12.6 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Un treballador d’un cementeri de Galícia mor després de caure-li a sobre una làpida

Este dilluns 26 de febrer s’ha produït un accident laboral mortal a Galícia. Un home de 61 anys, treballador del cementeri del municipi de Carballal, a Santiago de Compostel·la, ha mort després que li haja caigut una làpida damunt.

 

El treballador estava realitzant les seues tasques pertinents al cementeri i a l’església de Carballal quan ha mort xafat per una làpida este migdia de dilluns, segons ha informat el servei d’emergències 112 Galícia.

Fins al lloc dels fets s’han traslladat diverses dotacions d’Urxencias Sanitarias de Galicia-061 després de ser alertats de l’accident. Inclús un helicòpter medicalitzat s’ha traslladat des de Santiago fins al municipi.

 

Però quan han arribat al cementiri de Carballal només han pogut confirmar la seua mort. Els professionals no van poder fer res per salvar-li la vida al treballador gallec. Després del tràgic accident laboral, el centre integrat de ‘Atención ás Emerxencias’ ja ha informat als voluntaris de Protecció Civil i la Policia Nacional perquè s’encarreguin de la investigació i els fets.

Últimes notícies

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.

Radiografia de la violència de gènere a Espanya: 41 assassinats i 570 denúncies diàries en 2025

Les dades oficials de 2025 dibuixen un augment sostingut de la violència masclista: 41 assassinats i 570 denúncies diàries, amb la violència sexual a l'alça.

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.