Investiguen a un veí d’Orpesa per diferents delictes d’estafa en el lloguer d’apartaments

 

La Guàrdia Civil ha fet una investigació a un home procedent d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), per ser el presumpte autor de huit delictes d’estafa i usurpació d’identitat. Es calcula que la quantitat de diners defraudats ascendix a més de 7.000 euros.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els agents han conseguit identificat al suposat responsable i han descobert que es tracta d’un individu amb numerosos antecedents per fets pareguts.

 

El modus operandi que usava era oferir en diferents pàgines web d’anuncis, cases lloguer en diferents ciutats d’Espanya com Gran Canària, Màlaga, Navarra i les Illes Balears. D’esta forma, demanava als interessant un avanç de diners a través de transferència per a reservar la casa i quna rebia els diners no tornava a contactar amb la víctima. 

 

Per este motiu, ha sigut investigat i les diligències han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Castelló.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.