Valeria Campos, la jove veïna de Xàtiva assassinada a punyalades en Equador

Valeria Vargas Campos, veïna de Xàtiva assassinada en Guayaquil

Valeria Vargas Campos, veïna de Xàtiva assassinada en Guayaquil | El Español

 

Una tragèdia s’ha produït en Xàtiva, la capital de la Costera (València), estos dies. I és que, segons s’ha pogut saber recentment, el cos de Valeria, una jove veïna de 24 anys ha sigut trobat cosit a ganivetades i degollat prop de Guayaquil, a on havia anat a visitar a uns familiars per sorpresa. Tot i que el seu home afirma que uns lladres els van assaltar i se la van endur, provocant el seu fatal desenllaç, l’entorn de la víctima sospita d’unes altres intencions.

 

Valeria Vargas Campos i el seu home Jean Paúl P. G. són veïns molt coneguts en Xàtiva. Ell treballa en un lloc d’inspecció de vehicles i ella, en un local de menjar ràpid. El seu fill, de cinc anyets, està en les Dominiques de la ciutat, a on viuen des de fa sis anys i han arrelat. Però la relació matrimonial no acaba de funcionar. Tal com explica ‘Levante’, les seues amistats afirmen que pràcticament estaven separats.

 

De fet, fonts policials tenen constància d’una denúncia de fa temps per maltractament. Per això, coneixedor d’esta informació, l’entorn de Valeria es va estranyar de què de repent organitzaren un viatge junts per a anar a visitar a la família d’ella en Equador. I, més encara, quan ell va insistir en tot moment que ho guardaren en secret per a donar-li una sorpresa a la mare d’ella per l’aniversari. I el dia 8 d’octubre, van fer el camí cap al país natal, la vespra del natalici de la seua progenitora.

 

Però unes hores després d’arribar a Guayaquil, segons ha denunciat l’home, uns lladres els van assaltar i els van furtar uns 1.300 euros en metàl·lic i la maleta. I, més encara, van raptar a la jove Valeria. Poc després, van trobar el seu cadàver amb cinc punyalades i amb el coll tallat, un quilòmetre més amunt. La seua família no sabia res de la seua arribada, ja que feia 6 anys que no havia estat en Equador, i es van trobar de cara amb la tragèdia.

 

Ara, les amigues de Valeria, commocionades per la desgràcia, demanen que s’investiguen amb profunditat els fets. Ahir van començar amb les denúncies i ja s’han posat en contacte amb el Ministeri d’Exteriors per a que contacte amb les autoritats d’Equador. Perquè, si bé és de veres que crims com estos no són estranys en el país, i més en zones poc poblades, la veritat és que en la premsa local ha tingut prou de repercussió. I és que sospiten que l’assalt i assassinat brutal encara té molts caps que lligar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.