Troben quatre cadàvers en una casa de Disney en Florida

Osceola, urbanització en Orlando

Els cadàvers s’han trobat en una casa en Osceola, una urbanització de Disney en Orlando | osceola.org

Quatre cadàvers han sigut trobats en una casa de Celebration, una urbanització creada per The Walt Disney Company, que es troba al costat dels parcs temàtics d’Orlando, en el centre de Florida. A demés, ja ha sigut detinguda una persona com a presumpta autora del crim.

 

L’oficina de l’alguatzil del comtat d’Osceola va confirmar este dimarts la troballa, a demés de l’arrest d’una persona el dilluns, però no va oferir més detalls sobre les identitats de les víctimes ni sobre la causa de les morts fins que es facen les autòpsies.

 

Els veïns van avisar a les autoritats

Mitjans locals han assenyalat que el detingut és Tony Todt, qui vivia en la mateixa comunitat juntament amb la seua dona Megan i tres fills menors, basats en els testimonis de veïns i documents del comtat.

 

El canal local Wesh va assenyalar que la casa estava llogada des de maig passat per esta parella originària de Connecticut, a on són amos d’un consultori de teràpia deportiva. La mateixa font va afegir que els veïns havien avisat a les autoritats perquè en les últimes setmanes no havien vist als menors.

 

Havien sigut desallotjats

També van afirmar que l’amo de la casa va tractar de vore a través de les finestres si estaven els arrendataris, als qui havia desallotjat per falta de pagament. Wesh va confirmar amb documents oficials que Tony i Megan Todt havien llogat la casa i havien sigut desallotjats el mes passat.

 

La parella també apareix com a ama, des de 2005, d’una propietat compartida en Kissimmee, en el centre de Florida. L’alguatzil del comtat d’Osceola, Russ Gibson, va dir a la premsa que totes les parts involucrades en la investigació estaven identificades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.