Tres detinguts amb ordres de busca internacional en la província de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València i Xeraco, en la Safor (València), a tres hòmens de 48,45 i 26 anys, d’origen brasiler, italià i polonés, respectivament, per constar-los ordres de detenció i lliurament, en tindre en vigor un d’ells una ordre internacional de detenció i
lliurament (OIDE) per les autoritats brasileres i els altres dos, ordres europees de detenció i lliurament (OEDE) per les autoritats italianes i poloneses respectivament.

 

Detenció en València

Els policies van tindre coneixement de què un home d’origen brasiler al que li constava una ordre internacional de detenció i lliurament (OIDE) emesa per les autoritats brasileres, en vigor des de principis d’agost per un delicte de blanqueig de capitals, podria estar passant uns dies de vacances allotjat en un hotel de la capital del Túria.

 

De la mateixa manera van tindre coneixement que un altre home d’origen italià al que li constava una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats italianes, en vigor des del 4 de setembre, per un delicte contra la propietat, podria arribar a València des de París amb autobús.

 

Finalment, després d’algunes gestions i dispositius de vigilància, els agents han detinguts als dos sospitosos per tindre en vigor reclamacions judicials, passant el primer detingut a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 6 en funcions de Guàrdia de l’Audiència Nacional, i el segon detingut al Jutjat d’Instrucció número 9 de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional.

 

Detenció en Xeraco

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a través del Grup de localització de fugitius de la Comissaria General de Policia Judicial, que un home d’origen polonés, al que li constava en vigor una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats poloneses, per un delicte de robatori i possessió de munició podria estar residint en la localitat valenciana de Xeraco.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir el lloc de treball del sospitós en esta mateixa localitat i van establir un dispositiu de vigilància en els voltants d’este, en el transcurs del que, van observar al sospitós, per això l’han detingut per tindre en vigor una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats poloneses.

 

El detingut ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de guàrdia de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.