Tres menors i un jove agredixen a un altre en un centre escolar de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un centre escolar de la província de València a quatre persones, tres menors d’edat i un jove de 18 anys, com a presumptes autores d’un delicte contra la integritat sexual i agressió sexual, després d‘assetjar, mofar-se i baixar-li els pantalons a la víctima per a penetrar-li analment amb els dits.

 

Els fets van passar a mitjan febrer, quan els agressors van assaltar a la víctima i la van conduir fins a una estada apartada de les aules del centre educatiu. En este lloc, els sospitosos, després de mofar-se, van subjectar a la víctima i la van immobilitzar per a baixar-li els pantalons i finalment introduir-li els dits pel conducte anal. 

 

Segons les perquisicions policials, la víctima atemorida per l’ocorregut i per les futures represàlies del grup, va emprendre la fugida sent de nou pillat pels menors. En este context, els agressors van espentar a la víctima al sòl i van començar una altra volta a assetjar-li i a humiliar-li. 

 

La víctima era assetjada des de principis de febrer

Els agents van poder comprovar a través de les càmeres de seguretat del centre, que la persona agredida en un moment donat es va alliberar dels episodis de fustigació i es va asseure atordida en un banc pròxim. No obstant això, les mofes i els insults van continuar per part de la resta de companys.

 

La víctima que, pel que pareix, estava sent assetjada per part dels jóvens des de principis de febrer, va explicar el succeït a un professor en estar desesperada per continus atacs i insults sobre la seua persona. Per tals fets, la direcció del centre va activar el Protocol d’Atenció Integral, Sanitària i Judicial a les víctimes d’Agressions Sexuals establit per a eixos casos, que va comportar l’expulsió dels sospitosos del centre.

 

En el transcurs de les perquisicions policials, els investigadors van conéixer que va patir diferents episodis d’assetjament i fustigació per part dels seus companys. No obstant això, no va comptar els fets fins a passats uns dies, davant del temor a futurs actes d’assetjament i represàlies. 

 

Els quatre adolescents van ser detinguts per un presumpte delicte contra la integritat moral i un delicte contra la llibertat i indemnitat sexual i agressió sexual. Els arrestats han sigut posats en llibertat després de prendre’ls declaració. Els menors van ser entregats als seus tutors legals donant compte de tot això a Fiscalia de Menors. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.