Tres detinguts per un enfrontament amb la policia a Torrent

 

Una baralla entre el propietari d’un bar, la seua dona i un client contra la Policia en el carrer Padre Méndez de la ciutat de Torrent (València), s’ha saldat amb tres persones detingudes després de ferir a dos policies i cometre presumptament els delictes d’atemptat, resistència i desobediència contra els agents de les autoritats

 

Segons sembla, els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets després de rebre queixes per part dels veïns a causa del soroll a la terrassa d’aquest local durant la nit del passat dijous. Després de parlar amb el responsable del local i informar-lo de les queixes ocasionades pels seus clients, els policies li van notificar que no es complia la distància mínima obligatòria entre les taules, en estar pegades unes cadires amb unes altres.

 

A més, quan els agents li van sol·licitar a l’amo de l’establiment la documentació per a tramitar la corresponent acta-denuncia per incompliment de la normativa sanitària, l’esposa d’aquest va començar a mostrar una actitut agressiva cap als agents, arribant fins i tot a gravar-los amb el mòbil.

 

Un client va tractar que la dona fugirà del lloc

A pesar que els policies li van insistir que deixarà de tindre aquesta actitud, la dona es va negar a identificar-se i va haver de ser detinguda. En aqueix moment el seu marit també va arremetre contra els policies. Mentre els agents feien el seu treball van haver de suportar ser increpats per diversos clients del local, els qui gravaven amb els seus dispositius mòbils tota la intervenció policial.

Així mateix, una tercera persona va haver de ser reduïda i arrestada per agredir als agents per a ajudar la dona detinguda a escapar del vehicle patrulla. Fins a set patrulles de la Policia Local de Torrent i de la Policia Nacional van haver d’intervenir per a controlar la situació. 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.