80 persones, en 6 pasteres, arriben a les costes d’Alacant en les últimes hores

 

Sis pasteres han arribat este dissabte als municipis de Calp Teulada–Moraira (en la comarca de la Marina Alta) Benidorm i la Vila Joiosa (en la comarca de la Marina Baixa) i Santa Pola (en el Baix Vinalopó), cosa que suposa l’arribada de vora 80 immigrants en total arribats esta matinada a la província d’Alacant.

 

Segons ha informat la Creu Roja, la primera de les embarcacions ha arribat a les costes de Santa Pola cap a les 00.30 hores, amb 16 immigrants a bord, dos d’ells menors d’edat (15 i 16 anys, respectivament). Segons les mateixes fonts, tots es trobaven en bon estat de salut i a la seua arribada se’ls han realitzat proves  de PCR.

 

Unes hores més tard, una segona embarcació ha arribat a Benidorm, amb 17 persones més, tres d’elles menors d’edat. Tots ells també es trobaven en bon estat de salut i se’ls ha fet la prova del coronavirus. Ja de cara al matí, cap a les 08.30 hores, ha arribat la tercera pastera, esta volta a la Vila Joiosa. La intervenció seguix en curs, però segons han indicat des de Creu Roja, podrien haver en l’embarcació 13 persones.

 

A demés, ara per ara hi ha altres tres rescats en curs, sempre segons Creu Roja: una pastera que també ha arribat a Benidorm amb 11 persones, que està sent traslladada al port d’Alacant i a on es preveu que atracarà cap a les 13.30. Una altra en Calp, que contenia 8 immigrants, i una altra a Teulada–Moraira, 11 persones. La Guàrdia Civil ha estat col·laborant en els rescats.

 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.