Mastodon
25.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Un treballador ferit greu en caure damunt d’uns ferros en Benicarló

Operari treballant en una obra

Un treballador ferit greu en caure des de gran altura | Pxhere

Un treballador, de 63 anys, ha resultat ferit greu este dijous, després de patir un accident laboral en Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’home s’ha caigut des d’una gran altura damunt d’uns ferros, en una empresa situada en el camí de la Fossa del Pastor de la localitat. Els fets s’han produït cap a les 12.15 hores d’este matí, quan el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat ràpidament a una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i l’helicòpter medicalitzat amb base en la província.

 

Els servicis mèdics han assistit al treballador de 63 anys per politraumatisme i en estos moments està sent traslladat en la del SAMU aèria a l’Hospital Intermutual de Llevant de Sant Antoni de Benaixeve, en el Camp de Túria (València).

 

Llegir més…

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.

Donya Sofia recolza a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía ha inaugurat a Elx el Congrés Internacional sobre Malalties Neurodegeneratives, que reunix fins al dia 18 a una trentena d'experts. El fòrum aborda avanços en biomarcadores, teràpies gèniques, neuroimatgeria i enfocament sociosanitari.