Troben 26 quilos d’angules i 16 de marihuana en l’aeroport de Manises

Angules

El sospitós que portava la maleta anava a viatjar a Vietnam | Guàrdia Civil

 

L’Agència Tributària i agents del Resguard Fiscal de la Guàrdia Civil han confiscat en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta de València, 12 bosses amb aigua que contenien 26 quilos d’angules i 16 quilos de marihuana ocults en diferents maletes.

 

En el marc dels habituals controls de contraban en les terminals aeroportuàries, el passat 17 de gener es va detectar a través de l’escàner que en una maleta facturada amb destinació a l’aeroport d’Ho Chi Minh (Vietnam) hi havia diferents objectes en el seu interior que contenien un líquid, fet que va despertar les sospites.

 

En obrir la maleta, en presència del propietari, es van descobrir bosses d’aigua que contenien en el seu interior les angules. El passatger, un home malai de 44 anys, va ser immediatament detingut i ha passat a disposició judicial.

 

Una altra maleta sospitosa

Dos dies després, en els mateixos controls, es va detectar una maleta amb destinació Frankfurt sospitosa, ja que no hi havia cap classe d’equipatge en el seu interior. Els agents van demanar la seua obertura als propietaris, que no van facilitar ni la combinació, ni el cadenat, explicant que la maleta era d’un amic.

 

Una volta els investigadors van conseguir obrir-la, van comprovar que en el seu interior s’amagaven quatre bosses grans de plàstic que contenien marihuana, amb un pes de 16 quilos. Els passatgers, un home de 54 anys i una dona de 52, de nacionalitat grega, van ser detinguts i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.