Tres detinguts amb ordres de busca internacional en la província de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València i Xeraco, en la Safor (València), a tres hòmens de 48,45 i 26 anys, d’origen brasiler, italià i polonés, respectivament, per constar-los ordres de detenció i lliurament, en tindre en vigor un d’ells una ordre internacional de detenció i
lliurament (OIDE) per les autoritats brasileres i els altres dos, ordres europees de detenció i lliurament (OEDE) per les autoritats italianes i poloneses respectivament.

 

Detenció en València

Els policies van tindre coneixement de què un home d’origen brasiler al que li constava una ordre internacional de detenció i lliurament (OIDE) emesa per les autoritats brasileres, en vigor des de principis d’agost per un delicte de blanqueig de capitals, podria estar passant uns dies de vacances allotjat en un hotel de la capital del Túria.

 

De la mateixa manera van tindre coneixement que un altre home d’origen italià al que li constava una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats italianes, en vigor des del 4 de setembre, per un delicte contra la propietat, podria arribar a València des de París amb autobús.

 

Finalment, després d’algunes gestions i dispositius de vigilància, els agents han detinguts als dos sospitosos per tindre en vigor reclamacions judicials, passant el primer detingut a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 6 en funcions de Guàrdia de l’Audiència Nacional, i el segon detingut al Jutjat d’Instrucció número 9 de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional.

 

Detenció en Xeraco

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a través del Grup de localització de fugitius de la Comissaria General de Policia Judicial, que un home d’origen polonés, al que li constava en vigor una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats poloneses, per un delicte de robatori i possessió de munició podria estar residint en la localitat valenciana de Xeraco.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir el lloc de treball del sospitós en esta mateixa localitat i van establir un dispositiu de vigilància en els voltants d’este, en el transcurs del que, van observar al sospitós, per això l’han detingut per tindre en vigor una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats poloneses.

 

El detingut ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de guàrdia de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.