Troben 26 quilos d’angules i 16 de marihuana en l’aeroport de Manises

Angules

El sospitós que portava la maleta anava a viatjar a Vietnam | Guàrdia Civil

 

L’Agència Tributària i agents del Resguard Fiscal de la Guàrdia Civil han confiscat en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta de València, 12 bosses amb aigua que contenien 26 quilos d’angules i 16 quilos de marihuana ocults en diferents maletes.

 

En el marc dels habituals controls de contraban en les terminals aeroportuàries, el passat 17 de gener es va detectar a través de l’escàner que en una maleta facturada amb destinació a l’aeroport d’Ho Chi Minh (Vietnam) hi havia diferents objectes en el seu interior que contenien un líquid, fet que va despertar les sospites.

 

En obrir la maleta, en presència del propietari, es van descobrir bosses d’aigua que contenien en el seu interior les angules. El passatger, un home malai de 44 anys, va ser immediatament detingut i ha passat a disposició judicial.

 

Una altra maleta sospitosa

Dos dies després, en els mateixos controls, es va detectar una maleta amb destinació Frankfurt sospitosa, ja que no hi havia cap classe d’equipatge en el seu interior. Els agents van demanar la seua obertura als propietaris, que no van facilitar ni la combinació, ni el cadenat, explicant que la maleta era d’un amic.

 

Una volta els investigadors van conseguir obrir-la, van comprovar que en el seu interior s’amagaven quatre bosses grans de plàstic que contenien marihuana, amb un pes de 16 quilos. Els passatgers, un home de 54 anys i una dona de 52, de nacionalitat grega, van ser detinguts i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.