Un policia fora de servei deté a un lladre de bosses

Un agent de la Policia Nacional que es trobava fora de servei ha detingut a València a un home de 28 anys que acabava de sostraure una bossa al descuit, interceptant-lo quan fugia a la carrera.

Els fets van succeir sobre un quart d’onze del matí, quan un agent franc de servei, que es trobava en les confluències del carrer Sueca amb l’avinguda Peris i Valero, va observar a un home perseguint a un altre al crit de “al lladre, al lladre”.

L’agent va poder veure que l’home que fugia a la carrera portava una bossa de dona a la mà, per la qual cosa ràpidament es va dirigir cap al sospitós i a la veu d’“alt, policia”, li va donar abast i va aconseguir detindre’l, sofrint el policia lesions en el dit índex esquerre a causa de l’actuació.

El policia fora de servei ràpidament va avisar mitjançant el seu telèfon mòbil a la Sala del 091, acudint al lloc diverses patrulles, que van aconseguir també localitzar a la propietària de la bossa i retornar-l’hi. Aquesta els va manifestar que un home acabava de sostraure-l’hi al descuit, després de deixar-lo en el seu vehicle mentre atenia el seu marit, amb una malaltia, a l’interior d’aquest.

Un indicatiu sanitari va haver d’assistir al marit de la víctima després de sofrir una crisi nerviosa a conseqüència de l’ocorregut.
L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.