Troben sense vida l’home desaparegut el dimarts en la platja de les Marines de Dénia

La platja de les Marines, en Dénia

La platja de les Marines, en Dénia, lloc a on s’ha produït el fatal desenllaç | Viquipèdia

 

Este divendres de matí, cap a les 09.30 hores, ha aparegut el cos sense vida del banyista que havia desaparegut el dimarts en la platja de les Marines de Dénia, en la comarca de la Marina (Alacant). Concretament, el cos ha sigut trobat per una embarcació d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), que ha avisat a Emergències per a que s’ocuparen del cos.

 

La víctima, un home de 70 anys, solia prendre el bany tots els dies de matí en la platja de les Marines. Però la seua família, en vore que no tornava, va avisar de la seua desaparició, cosa que va activar els efectius de Salvament Marítim, Creu Roja de Dénia i la Guàrdia Civil per a mirar de localitzar a l’home desaparegut.

 

 

 

 

Amb tot, 72 hores després de l’inici de la busca, el cos de l’home ha sigut trobat sense vida a 2 milles nàutiques de la Urbanització Oliva Nova, en la localitat d’Oliva, segons ha avançat el diari ‘Información’. Una volta ha arribat la Guàrdia Civil fins al cadàver, l’han traslladat fins al Club Nàutic d’Oliva, a on s’ha produït l’alçament del cos. Pel moment, es desconeixen les causes que van provocar la desaparició de l’home. És el segon home ofegat en Dénia esta setmana.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectats de covid persistent denuncien la falta de reconeixement com a malaltia crònica en la Comunitat Valenciana

El Col·lectiu Covid Persistent Comunitat Valenciana denúncia que no s'ha implantat l'Estratègia de Cronicitat que reconeix la malaltia com a malaltia crònica. Sanitat defén que treballa en la seua adaptació i anuncia formació en Atenció Primària.

Dos milions seguixen amb covid persistent: el 62% es va contagiar en el treball

Un estudi de CSIF assenyala que més de dos milions de persones continuen amb seqüeles de covid persistent. El 62% creu que es va contagiar treballant i només al 21% se li reconeix l'origen laboral.

Detinguts pare i fill per presumpta agressió sexual a una treballadora de la seua xurreria a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i al seu fill per la seua presumpta implicació en una agressió sexual a una treballadora temporal de la seua xurreria durant les Falles. Els dos van ser arrestats el dilluns 9 de març i van passar a disposició judicial eixe mateix dia.

Les pluges han deixat quasi 70 l/m² a La Vall d’Ebo amb avís groc en el litoral nord d’Alacant i sud de València

L'episodi de precipitacions ha acumulat 69,8 l/m² a La Vall d'Ebo; Aemet ha establit l'avís groc en el litoral nord d'Alacant i el sud de València fins al migdia.

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.