Tres detinguts amb ordres de busca internacional en la província de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València i Xeraco, en la Safor (València), a tres hòmens de 48,45 i 26 anys, d’origen brasiler, italià i polonés, respectivament, per constar-los ordres de detenció i lliurament, en tindre en vigor un d’ells una ordre internacional de detenció i
lliurament (OIDE) per les autoritats brasileres i els altres dos, ordres europees de detenció i lliurament (OEDE) per les autoritats italianes i poloneses respectivament.

 

Detenció en València

Els policies van tindre coneixement de què un home d’origen brasiler al que li constava una ordre internacional de detenció i lliurament (OIDE) emesa per les autoritats brasileres, en vigor des de principis d’agost per un delicte de blanqueig de capitals, podria estar passant uns dies de vacances allotjat en un hotel de la capital del Túria.

 

De la mateixa manera van tindre coneixement que un altre home d’origen italià al que li constava una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats italianes, en vigor des del 4 de setembre, per un delicte contra la propietat, podria arribar a València des de París amb autobús.

 

Finalment, després d’algunes gestions i dispositius de vigilància, els agents han detinguts als dos sospitosos per tindre en vigor reclamacions judicials, passant el primer detingut a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 6 en funcions de Guàrdia de l’Audiència Nacional, i el segon detingut al Jutjat d’Instrucció número 9 de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional.

 

Detenció en Xeraco

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents a través del Grup de localització de fugitius de la Comissaria General de Policia Judicial, que un home d’origen polonés, al que li constava en vigor una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats poloneses, per un delicte de robatori i possessió de munició podria estar residint en la localitat valenciana de Xeraco.

 

Durant les investigacions, els policies van descobrir el lloc de treball del sospitós en esta mateixa localitat i van establir un dispositiu de vigilància en els voltants d’este, en el transcurs del que, van observar al sospitós, per això l’han detingut per tindre en vigor una ordre europea de detenció i lliurament (OEDE) emesa per les autoritats poloneses.

 

El detingut ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de guàrdia de València a requeriment del Jutjat Central d’Instrucció número 1 de l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.