11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Troben 26 quilos d’angules i 16 de marihuana en l’aeroport de Manises

Angules

El sospitós que portava la maleta anava a viatjar a Vietnam | Guàrdia Civil

 

L’Agència Tributària i agents del Resguard Fiscal de la Guàrdia Civil han confiscat en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta de València, 12 bosses amb aigua que contenien 26 quilos d’angules i 16 quilos de marihuana ocults en diferents maletes.

 

En el marc dels habituals controls de contraban en les terminals aeroportuàries, el passat 17 de gener es va detectar a través de l’escàner que en una maleta facturada amb destinació a l’aeroport d’Ho Chi Minh (Vietnam) hi havia diferents objectes en el seu interior que contenien un líquid, fet que va despertar les sospites.

 

En obrir la maleta, en presència del propietari, es van descobrir bosses d’aigua que contenien en el seu interior les angules. El passatger, un home malai de 44 anys, va ser immediatament detingut i ha passat a disposició judicial.

 

Una altra maleta sospitosa

Dos dies després, en els mateixos controls, es va detectar una maleta amb destinació Frankfurt sospitosa, ja que no hi havia cap classe d’equipatge en el seu interior. Els agents van demanar la seua obertura als propietaris, que no van facilitar ni la combinació, ni el cadenat, explicant que la maleta era d’un amic.

 

Una volta els investigadors van conseguir obrir-la, van comprovar que en el seu interior s’amagaven quatre bosses grans de plàstic que contenien marihuana, amb un pes de 16 quilos. Els passatgers, un home de 54 anys i una dona de 52, de nacionalitat grega, van ser detinguts i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.

Copete, absent per molèsties; Cömert i Raba van completar només part de l’entrenament

El València va completar el segon entrenament de la setmana amb Copete absent per molèsties. Cömert i Raba van treballar amb el grup però no van acabar la sessió.

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.

El temporal derroca tres terrasses d’un edifici a la platja de Tavernes de la Valldigna

Tres terrasses van col·lapsar este dimarts pel fort onatge en un bloc de la platja de Tavernes de la Valldigna. Dos famílies van ser desallotjades i es perimetró la zona a l'espera d'informes tècnics.

El València vol enllaçar triomfs en la pista del Bayern de Pesic

El València visita al Bayern de Munic, ara dirigit per Svetislav Pesic, amb la intenció de donar continuïtat al triomf davant Paris Basketball i afermar-se en la zona alta.

El Port d’Alacant obri el concurs per a la seua primera planta d’hidrogen renovable

L'Autoritat Portuària ha aprovat el concurs per a construir i explotar una planta d'hidrogen renovable en el moll 19. El projecte, amb 30 anys de concessió, preveu 1 MW de electrolizadores i energia pròpia per a reduir la petjada de carboni del port.

Tres partits de sanció per a Cristian Rivero per llançar una pilota al camp

Cristian Rivero ha sigut sancionat amb tres partits per llançar una pilota al camp des de la banqueta davant el Getafe. El València queda amb una sola opció en la porteria si Agirrezabala no es recupera.