Un jove de 25 anys denúncia una agressió homòfoba a Castelló

Un jove de Castelló de 25 anys ha denunciat que la nit del dissabte 8 d’octubre va ser víctima d’una agressió homòfoba per part de diverses persones.

Els fets van tindre lloc a l’eixida de la plaça Cardona Vives de Castelló al voltant de les 23 hores del passat dissabte.

L’agredit ha aprofitat les seues xarxes socials per a condemnar el succeït i comptar com va ocórrer tot. En la seua història d’Instagram explica que anava a celebrar el seu 25 aniversari i va decidir vestir-se al costat d’uns amics de Drag Queen, però segons apunta “a un grup d’individus (per cridar-los d’alguna manera) no els va semblar bé”.

En la seua història relata que un home d’uns 45 anys li va demanar fer-se fotos amb ell, “amb la intenció de burla i mofar-se de la meua” pel que els va preguntar si realment aqueixa era la seua intenció “el que pretenien era això, riure’s”.

A continuació, “un d’ells va espentar a un amic que estava intentant mediar” i “també van anar per una altra amiga meua”.

Aquesta disputa “va acabar amb una punyada en el meu nas, amb sagnat. A més de tirar-me al sòl i colpejar-me el maluc pel qual vaig acabar en el meu 25 aniversari en un hospital demanant un comunicat de lesions”.

Alejandro, com es diu el jove, assegura que “això ha d’acabar perquè cadascun és lliure de vestir-se, parlar, caminar, maquillar-se i sobretot sentir-se com vulga”.

El jove relata que va ser atés a l’Hospital General de Castelló i explica que és la segona vegada en un mes que viu una situació d’homofòbia com la relatada, per la qual cosa en els pròxims dies denunciarà el succeït davant les autoritats.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.