Tres menors i un jove agredixen a un altre en un centre escolar de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un centre escolar de la província de València a quatre persones, tres menors d’edat i un jove de 18 anys, com a presumptes autores d’un delicte contra la integritat sexual i agressió sexual, després d‘assetjar, mofar-se i baixar-li els pantalons a la víctima per a penetrar-li analment amb els dits.

 

Els fets van passar a mitjan febrer, quan els agressors van assaltar a la víctima i la van conduir fins a una estada apartada de les aules del centre educatiu. En este lloc, els sospitosos, després de mofar-se, van subjectar a la víctima i la van immobilitzar per a baixar-li els pantalons i finalment introduir-li els dits pel conducte anal. 

 

Segons les perquisicions policials, la víctima atemorida per l’ocorregut i per les futures represàlies del grup, va emprendre la fugida sent de nou pillat pels menors. En este context, els agressors van espentar a la víctima al sòl i van començar una altra volta a assetjar-li i a humiliar-li. 

 

La víctima era assetjada des de principis de febrer

Els agents van poder comprovar a través de les càmeres de seguretat del centre, que la persona agredida en un moment donat es va alliberar dels episodis de fustigació i es va asseure atordida en un banc pròxim. No obstant això, les mofes i els insults van continuar per part de la resta de companys.

 

La víctima que, pel que pareix, estava sent assetjada per part dels jóvens des de principis de febrer, va explicar el succeït a un professor en estar desesperada per continus atacs i insults sobre la seua persona. Per tals fets, la direcció del centre va activar el Protocol d’Atenció Integral, Sanitària i Judicial a les víctimes d’Agressions Sexuals establit per a eixos casos, que va comportar l’expulsió dels sospitosos del centre.

 

En el transcurs de les perquisicions policials, els investigadors van conéixer que va patir diferents episodis d’assetjament i fustigació per part dels seus companys. No obstant això, no va comptar els fets fins a passats uns dies, davant del temor a futurs actes d’assetjament i represàlies. 

 

Els quatre adolescents van ser detinguts per un presumpte delicte contra la integritat moral i un delicte contra la llibertat i indemnitat sexual i agressió sexual. Els arrestats han sigut posats en llibertat després de prendre’ls declaració. Els menors van ser entregats als seus tutors legals donant compte de tot això a Fiscalia de Menors. 

Últimes notícies

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.