S’incendien els vehicles de dos accidents de trànsit a Castelló

Els bombers de Castelló van intervenir en la nit del dissabte en l’incendi de dos cotxes a conseqüència d’un accident de trànsit.

Segons el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, el primer accident va tenir lloc a l’Alcora al voltant de les 22.52 hores. Pel que sembla, el vehicle va tenir un accident i va començar a incendiar-se. Per sort, l’ocupant va poder eixir a temps abans que les flames afectaran la totalitat del vehicle, que també van afectar part d’un pi.

Fins al lloc es van desplaçar els bombers de la Plana Baixa i de l’Alcalatén per a extingir el foc. El conductor va ser atés per mitjans sanitaris, ja que presentava lesions lleus.

El segon sinistre va tenir lloc a les 04.29 hores a Alcalà de Xivert. Igual que en l’altre accident, el conductor també va poder sortir del vehicle pel seu propi peu abans que el cotxe s’incendiés. En esta ocasió van acudir els bombers del parc del Baix Maestrat.

A més, este matí els bombers han intervingut en un accident que ha tingut lloc en la carretera entre Onda i Ribesalbes en el qual ha bolcat un cotxe. La brigada va ser l’encarregada de netejar la calçada.

Anuncios

Últimes notícies

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.