI, de la Creu Roja i Médicos del Mundo, així com de Casa Caridad i Sant Joan de Déu.

Una de les vacunes disponibles en este moment és la de Janssen, que està indicada segons l’estratègia de vacunació del Sistema Nacional de Salut en este col·lectiu. Esta vacuna només requereix una dosi, per la qual que la seua utilització té importants avantatges des del punt de vista de viabilitat i eficiència dels recursos sanitaris per a certs col·lectius difícils de captar i vacunar.

Isabel Lozano ha dit que “a València no ens oblidem de ningú i per això hem coordinat este dispositiu amb la Conselleria de Sanitat Universal i amb la regidoria de Migració de l’Ajuntament de València, per donar cobertura a tot el col·lectiu de persones sense sostre pel que fa a la vacuna i la seua immunització contra el virus”.

Per la seua part la responsable de Cooperació al Desenvolupament, Maite Ibáñez, de la qual depén el Centre d’Atenció a les persones immigrants on s’ha dut a terme esta actuació, ha felicitat els i les professionals que ha organitzat la vacunació i ha posat l’accent en la necessitat d’acostar a les persones sense llar al sistema de salut».

Així ha assenyalat que la col·laboració entre administracions i àrees municipals és «fonamental perquè es puguen habilitar espais i opcions perquè les persones es puguen vacunar«.

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.