Anuncios

Valeria Campos, la jove veïna de Xàtiva assassinada a punyalades en Equador

Valeria Vargas Campos, veïna de Xàtiva assassinada en Guayaquil

Valeria Vargas Campos, veïna de Xàtiva assassinada en Guayaquil | El Español

 

Una tragèdia s’ha produït en Xàtiva, la capital de la Costera (València), estos dies. I és que, segons s’ha pogut saber recentment, el cos de Valeria, una jove veïna de 24 anys ha sigut trobat cosit a ganivetades i degollat prop de Guayaquil, a on havia anat a visitar a uns familiars per sorpresa. Tot i que el seu home afirma que uns lladres els van assaltar i se la van endur, provocant el seu fatal desenllaç, l’entorn de la víctima sospita d’unes altres intencions.

 

Anuncios

Valeria Vargas Campos i el seu home Jean Paúl P. G. són veïns molt coneguts en Xàtiva. Ell treballa en un lloc d’inspecció de vehicles i ella, en un local de menjar ràpid. El seu fill, de cinc anyets, està en les Dominiques de la ciutat, a on viuen des de fa sis anys i han arrelat. Però la relació matrimonial no acaba de funcionar. Tal com explica ‘Levante’, les seues amistats afirmen que pràcticament estaven separats.

 

De fet, fonts policials tenen constància d’una denúncia de fa temps per maltractament. Per això, coneixedor d’esta informació, l’entorn de Valeria es va estranyar de què de repent organitzaren un viatge junts per a anar a visitar a la família d’ella en Equador. I, més encara, quan ell va insistir en tot moment que ho guardaren en secret per a donar-li una sorpresa a la mare d’ella per l’aniversari. I el dia 8 d’octubre, van fer el camí cap al país natal, la vespra del natalici de la seua progenitora.

 

Però unes hores després d’arribar a Guayaquil, segons ha denunciat l’home, uns lladres els van assaltar i els van furtar uns 1.300 euros en metàl·lic i la maleta. I, més encara, van raptar a la jove Valeria. Poc després, van trobar el seu cadàver amb cinc punyalades i amb el coll tallat, un quilòmetre més amunt. La seua família no sabia res de la seua arribada, ja que feia 6 anys que no havia estat en Equador, i es van trobar de cara amb la tragèdia.

 

Ara, les amigues de Valeria, commocionades per la desgràcia, demanen que s’investiguen amb profunditat els fets. Ahir van començar amb les denúncies i ja s’han posat en contacte amb el Ministeri d’Exteriors per a que contacte amb les autoritats d’Equador. Perquè, si bé és de veres que crims com estos no són estranys en el país, i més en zones poc poblades, la veritat és que en la premsa local ha tingut prou de repercussió. I és que sospiten que l’assalt i assassinat brutal encara té molts caps que lligar.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios