12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Troben sense vida l’home desaparegut el dimarts en la platja de les Marines de Dénia

La platja de les Marines, en Dénia

La platja de les Marines, en Dénia, lloc a on s’ha produït el fatal desenllaç | Viquipèdia

 

Este divendres de matí, cap a les 09.30 hores, ha aparegut el cos sense vida del banyista que havia desaparegut el dimarts en la platja de les Marines de Dénia, en la comarca de la Marina (Alacant). Concretament, el cos ha sigut trobat per una embarcació d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), que ha avisat a Emergències per a que s’ocuparen del cos.

 

La víctima, un home de 70 anys, solia prendre el bany tots els dies de matí en la platja de les Marines. Però la seua família, en vore que no tornava, va avisar de la seua desaparició, cosa que va activar els efectius de Salvament Marítim, Creu Roja de Dénia i la Guàrdia Civil per a mirar de localitzar a l’home desaparegut.

 

 

 

 

Amb tot, 72 hores després de l’inici de la busca, el cos de l’home ha sigut trobat sense vida a 2 milles nàutiques de la Urbanització Oliva Nova, en la localitat d’Oliva, segons ha avançat el diari ‘Información’. Una volta ha arribat la Guàrdia Civil fins al cadàver, l’han traslladat fins al Club Nàutic d’Oliva, a on s’ha produït l’alçament del cos. Pel moment, es desconeixen les causes que van provocar la desaparició de l’home. És el segon home ofegat en Dénia esta setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.