Troben a Vicente, desaparegut en Moncada

 

ACTUALITZAT 10/03/2020 a les 08.45 hores. Vicente, un veí de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), que es trobava desaparegut des d’este passat diumenge, ha sigut localitzat este dimarts. D’esta manera ho han confirmat des del Centre Operatiu Complex (COS) de la Guàrdia Civil.

 

 

Busquen a Vicente, desaparegut en Moncada

Un dispositiu del Centre Operatiu Complex (COS) de la Guàrdia Civil busca a Vicente, desaparegut des de què isqué de casa este matí de diumenge, situada en Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), segons ha informat la Policia Local del municipi.

 

Ara mateixa hi ha cinc patrulles terrestres mobilitzades, un mitjà aeri amb personal de rescat de muntanya i servici cinològic, dos unitats de la Policia de la Generalitat i la Policia Local, a demés d’una unitat de prevenció, un agent mediambiental, un capatàs forestal i dos unitats de bombers forestals de la Generalitat Valenciana que s’han incorporat més tard.

 

La busca ara se centra en la zona de la urbanització de les Masies i el barranc del Carraixet. Vicent portava pantalons vaquers, un jersei marró i sabates deportives. Qualsevol informació que es puga tindra s’ha de comunicar al 112 o al 961390587.

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.