Tres menors i un jove agredixen a un altre en un centre escolar de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un centre escolar de la província de València a quatre persones, tres menors d’edat i un jove de 18 anys, com a presumptes autores d’un delicte contra la integritat sexual i agressió sexual, després d‘assetjar, mofar-se i baixar-li els pantalons a la víctima per a penetrar-li analment amb els dits.

 

Els fets van passar a mitjan febrer, quan els agressors van assaltar a la víctima i la van conduir fins a una estada apartada de les aules del centre educatiu. En este lloc, els sospitosos, després de mofar-se, van subjectar a la víctima i la van immobilitzar per a baixar-li els pantalons i finalment introduir-li els dits pel conducte anal. 

 

Segons les perquisicions policials, la víctima atemorida per l’ocorregut i per les futures represàlies del grup, va emprendre la fugida sent de nou pillat pels menors. En este context, els agressors van espentar a la víctima al sòl i van començar una altra volta a assetjar-li i a humiliar-li. 

 

La víctima era assetjada des de principis de febrer

Els agents van poder comprovar a través de les càmeres de seguretat del centre, que la persona agredida en un moment donat es va alliberar dels episodis de fustigació i es va asseure atordida en un banc pròxim. No obstant això, les mofes i els insults van continuar per part de la resta de companys.

 

La víctima que, pel que pareix, estava sent assetjada per part dels jóvens des de principis de febrer, va explicar el succeït a un professor en estar desesperada per continus atacs i insults sobre la seua persona. Per tals fets, la direcció del centre va activar el Protocol d’Atenció Integral, Sanitària i Judicial a les víctimes d’Agressions Sexuals establit per a eixos casos, que va comportar l’expulsió dels sospitosos del centre.

 

En el transcurs de les perquisicions policials, els investigadors van conéixer que va patir diferents episodis d’assetjament i fustigació per part dels seus companys. No obstant això, no va comptar els fets fins a passats uns dies, davant del temor a futurs actes d’assetjament i represàlies. 

 

Els quatre adolescents van ser detinguts per un presumpte delicte contra la integritat moral i un delicte contra la llibertat i indemnitat sexual i agressió sexual. Els arrestats han sigut posats en llibertat després de prendre’ls declaració. Els menors van ser entregats als seus tutors legals donant compte de tot això a Fiscalia de Menors. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla