Valeria Campos, la jove veïna de Xàtiva assassinada a punyalades en Equador

Valeria Vargas Campos, veïna de Xàtiva assassinada en Guayaquil

Valeria Vargas Campos, veïna de Xàtiva assassinada en Guayaquil | El Español

 

Una tragèdia s’ha produït en Xàtiva, la capital de la Costera (València), estos dies. I és que, segons s’ha pogut saber recentment, el cos de Valeria, una jove veïna de 24 anys ha sigut trobat cosit a ganivetades i degollat prop de Guayaquil, a on havia anat a visitar a uns familiars per sorpresa. Tot i que el seu home afirma que uns lladres els van assaltar i se la van endur, provocant el seu fatal desenllaç, l’entorn de la víctima sospita d’unes altres intencions.

 

Valeria Vargas Campos i el seu home Jean Paúl P. G. són veïns molt coneguts en Xàtiva. Ell treballa en un lloc d’inspecció de vehicles i ella, en un local de menjar ràpid. El seu fill, de cinc anyets, està en les Dominiques de la ciutat, a on viuen des de fa sis anys i han arrelat. Però la relació matrimonial no acaba de funcionar. Tal com explica ‘Levante’, les seues amistats afirmen que pràcticament estaven separats.

 

De fet, fonts policials tenen constància d’una denúncia de fa temps per maltractament. Per això, coneixedor d’esta informació, l’entorn de Valeria es va estranyar de què de repent organitzaren un viatge junts per a anar a visitar a la família d’ella en Equador. I, més encara, quan ell va insistir en tot moment que ho guardaren en secret per a donar-li una sorpresa a la mare d’ella per l’aniversari. I el dia 8 d’octubre, van fer el camí cap al país natal, la vespra del natalici de la seua progenitora.

 

Però unes hores després d’arribar a Guayaquil, segons ha denunciat l’home, uns lladres els van assaltar i els van furtar uns 1.300 euros en metàl·lic i la maleta. I, més encara, van raptar a la jove Valeria. Poc després, van trobar el seu cadàver amb cinc punyalades i amb el coll tallat, un quilòmetre més amunt. La seua família no sabia res de la seua arribada, ja que feia 6 anys que no havia estat en Equador, i es van trobar de cara amb la tragèdia.

 

Ara, les amigues de Valeria, commocionades per la desgràcia, demanen que s’investiguen amb profunditat els fets. Ahir van començar amb les denúncies i ja s’han posat en contacte amb el Ministeri d’Exteriors per a que contacte amb les autoritats d’Equador. Perquè, si bé és de veres que crims com estos no són estranys en el país, i més en zones poc poblades, la veritat és que en la premsa local ha tingut prou de repercussió. I és que sospiten que l’assalt i assassinat brutal encara té molts caps que lligar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.