Un error informàtic posa en llibertat a 300 presos a Texas, els EUA

Un error informàtic ha posat en llibertat a 300 presos empresonats en el comtat d’Harris a Texas (els EUA). Així ho informava el mig local Houston Chronicle, els qui assenyalen que el problema impedia que els acusats comparegueren en les seues audiències en el termini establit amb el qual els funcionaris de la presó van ordenar l’alliberament dels reus.

El sistema utilitzat per les autoritats i l’Oficina del Fiscal de Districte del Comtat d’Harris per a presentar càrrecs penals va col·lapsar des de les 7.00 p. m. del 24 de març fins a les 9.00 p. m. del 26 de març, segons els documents obtinguts pel Houston Chronicle.

En general, les persones no han de ser retingudes per a ser processades per més de 24 hores en casos de delictes menors i 48 hores en casos de delictes greus, d’acord amb el Codi de Procediment Penal de Texas.

Alguns dels reus van sortir sense cap mena de fiança, només la promesa de tornar, mentre que uns altres ho van fer amb una de $10,000, segons els documents judicials revisats per mitjans locals. Quan el sistema va tornar a funcionar dissabte passat a la nit, els casos de delictes més greus es van processar primer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig