Troben a les dos menors desaparegudes al Centre de Menors de Nules

Les dos xiques tutelades de 16 anys desaparegudes des de dimarts passat a Nules han sigut localitzades durant les últimes hores i ja es troben en el centre d'acollida, segons han informat fonts de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. 

La Generalitat Valenciana havia denunciat davant la Guàrdia Civil i la Fiscalia de Menors la desaparició d'aquestes menors mentre anaven al centre d'acollida de Nules, on estan tutelades per la Conselleria fins a l'institut. 

  

 

 

La desaparició es va produir dimarts passat, 28 de febrer, quan les dos xiques van eixir del centre de menors on estan acollides i es dirigien a l'institut, segons les mateixes fonts.

En tindre coneixement, la Generalitat va activar llavors el protocol, va denunciar els fets davant la Guàrdia Civil i va comunicar el succeït a la Fiscalia de Menors i a la família de les dues menors.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.