17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un policia fora de servei deté a un lladre de bosses

Un agent de la Policia Nacional que es trobava fora de servei ha detingut a València a un home de 28 anys que acabava de sostraure una bossa al descuit, interceptant-lo quan fugia a la carrera.

Els fets van succeir sobre un quart d’onze del matí, quan un agent franc de servei, que es trobava en les confluències del carrer Sueca amb l’avinguda Peris i Valero, va observar a un home perseguint a un altre al crit de “al lladre, al lladre”.

L’agent va poder veure que l’home que fugia a la carrera portava una bossa de dona a la mà, per la qual cosa ràpidament es va dirigir cap al sospitós i a la veu d’“alt, policia”, li va donar abast i va aconseguir detindre’l, sofrint el policia lesions en el dit índex esquerre a causa de l’actuació.

El policia fora de servei ràpidament va avisar mitjançant el seu telèfon mòbil a la Sala del 091, acudint al lloc diverses patrulles, que van aconseguir també localitzar a la propietària de la bossa i retornar-l’hi. Aquesta els va manifestar que un home acabava de sostraure-l’hi al descuit, després de deixar-lo en el seu vehicle mentre atenia el seu marit, amb una malaltia, a l’interior d’aquest.

Un indicatiu sanitari va haver d’assistir al marit de la víctima després de sofrir una crisi nerviosa a conseqüència de l’ocorregut.
L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.

Costello estarà deu dies de baixa i el València Basket confia que arribe a la Copa

L'interior patix molèsties en el genoll esquerre i es detindrà uns deu dies. El club confia que estiga llest per a la Copa del Rei del 19 de febrer en el Roig Arena.

Marató València patrocinarà el Gran Premi Internacional de València d’atletisme

Marató València patrocinarà des de 2026 el Gran Premi Internacional de València d'atletisme. L'objectiu és elevar el míting 'indoor' fins a l'elit, amb possibles canvis de data per a atraure a les grans figures.