Tres menors i un jove agredixen a un altre en un centre escolar de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un centre escolar de la província de València a quatre persones, tres menors d’edat i un jove de 18 anys, com a presumptes autores d’un delicte contra la integritat sexual i agressió sexual, després d‘assetjar, mofar-se i baixar-li els pantalons a la víctima per a penetrar-li analment amb els dits.

 

Els fets van passar a mitjan febrer, quan els agressors van assaltar a la víctima i la van conduir fins a una estada apartada de les aules del centre educatiu. En este lloc, els sospitosos, després de mofar-se, van subjectar a la víctima i la van immobilitzar per a baixar-li els pantalons i finalment introduir-li els dits pel conducte anal. 

 

Segons les perquisicions policials, la víctima atemorida per l’ocorregut i per les futures represàlies del grup, va emprendre la fugida sent de nou pillat pels menors. En este context, els agressors van espentar a la víctima al sòl i van començar una altra volta a assetjar-li i a humiliar-li. 

 

La víctima era assetjada des de principis de febrer

Els agents van poder comprovar a través de les càmeres de seguretat del centre, que la persona agredida en un moment donat es va alliberar dels episodis de fustigació i es va asseure atordida en un banc pròxim. No obstant això, les mofes i els insults van continuar per part de la resta de companys.

 

La víctima que, pel que pareix, estava sent assetjada per part dels jóvens des de principis de febrer, va explicar el succeït a un professor en estar desesperada per continus atacs i insults sobre la seua persona. Per tals fets, la direcció del centre va activar el Protocol d’Atenció Integral, Sanitària i Judicial a les víctimes d’Agressions Sexuals establit per a eixos casos, que va comportar l’expulsió dels sospitosos del centre.

 

En el transcurs de les perquisicions policials, els investigadors van conéixer que va patir diferents episodis d’assetjament i fustigació per part dels seus companys. No obstant això, no va comptar els fets fins a passats uns dies, davant del temor a futurs actes d’assetjament i represàlies. 

 

Els quatre adolescents van ser detinguts per un presumpte delicte contra la integritat moral i un delicte contra la llibertat i indemnitat sexual i agressió sexual. Els arrestats han sigut posats en llibertat després de prendre’ls declaració. Els menors van ser entregats als seus tutors legals donant compte de tot això a Fiscalia de Menors. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.