13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Troben una pastera amb 15 persones en Teulada

 

Un total de quinze persones, totes elles hòmens excepte una dona, han arribat en una pastera durant esta matinada a la costa de Teulada-Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que ha sigut interceptada, segons ha informat a Efe la Creu Roja.

 

Esta embarcació ha sigut vista cap a les 01.30 hores d’esta matinada i tots ells han sigut dirigits fins al port de la ciutat d’Alacant per a un examen mèdic i per a proves de detecció del coronavirus de classe PCR.

 

Esta pastera ha sigut localitzada poques hores després d’una altra amb huit persones a la platja Torres de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant), a última hora del dilluns, una jornada en la que ja havien arribat al matí 20 persones més en dos embarcacions a l’altura de Xàbia, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.

Etta es presenta al Bernabéu amb el mercat en ebullició i sense marcar des d’octubre

Etta Eyong arriba al Bernabéu amb el Llevant en plena ratxa sense gols des del 26 d'octubre i amb el seu futur agitat pel mercat. Després de la Copa Àfrica, podria tornar a l'onze.

Bussejadors de l’Armada neutralitzen un obús de la Guerra Civil en una platja de Dénia

Un equip especialitzat de l'Armada ha neutralitzat un obús de la Guerra Civil a la platja de Les Albaranas, a Dénia, mitjançant una detonació controlada. L'operació es va coordinar amb forces de seguretat i servicis d'emergència.

El president d’Aena titlla de ‘penós’ el model de l’aeroport de Castelló

El president d'Aena ha qualificat 'penós' el model de Castelló per la seua inversió a fons perdut i el gasto anual de 20 milions. Ha defés una pujada moderada de taxes per a finançar una inversió regulada 4,5 vegades major i ha advertit contra transferències autonòmiques i rebaixes arbitràries.

Sanitat indemnitza amb 155.762 euros la mort d’un pacient pel retard en el seu diagnòstic

Sanitat ha estimat parcialment una reclamació i ha pagat 155.762 euros a la família d'un pacient mort després de demorar-se el seu diagnòstic i tractament. La resolució reconeix retards injustificats i pèrdua d'oportunitat diagnòstica, que fixa en un 34%.

Renovació de 17 milions al campus de la Universitat d’Alacant abans del 50 aniversari

La Universitat d'Alacant destinarà 17 milions enguany a modernitzar el campus de Sant Vicent del Raspeig i preparar la commemoració de 2029. El pla inclou obres en facultats, estabilitat del professorat associat i nous servicis com la Casa dels Estudiants.

La Fiscalia demana al Suprem mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha sol·licitat al Suprem que Ábalos continue a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí del cas Koldo. La decisió es coneixerà la setmana vinent.

La Comunitat Valenciana necessita 26.929 places residencials per a majors i és de les quals menys cobertura pública té

La Comunitat Valenciana concentra juntament amb Andalusia el major dèficit de places per a majors: 26.929 i 36.327, respectivament. El desajustament creix per l'estirada demogràfica i la lenta creació de recursos.