Troben 26 quilos d’angules i 16 de marihuana en l’aeroport de Manises

Angules

El sospitós que portava la maleta anava a viatjar a Vietnam | Guàrdia Civil

 

L’Agència Tributària i agents del Resguard Fiscal de la Guàrdia Civil han confiscat en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta de València, 12 bosses amb aigua que contenien 26 quilos d’angules i 16 quilos de marihuana ocults en diferents maletes.

 

En el marc dels habituals controls de contraban en les terminals aeroportuàries, el passat 17 de gener es va detectar a través de l’escàner que en una maleta facturada amb destinació a l’aeroport d’Ho Chi Minh (Vietnam) hi havia diferents objectes en el seu interior que contenien un líquid, fet que va despertar les sospites.

 

En obrir la maleta, en presència del propietari, es van descobrir bosses d’aigua que contenien en el seu interior les angules. El passatger, un home malai de 44 anys, va ser immediatament detingut i ha passat a disposició judicial.

 

Una altra maleta sospitosa

Dos dies després, en els mateixos controls, es va detectar una maleta amb destinació Frankfurt sospitosa, ja que no hi havia cap classe d’equipatge en el seu interior. Els agents van demanar la seua obertura als propietaris, que no van facilitar ni la combinació, ni el cadenat, explicant que la maleta era d’un amic.

 

Una volta els investigadors van conseguir obrir-la, van comprovar que en el seu interior s’amagaven quatre bosses grans de plàstic que contenien marihuana, amb un pes de 16 quilos. Els passatgers, un home de 54 anys i una dona de 52, de nacionalitat grega, van ser detinguts i han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.