13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Troben quatre cadàvers en una casa de Disney en Florida

Osceola, urbanització en Orlando

Els cadàvers s’han trobat en una casa en Osceola, una urbanització de Disney en Orlando | osceola.org

Quatre cadàvers han sigut trobats en una casa de Celebration, una urbanització creada per The Walt Disney Company, que es troba al costat dels parcs temàtics d’Orlando, en el centre de Florida. A demés, ja ha sigut detinguda una persona com a presumpta autora del crim.

 

L’oficina de l’alguatzil del comtat d’Osceola va confirmar este dimarts la troballa, a demés de l’arrest d’una persona el dilluns, però no va oferir més detalls sobre les identitats de les víctimes ni sobre la causa de les morts fins que es facen les autòpsies.

 

Els veïns van avisar a les autoritats

Mitjans locals han assenyalat que el detingut és Tony Todt, qui vivia en la mateixa comunitat juntament amb la seua dona Megan i tres fills menors, basats en els testimonis de veïns i documents del comtat.

 

El canal local Wesh va assenyalar que la casa estava llogada des de maig passat per esta parella originària de Connecticut, a on són amos d’un consultori de teràpia deportiva. La mateixa font va afegir que els veïns havien avisat a les autoritats perquè en les últimes setmanes no havien vist als menors.

 

Havien sigut desallotjats

També van afirmar que l’amo de la casa va tractar de vore a través de les finestres si estaven els arrendataris, als qui havia desallotjat per falta de pagament. Wesh va confirmar amb documents oficials que Tony i Megan Todt havien llogat la casa i havien sigut desallotjats el mes passat.

 

La parella també apareix com a ama, des de 2005, d’una propietat compartida en Kissimmee, en el centre de Florida. L’alguatzil del comtat d’Osceola, Russ Gibson, va dir a la premsa que totes les parts involucrades en la investigació estaven identificades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.