Troben sense vida l’home desaparegut el dimarts en la platja de les Marines de Dénia

La platja de les Marines, en Dénia

La platja de les Marines, en Dénia, lloc a on s’ha produït el fatal desenllaç | Viquipèdia

 

Este divendres de matí, cap a les 09.30 hores, ha aparegut el cos sense vida del banyista que havia desaparegut el dimarts en la platja de les Marines de Dénia, en la comarca de la Marina (Alacant). Concretament, el cos ha sigut trobat per una embarcació d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), que ha avisat a Emergències per a que s’ocuparen del cos.

 

La víctima, un home de 70 anys, solia prendre el bany tots els dies de matí en la platja de les Marines. Però la seua família, en vore que no tornava, va avisar de la seua desaparició, cosa que va activar els efectius de Salvament Marítim, Creu Roja de Dénia i la Guàrdia Civil per a mirar de localitzar a l’home desaparegut.

 

 

 

 

Amb tot, 72 hores després de l’inici de la busca, el cos de l’home ha sigut trobat sense vida a 2 milles nàutiques de la Urbanització Oliva Nova, en la localitat d’Oliva, segons ha avançat el diari ‘Información’. Una volta ha arribat la Guàrdia Civil fins al cadàver, l’han traslladat fins al Club Nàutic d’Oliva, a on s’ha produït l’alçament del cos. Pel moment, es desconeixen les causes que van provocar la desaparició de l’home. És el segon home ofegat en Dénia esta setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.