Un treballador d’un cementeri de Galícia mor després de caure-li a sobre una làpida

Este dilluns 26 de febrer s’ha produït un accident laboral mortal a Galícia. Un home de 61 anys, treballador del cementeri del municipi de Carballal, a Santiago de Compostel·la, ha mort després que li haja caigut una làpida damunt.

 

El treballador estava realitzant les seues tasques pertinents al cementeri i a l’església de Carballal quan ha mort xafat per una làpida este migdia de dilluns, segons ha informat el servei d’emergències 112 Galícia.

Fins al lloc dels fets s’han traslladat diverses dotacions d’Urxencias Sanitarias de Galicia-061 després de ser alertats de l’accident. Inclús un helicòpter medicalitzat s’ha traslladat des de Santiago fins al municipi.

 

Però quan han arribat al cementiri de Carballal només han pogut confirmar la seua mort. Els professionals no van poder fer res per salvar-li la vida al treballador gallec. Després del tràgic accident laboral, el centre integrat de ‘Atención ás Emerxencias’ ja ha informat als voluntaris de Protecció Civil i la Policia Nacional perquè s’encarreguin de la investigació i els fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.