Troben quatre cadàvers en una casa de Disney en Florida

Osceola, urbanització en Orlando

Els cadàvers s’han trobat en una casa en Osceola, una urbanització de Disney en Orlando | osceola.org

Quatre cadàvers han sigut trobats en una casa de Celebration, una urbanització creada per The Walt Disney Company, que es troba al costat dels parcs temàtics d’Orlando, en el centre de Florida. A demés, ja ha sigut detinguda una persona com a presumpta autora del crim.

 

L’oficina de l’alguatzil del comtat d’Osceola va confirmar este dimarts la troballa, a demés de l’arrest d’una persona el dilluns, però no va oferir més detalls sobre les identitats de les víctimes ni sobre la causa de les morts fins que es facen les autòpsies.

 

Els veïns van avisar a les autoritats

Mitjans locals han assenyalat que el detingut és Tony Todt, qui vivia en la mateixa comunitat juntament amb la seua dona Megan i tres fills menors, basats en els testimonis de veïns i documents del comtat.

 

El canal local Wesh va assenyalar que la casa estava llogada des de maig passat per esta parella originària de Connecticut, a on són amos d’un consultori de teràpia deportiva. La mateixa font va afegir que els veïns havien avisat a les autoritats perquè en les últimes setmanes no havien vist als menors.

 

Havien sigut desallotjats

També van afirmar que l’amo de la casa va tractar de vore a través de les finestres si estaven els arrendataris, als qui havia desallotjat per falta de pagament. Wesh va confirmar amb documents oficials que Tony i Megan Todt havien llogat la casa i havien sigut desallotjats el mes passat.

 

La parella també apareix com a ama, des de 2005, d’una propietat compartida en Kissimmee, en el centre de Florida. L’alguatzil del comtat d’Osceola, Russ Gibson, va dir a la premsa que totes les parts involucrades en la investigació estaven identificades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.