Troben 26 quilos d’angules i 16 de marihuana en l’aeroport de Manises

Angules

El sospitós que portava la maleta anava a viatjar a Vietnam | Guàrdia Civil

 

L’Agència Tributària i agents del Resguard Fiscal de la Guàrdia Civil han confiscat en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta de València, 12 bosses amb aigua que contenien 26 quilos d’angules i 16 quilos de marihuana ocults en diferents maletes.

 

En el marc dels habituals controls de contraban en les terminals aeroportuàries, el passat 17 de gener es va detectar a través de l’escàner que en una maleta facturada amb destinació a l’aeroport d’Ho Chi Minh (Vietnam) hi havia diferents objectes en el seu interior que contenien un líquid, fet que va despertar les sospites.

 

En obrir la maleta, en presència del propietari, es van descobrir bosses d’aigua que contenien en el seu interior les angules. El passatger, un home malai de 44 anys, va ser immediatament detingut i ha passat a disposició judicial.

 

Una altra maleta sospitosa

Dos dies després, en els mateixos controls, es va detectar una maleta amb destinació Frankfurt sospitosa, ja que no hi havia cap classe d’equipatge en el seu interior. Els agents van demanar la seua obertura als propietaris, que no van facilitar ni la combinació, ni el cadenat, explicant que la maleta era d’un amic.

 

Una volta els investigadors van conseguir obrir-la, van comprovar que en el seu interior s’amagaven quatre bosses grans de plàstic que contenien marihuana, amb un pes de 16 quilos. Els passatgers, un home de 54 anys i una dona de 52, de nacionalitat grega, van ser detinguts i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.

Cau una plantació de marihuana amb més de mil plantes a L’Olleria i quatre detinguts

La Guàrdia Civil desmantella a L'Olleria una plantació amb més de mil plantes de marihuana i deté a quatre persones, dos d'elles ja a la presó provisional.

Els sindicats docents accepten negociar amb Educació però mantenen la vaga i les protestes

Els sindicats docents acudiran a la taula de negociació amb la Conselleria d'Educació, però sostenen la vaga indefinida i les concentracions al carrer.

València impulsa la reintroducció de pollets d’òbila comuna en zones periurbanes

La Fundació Bioparc i la Generalitat han iniciat la reintroducció d'una vintena de pollets d'òbila comuna en zones periurbanes de València, una espècie vulnerable clau en el control natural de plagues de rosegadors.

Educació cita als sindicats a una nova reunió per a intentar frenar la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats del professorat a una nova reunió negociadora per a este dijous amb l'objectiu d'acostar postures i buscar un acord.

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.