13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Suspesos tots els trens de mitja distància a València i Alacant sense alternativa per carretera

 

Les pluges torrencials que estan descarregant en la mitat sud del territori valencià com a conseqüència de la Depressió Aïllada en Nivells Alts (DANA) han obligat a tallar la circulació de tots els trens amb origen i destinació València i Alacant i de la línia Alcoi/Xàtiva-València sense possibilitat de fer el viatge per carretera a causa de l’estat d’estes vies, segons informa Renfe en el seu compte oficial de Twitter.

 

D’esta manera, el Talgo i l’Euromed amb origen Barcelona i destinació Alacant/Múrcia i viceversa només farà el viatge entre Barcelona i València sense alternatives per carretera. D’altra banda, les circulacions de Mitja distància Ciudad Real-Alacant i viceversa, només farà el viatge entre Albacete i Ciudad Real. D’Albacete a Alacant/València tampoc hi ha possibilitat de viatjar per mitjans alternatius per l’estat de la carretera.

 

Renfe també avisa de què el Talgo 697 Barcelona-Sevilla farà València-Albacete per carretera «sempre que les condicions ho permeten». A més, estan suprimides totes les circulacions de rodalia amb tren Alacant-Múrcia i rodalia València-Alacant també sense possibilitat d’establir mitjans alternatius.

 

No obstant això, en la Línia AVE no s’ha produït cap afectació i en estos moments, no hi ha cancel·lacions ni modificacions en el recorregut de trens AVE amb origen o destinació a les ciutats i poblacions valencianes.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.