Un jove de 25 anys denúncia una agressió homòfoba a Castelló

Un jove de Castelló de 25 anys ha denunciat que la nit del dissabte 8 d’octubre va ser víctima d’una agressió homòfoba per part de diverses persones.

Els fets van tindre lloc a l’eixida de la plaça Cardona Vives de Castelló al voltant de les 23 hores del passat dissabte.

L’agredit ha aprofitat les seues xarxes socials per a condemnar el succeït i comptar com va ocórrer tot. En la seua història d’Instagram explica que anava a celebrar el seu 25 aniversari i va decidir vestir-se al costat d’uns amics de Drag Queen, però segons apunta “a un grup d’individus (per cridar-los d’alguna manera) no els va semblar bé”.

En la seua història relata que un home d’uns 45 anys li va demanar fer-se fotos amb ell, “amb la intenció de burla i mofar-se de la meua” pel que els va preguntar si realment aqueixa era la seua intenció “el que pretenien era això, riure’s”.

A continuació, “un d’ells va espentar a un amic que estava intentant mediar” i “també van anar per una altra amiga meua”.

Aquesta disputa “va acabar amb una punyada en el meu nas, amb sagnat. A més de tirar-me al sòl i colpejar-me el maluc pel qual vaig acabar en el meu 25 aniversari en un hospital demanant un comunicat de lesions”.

Alejandro, com es diu el jove, assegura que “això ha d’acabar perquè cadascun és lliure de vestir-se, parlar, caminar, maquillar-se i sobretot sentir-se com vulga”.

El jove relata que va ser atés a l’Hospital General de Castelló i explica que és la segona vegada en un mes que viu una situació d’homofòbia com la relatada, per la qual cosa en els pròxims dies denunciarà el succeït davant les autoritats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana, integrats en REDIT, llancen REDIT Defensa per a coordinar les seues capacitats i reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial a la regió.

Roberto Bautista anuncia que penjarà la raqueta al final de la temporada

El tennista espanyol Roberto Bautista, de 38 anys, anuncia que es retirarà al final de la temporada després d'una carrera en la qual ha guanyat dotze títols ATP, una Copa Davis i va arribar al número nou del món.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.