S’incendien els vehicles de dos accidents de trànsit a Castelló

Els bombers de Castelló van intervenir en la nit del dissabte en l’incendi de dos cotxes a conseqüència d’un accident de trànsit.

Segons el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, el primer accident va tenir lloc a l’Alcora al voltant de les 22.52 hores. Pel que sembla, el vehicle va tenir un accident i va començar a incendiar-se. Per sort, l’ocupant va poder eixir a temps abans que les flames afectaran la totalitat del vehicle, que també van afectar part d’un pi.

Fins al lloc es van desplaçar els bombers de la Plana Baixa i de l’Alcalatén per a extingir el foc. El conductor va ser atés per mitjans sanitaris, ja que presentava lesions lleus.

El segon sinistre va tenir lloc a les 04.29 hores a Alcalà de Xivert. Igual que en l’altre accident, el conductor també va poder sortir del vehicle pel seu propi peu abans que el cotxe s’incendiés. En esta ocasió van acudir els bombers del parc del Baix Maestrat.

A més, este matí els bombers han intervingut en un accident que ha tingut lloc en la carretera entre Onda i Ribesalbes en el qual ha bolcat un cotxe. La brigada va ser l’encarregada de netejar la calçada.

Últimes notícies

Tall total de la V-21 entre València i Port Saplaya fins, com a mínim, les 21.00 hores

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de les 4.00 hores per la caiguda d’un cable d’alta tensió cremat en un incendi de vegetació a Alboraia. La reobertura està prevista cap a les 21.00 hores, mentres els vehicles es desvien per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Pérez Llorca assegura que un Govern de Feijóo prioritzarà la Comunitat Valenciana

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, defensa que un futur Govern de Feijóo prioritzaria la Comunitat Valenciana, milloraria infraestructures i garantiria una finançació justa. També promet no negar l'aigua al camp valencià i reconéixer el valencià en totes les institucions.

Elx i Celta busquen confirmar la reacció en un duel clau al Martínez Valero

Elx i Celta es mesuren diumenge al Martínez Valero, tots dos reforçats per la seua primera victòria abans del parèntesi de seleccions i amb l’objectiu d’allunyar-se del descens.

L’acampada per l’habitatge a València compleix una setmana i es prepara per créixer

L’acampada pel dret a l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València arriba al seu primer cap de setmana amb més de 500 tendes, 1.500 persones i la intenció declarada de continuar creixent després de reordenar-se pels actes del 9 d’Octubre.

Debut exigent de Javier Aguirre en un El Sardinero ferit

El Racing torna a El Sardinero després d’un mes i rep un Valencia colista, que estrena Javier Aguirre a la banqueta i necessita reaccionar prompte.

Ferit un jove de 28 anys en caure cinc metres al barranc de la Maimona

Un home de 28 anys ha resultat ferit en una cama este dissabte en caure des d’uns cinc metres al barranc de la Maimona, a Montanejos. Ha sigut rescatat pel Consorci de Bombers de Castelló i un helicòpter de la Generalitat i traslladat al Centre de Salut.

Aguirre debuta davant el Racing amb un Valencia amb ganes de revancha

Javier Aguirre debutarà este diumenge en el banqueta del Valencia a El Sardinero davant el Racing de Santander, amb un equip que, segons el tècnic, arriba amb ganes de revancha i reforçat anímicament.

Dos ferits per banyades en l’encierro de la Vall d’Uixó, un d’ells regidor

Dos persones han resultat ferides per banyades durant l’encierro d’este dissabte a la Vall d’Uixó, entre elles el regidor d’Urbanisme, Vicente Pitarch. Tots dos han sigut traslladats a l’Hospital La Plana i es troben fora de perill.