80 persones, en 6 pasteres, arriben a les costes d’Alacant en les últimes hores

 

Sis pasteres han arribat este dissabte als municipis de Calp Teulada–Moraira (en la comarca de la Marina Alta) Benidorm i la Vila Joiosa (en la comarca de la Marina Baixa) i Santa Pola (en el Baix Vinalopó), cosa que suposa l’arribada de vora 80 immigrants en total arribats esta matinada a la província d’Alacant.

 

Segons ha informat la Creu Roja, la primera de les embarcacions ha arribat a les costes de Santa Pola cap a les 00.30 hores, amb 16 immigrants a bord, dos d’ells menors d’edat (15 i 16 anys, respectivament). Segons les mateixes fonts, tots es trobaven en bon estat de salut i a la seua arribada se’ls han realitzat proves  de PCR.

 

Unes hores més tard, una segona embarcació ha arribat a Benidorm, amb 17 persones més, tres d’elles menors d’edat. Tots ells també es trobaven en bon estat de salut i se’ls ha fet la prova del coronavirus. Ja de cara al matí, cap a les 08.30 hores, ha arribat la tercera pastera, esta volta a la Vila Joiosa. La intervenció seguix en curs, però segons han indicat des de Creu Roja, podrien haver en l’embarcació 13 persones.

 

A demés, ara per ara hi ha altres tres rescats en curs, sempre segons Creu Roja: una pastera que també ha arribat a Benidorm amb 11 persones, que està sent traslladada al port d’Alacant i a on es preveu que atracarà cap a les 13.30. Una altra en Calp, que contenia 8 immigrants, i una altra a Teulada–Moraira, 11 persones. La Guàrdia Civil ha estat col·laborant en els rescats.

 

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.