Un treballador d’un cementeri de Galícia mor després de caure-li a sobre una làpida

Este dilluns 26 de febrer s’ha produït un accident laboral mortal a Galícia. Un home de 61 anys, treballador del cementeri del municipi de Carballal, a Santiago de Compostel·la, ha mort després que li haja caigut una làpida damunt.

 

El treballador estava realitzant les seues tasques pertinents al cementeri i a l’església de Carballal quan ha mort xafat per una làpida este migdia de dilluns, segons ha informat el servei d’emergències 112 Galícia.

Fins al lloc dels fets s’han traslladat diverses dotacions d’Urxencias Sanitarias de Galicia-061 després de ser alertats de l’accident. Inclús un helicòpter medicalitzat s’ha traslladat des de Santiago fins al municipi.

 

Però quan han arribat al cementiri de Carballal només han pogut confirmar la seua mort. Els professionals no van poder fer res per salvar-li la vida al treballador gallec. Després del tràgic accident laboral, el centre integrat de ‘Atención ás Emerxencias’ ja ha informat als voluntaris de Protecció Civil i la Policia Nacional perquè s’encarreguin de la investigació i els fets.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.