12.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Un policia fora de servei deté a un lladre de bosses

Un agent de la Policia Nacional que es trobava fora de servei ha detingut a València a un home de 28 anys que acabava de sostraure una bossa al descuit, interceptant-lo quan fugia a la carrera.

Els fets van succeir sobre un quart d’onze del matí, quan un agent franc de servei, que es trobava en les confluències del carrer Sueca amb l’avinguda Peris i Valero, va observar a un home perseguint a un altre al crit de “al lladre, al lladre”.

L’agent va poder veure que l’home que fugia a la carrera portava una bossa de dona a la mà, per la qual cosa ràpidament es va dirigir cap al sospitós i a la veu d’“alt, policia”, li va donar abast i va aconseguir detindre’l, sofrint el policia lesions en el dit índex esquerre a causa de l’actuació.

El policia fora de servei ràpidament va avisar mitjançant el seu telèfon mòbil a la Sala del 091, acudint al lloc diverses patrulles, que van aconseguir també localitzar a la propietària de la bossa i retornar-l’hi. Aquesta els va manifestar que un home acabava de sostraure-l’hi al descuit, després de deixar-lo en el seu vehicle mentre atenia el seu marit, amb una malaltia, a l’interior d’aquest.

Un indicatiu sanitari va haver d’assistir al marit de la víctima després de sofrir una crisi nerviosa a conseqüència de l’ocorregut.
L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.