Troben el cadàver d’un britànic mort en sa casa de Dénia des de feia dies

La Policia Nacional està investigant la mort d’un britànic, a qui van trobar mort en sa casa de Dénia, en la Marina Alta (Alacant). Pel que pareix, l’home, de 78 anys, feia dies que estava mort, encara que, segons les mateixes fonts de la investigació, «res fa suposar que es tracte d’una mort violenta».

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este dimarts se li ha practicat l’autòpsia al cadàver en l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a conéixer les causes de la mort. El difunt vivia amb una dona espanyola de 51 anys, qui es troba en l’hospital, a on li estan fent un estudi psiquiàtric.

 

Tot i que encara no es coneixen les causes de la mort del britànic, de 78 anys, la Policia està fent les investigacions pertinents i habituals, escoltant la declaració dels diferents testimonis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa reclama a Emergències totes les comunicacions per ràdio amb ajuntaments el 29 d’octubre

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a la Conselleria d’Emergències entregar en tres dies el llistat complet de comunicacions per ràdio amb els ajuntaments del 29 d’octubre de 2024 i ha rebutjat una nova declaració de l’alcaldessa de València, María José Catalá.

Protecció Civil activa un pla especial pel triple eclipsi que afectarà Espanya fins a 2028

El pla específic 'Trío de Eclipses. Eclipse total 2026' coordinarà administracions davant els riscos associats als tres grans eclipsis previstos entre 2026 i 2028, amb especial impacte turístic i mediambiental a Espanya.

78 milions més per a potenciar la investigació d’excel·lència i donar-li projecció internacional

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats ha concedit 78 milions addicionals, un 83 % més que en 2018, per a finançar plans estratègics de 10 centres i 6 unitats d’excel·lència i formació de 142 nous investigadors.

Com preparar-se per a l’eclipsi d’agost: així és el pla especial de Protecció Civil

Protecció Civil ha aprovat un pla específic per a coordinar administracions i previndre riscos durant els tres grans eclipsis previstos entre 2026 i 2028, que atrauran milers de visitants a Espanya.

Els centres d’excel·lència rebran 78 milions per a reforçar la investigació espanyola

El Ministeri de Ciència ha concedit 78 milions i 142 contractes predoctorals addicionals a 10 centres i 6 unitats d’excel·lència per a reforçar la seua projecció internacional.

Alerten per un caimà menut a la vora del riu Vinalopó a Sax i activen un dispositiu de busca

La Policia Local de Sax ha alertat de l’avistament d’un caimà de menut tamany a la ladera del riu Vinalopó i ha activat el protocol per a localitzar-lo i capturar-lo, amb recomanacions clares a la ciutadania.

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.