15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Troben quatre cadàvers en una casa de Disney en Florida

Osceola, urbanització en Orlando

Els cadàvers s’han trobat en una casa en Osceola, una urbanització de Disney en Orlando | osceola.org

Quatre cadàvers han sigut trobats en una casa de Celebration, una urbanització creada per The Walt Disney Company, que es troba al costat dels parcs temàtics d’Orlando, en el centre de Florida. A demés, ja ha sigut detinguda una persona com a presumpta autora del crim.

 

L’oficina de l’alguatzil del comtat d’Osceola va confirmar este dimarts la troballa, a demés de l’arrest d’una persona el dilluns, però no va oferir més detalls sobre les identitats de les víctimes ni sobre la causa de les morts fins que es facen les autòpsies.

 

Els veïns van avisar a les autoritats

Mitjans locals han assenyalat que el detingut és Tony Todt, qui vivia en la mateixa comunitat juntament amb la seua dona Megan i tres fills menors, basats en els testimonis de veïns i documents del comtat.

 

El canal local Wesh va assenyalar que la casa estava llogada des de maig passat per esta parella originària de Connecticut, a on són amos d’un consultori de teràpia deportiva. La mateixa font va afegir que els veïns havien avisat a les autoritats perquè en les últimes setmanes no havien vist als menors.

 

Havien sigut desallotjats

També van afirmar que l’amo de la casa va tractar de vore a través de les finestres si estaven els arrendataris, als qui havia desallotjat per falta de pagament. Wesh va confirmar amb documents oficials que Tony i Megan Todt havien llogat la casa i havien sigut desallotjats el mes passat.

 

La parella també apareix com a ama, des de 2005, d’una propietat compartida en Kissimmee, en el centre de Florida. L’alguatzil del comtat d’Osceola, Russ Gibson, va dir a la premsa que totes les parts involucrades en la investigació estaven identificades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.