15.1 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Investiguen a un veí d’Orpesa per diferents delictes d’estafa en el lloguer d’apartaments

 

La Guàrdia Civil ha fet una investigació a un home procedent d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), per ser el presumpte autor de huit delictes d’estafa i usurpació d’identitat. Es calcula que la quantitat de diners defraudats ascendix a més de 7.000 euros.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els agents han conseguit identificat al suposat responsable i han descobert que es tracta d’un individu amb numerosos antecedents per fets pareguts.

 

El modus operandi que usava era oferir en diferents pàgines web d’anuncis, cases lloguer en diferents ciutats d’Espanya com Gran Canària, Màlaga, Navarra i les Illes Balears. D’esta forma, demanava als interessant un avanç de diners a través de transferència per a reservar la casa i quna rebia els diners no tornava a contactar amb la víctima. 

 

Per este motiu, ha sigut investigat i les diligències han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Castelló.

Últimes notícies

Desarticulada a Gandia una xarxa que empadronava irregularment a estrangers: cinc detinguts

La Policia Nacional ha detingut a cinc persones i ha desarticulat una organització que falsificava documents per a empadronar massivament a estrangers a Gandia. S'han detectat 127 altes irregulars i almenys 15 propietaris afectats.

Nuvolositat i pluges probables des del divendres en la Comunitat Valenciana

Aemet preveu un gir a llevant i gregal que augmentarà la nuvolositat i deixarà precipitacions el cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb descens tèrmic diürn.

El Suprem envia a juí a Ábalos i a Koldo García i manté la presó preventiva

El Suprem ha obert juí oral contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama per presumptes comissions en contractes de màscares. Manté la presó preventiva per als dos primers i imposa una fiança de 60.000 euros.

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.