10.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Troben una pastera amb 15 persones en Teulada

 

Un total de quinze persones, totes elles hòmens excepte una dona, han arribat en una pastera durant esta matinada a la costa de Teulada-Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que ha sigut interceptada, segons ha informat a Efe la Creu Roja.

 

Esta embarcació ha sigut vista cap a les 01.30 hores d’esta matinada i tots ells han sigut dirigits fins al port de la ciutat d’Alacant per a un examen mèdic i per a proves de detecció del coronavirus de classe PCR.

 

Esta pastera ha sigut localitzada poques hores després d’una altra amb huit persones a la platja Torres de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant), a última hora del dilluns, una jornada en la que ja havien arribat al matí 20 persones més en dos embarcacions a l’altura de Xàbia, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

L’ocupació turística va marcar rècord en 2025 i la Comunitat Valenciana va liderar el creixement

L'ocupació turística va aconseguir 2,75 milions d'afiliats en 2025, un 2,4% més i el 12,7% del total. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç en percentatge.

Segona detenció d’una falsa doctora per teràpies inventades i receptes sense llicència

La Guàrdia Civil ha detingut de nou a Burgos a una dona que es feia passar per metgessa, al costat del seu fill i la seua exparella, per receptar sense llicència i vendre teràpies falses. Almenys deu víctimes a Astúries, Burgos, Guipúscoa i València han denunciat, i la investigació continua oberta.

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.