Tres menors i un jove agredixen a un altre en un centre escolar de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un centre escolar de la província de València a quatre persones, tres menors d’edat i un jove de 18 anys, com a presumptes autores d’un delicte contra la integritat sexual i agressió sexual, després d‘assetjar, mofar-se i baixar-li els pantalons a la víctima per a penetrar-li analment amb els dits.

 

Els fets van passar a mitjan febrer, quan els agressors van assaltar a la víctima i la van conduir fins a una estada apartada de les aules del centre educatiu. En este lloc, els sospitosos, després de mofar-se, van subjectar a la víctima i la van immobilitzar per a baixar-li els pantalons i finalment introduir-li els dits pel conducte anal. 

 

Segons les perquisicions policials, la víctima atemorida per l’ocorregut i per les futures represàlies del grup, va emprendre la fugida sent de nou pillat pels menors. En este context, els agressors van espentar a la víctima al sòl i van començar una altra volta a assetjar-li i a humiliar-li. 

 

La víctima era assetjada des de principis de febrer

Els agents van poder comprovar a través de les càmeres de seguretat del centre, que la persona agredida en un moment donat es va alliberar dels episodis de fustigació i es va asseure atordida en un banc pròxim. No obstant això, les mofes i els insults van continuar per part de la resta de companys.

 

La víctima que, pel que pareix, estava sent assetjada per part dels jóvens des de principis de febrer, va explicar el succeït a un professor en estar desesperada per continus atacs i insults sobre la seua persona. Per tals fets, la direcció del centre va activar el Protocol d’Atenció Integral, Sanitària i Judicial a les víctimes d’Agressions Sexuals establit per a eixos casos, que va comportar l’expulsió dels sospitosos del centre.

 

En el transcurs de les perquisicions policials, els investigadors van conéixer que va patir diferents episodis d’assetjament i fustigació per part dels seus companys. No obstant això, no va comptar els fets fins a passats uns dies, davant del temor a futurs actes d’assetjament i represàlies. 

 

Els quatre adolescents van ser detinguts per un presumpte delicte contra la integritat moral i un delicte contra la llibertat i indemnitat sexual i agressió sexual. Els arrestats han sigut posats en llibertat després de prendre’ls declaració. Els menors van ser entregats als seus tutors legals donant compte de tot això a Fiscalia de Menors. 

Últimes notícies

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.