10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un jove de 25 anys denúncia una agressió homòfoba a Castelló

Un jove de Castelló de 25 anys ha denunciat que la nit del dissabte 8 d’octubre va ser víctima d’una agressió homòfoba per part de diverses persones.

Els fets van tindre lloc a l’eixida de la plaça Cardona Vives de Castelló al voltant de les 23 hores del passat dissabte.

L’agredit ha aprofitat les seues xarxes socials per a condemnar el succeït i comptar com va ocórrer tot. En la seua història d’Instagram explica que anava a celebrar el seu 25 aniversari i va decidir vestir-se al costat d’uns amics de Drag Queen, però segons apunta “a un grup d’individus (per cridar-los d’alguna manera) no els va semblar bé”.

En la seua història relata que un home d’uns 45 anys li va demanar fer-se fotos amb ell, “amb la intenció de burla i mofar-se de la meua” pel que els va preguntar si realment aqueixa era la seua intenció “el que pretenien era això, riure’s”.

A continuació, “un d’ells va espentar a un amic que estava intentant mediar” i “també van anar per una altra amiga meua”.

Aquesta disputa “va acabar amb una punyada en el meu nas, amb sagnat. A més de tirar-me al sòl i colpejar-me el maluc pel qual vaig acabar en el meu 25 aniversari en un hospital demanant un comunicat de lesions”.

Alejandro, com es diu el jove, assegura que “això ha d’acabar perquè cadascun és lliure de vestir-se, parlar, caminar, maquillar-se i sobretot sentir-se com vulga”.

El jove relata que va ser atés a l’Hospital General de Castelló i explica que és la segona vegada en un mes que viu una situació d’homofòbia com la relatada, per la qual cosa en els pròxims dies denunciarà el succeït davant les autoritats.

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.