Un policia fora de servei deté a un lladre de bosses

Un agent de la Policia Nacional que es trobava fora de servei ha detingut a València a un home de 28 anys que acabava de sostraure una bossa al descuit, interceptant-lo quan fugia a la carrera.

Els fets van succeir sobre un quart d’onze del matí, quan un agent franc de servei, que es trobava en les confluències del carrer Sueca amb l’avinguda Peris i Valero, va observar a un home perseguint a un altre al crit de “al lladre, al lladre”.

L’agent va poder veure que l’home que fugia a la carrera portava una bossa de dona a la mà, per la qual cosa ràpidament es va dirigir cap al sospitós i a la veu d’“alt, policia”, li va donar abast i va aconseguir detindre’l, sofrint el policia lesions en el dit índex esquerre a causa de l’actuació.

El policia fora de servei ràpidament va avisar mitjançant el seu telèfon mòbil a la Sala del 091, acudint al lloc diverses patrulles, que van aconseguir també localitzar a la propietària de la bossa i retornar-l’hi. Aquesta els va manifestar que un home acabava de sostraure-l’hi al descuit, després de deixar-lo en el seu vehicle mentre atenia el seu marit, amb una malaltia, a l’interior d’aquest.

Un indicatiu sanitari va haver d’assistir al marit de la víctima després de sofrir una crisi nerviosa a conseqüència de l’ocorregut.
L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.