13.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Troben quatre cadàvers en una casa de Disney en Florida

Osceola, urbanització en Orlando

Els cadàvers s’han trobat en una casa en Osceola, una urbanització de Disney en Orlando | osceola.org

Quatre cadàvers han sigut trobats en una casa de Celebration, una urbanització creada per The Walt Disney Company, que es troba al costat dels parcs temàtics d’Orlando, en el centre de Florida. A demés, ja ha sigut detinguda una persona com a presumpta autora del crim.

 

L’oficina de l’alguatzil del comtat d’Osceola va confirmar este dimarts la troballa, a demés de l’arrest d’una persona el dilluns, però no va oferir més detalls sobre les identitats de les víctimes ni sobre la causa de les morts fins que es facen les autòpsies.

 

Els veïns van avisar a les autoritats

Mitjans locals han assenyalat que el detingut és Tony Todt, qui vivia en la mateixa comunitat juntament amb la seua dona Megan i tres fills menors, basats en els testimonis de veïns i documents del comtat.

 

El canal local Wesh va assenyalar que la casa estava llogada des de maig passat per esta parella originària de Connecticut, a on són amos d’un consultori de teràpia deportiva. La mateixa font va afegir que els veïns havien avisat a les autoritats perquè en les últimes setmanes no havien vist als menors.

 

Havien sigut desallotjats

També van afirmar que l’amo de la casa va tractar de vore a través de les finestres si estaven els arrendataris, als qui havia desallotjat per falta de pagament. Wesh va confirmar amb documents oficials que Tony i Megan Todt havien llogat la casa i havien sigut desallotjats el mes passat.

 

La parella també apareix com a ama, des de 2005, d’una propietat compartida en Kissimmee, en el centre de Florida. L’alguatzil del comtat d’Osceola, Russ Gibson, va dir a la premsa que totes les parts involucrades en la investigació estaven identificades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.