10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Un testimoni situa al sospitós del cas de Madeleine McCann en Alcossebre després de la desaparició

 

La investigació sobre la desaparició de Madeleine McCann en l’Algarve portugués, un dels casos més mediàtics dels últims anys, s’ha reobert després de què la Fiscalia alemanya sorprenguera a tot el món el passat dimecres, 3 de juny, en afirmar que creuen que la xiqueta està morta. A demés, durant els últims dies, són moltes les informacions sobre el sospitós de la seua desaparició.

 

L’última informació, desvelada pel diari britànic ‘The Mail on Sunday’, citant fonts de la investigació, situa una pista en el territori valencià. Segons este rotatiu, un testimoni assegura haver vist al sospitós en els voltants d’un restaurant d’Alcossebre, en el terme d’Alcalà de Xivert, en el Baix Maestrat (Castelló).

 

Seguint amb este relat, presumptament, el sospitós va ser vist el 28 de maig de 2007, tres setmanes després de la desaparició, abans de pujar a una furgoneta, molt pareguda al seu vehicle, amb un altre home d’identitat desconeguda. La documentació de la investigació situa la zona del Capicorb, amb poca densitat de població, com una possible pista més de la desaparició de la menuda.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.