Tres detinguts amb ordres de busca internacional en la província de València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut en València i Xeraco, en la Safor (València), a tres hòmens de 48,45 i 26 anys, d’origen brasiler, italià i polonés, respectivament, per constar-los ordres de detenció i lliurament, en tindre en vigor un d’ells una ordre internacional de detenció i lliurament (OIDE) per les autoritats brasileres i els […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València i Xeraco, en la Safor (València), a tres hòmens de 48,45 i 26 anys, d’origen brasiler, italià i polonés, respectivament, per constar-los ordres de detenció i lliurament, en tindre en vigor un d’ells una ordre internacional de detenció i
lliurament (OIDE) per les autoritats brasileres i els altres dos, ordres europees de detenció i lliurament (OEDE) per les autoritats italianes i poloneses respectivament.

 

Detenció en València

Els policies van tindre coneixement de què un home d’origen brasiler al que li constava una ordre internacional de detenció i lliurament (OIDE) emesa per les autoritats brasileres, en vigor des de principis d’agost per un delicte de blanqueig de capitals, podria estar passant uns dies de vacances allotjat en un hotel de la capital del Túria.

 

De la mateixa manera van tindre coneixement que un altre home d’origen italià al que li constava una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats italianes, en vigor des del 4 de setembre, per un delicte contra la propietat, podria arribar a València des de París amb autobús.

 

Finalment, després d’algunes gestions i dispositius de vigilància, els agents han detinguts als dos sospitosos per tindre en vigor reclamacions judicials, passant el primer detingut a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 6 en funcions de Guàrdia de l’Audiència Nacional, i el segon detingut al Jutjat d’Instrucció número 9 de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional.

 

Detenció en Xeraco

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a través del Grup de localització de fugitius de la Comissaria General de Policia Judicial, que un home d’origen polonés, al que li constava en vigor una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats poloneses, per un delicte de robatori i possessió de munició podria estar residint en la localitat valenciana de Xeraco.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir el lloc de treball del sospitós en esta mateixa localitat i van establir un dispositiu de vigilància en els voltants d’este, en el transcurs del que, van observar al sospitós, per això l’han detingut per tindre en vigor una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats poloneses.

 

El detingut ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de guàrdia de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Sánchez viurà de primera mà els danys de la DANA a Oliva este dimarts

Pedro Sánchez visitarà dimarts el Puesto de Mando Avanzado dOliva, on es reunirà amb responsables demergències i alcaldes afectats per la DANA. La visita acabarà amb una declaració institucional als mitjans.

Gerard Moreno confia que el Vila-real pot guanyar a Anfield

Gerard Moreno assegura abans del partit de Champions contra el Liverpool que el Vila-real està preparat per guanyar a Anfield i encadenar la segona victòria europea seguida, després d’imposar-se al Nàpols.

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.