Un treballador d’un cementeri de Galícia mor després de caure-li a sobre una làpida

Este dilluns 26 de febrer s’ha produït un accident laboral mortal a Galícia. Un home de 61 anys, treballador del cementeri del municipi de Carballal, a Santiago de Compostel·la, ha mort després que li haja caigut una làpida damunt.

 

El treballador estava realitzant les seues tasques pertinents al cementeri i a l’església de Carballal quan ha mort xafat per una làpida este migdia de dilluns, segons ha informat el servei d’emergències 112 Galícia.

Fins al lloc dels fets s’han traslladat diverses dotacions d’Urxencias Sanitarias de Galicia-061 després de ser alertats de l’accident. Inclús un helicòpter medicalitzat s’ha traslladat des de Santiago fins al municipi.

 

Però quan han arribat al cementiri de Carballal només han pogut confirmar la seua mort. Els professionals no van poder fer res per salvar-li la vida al treballador gallec. Després del tràgic accident laboral, el centre integrat de ‘Atención ás Emerxencias’ ja ha informat als voluntaris de Protecció Civil i la Policia Nacional perquè s’encarreguin de la investigació i els fets.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.