Troben a Vicente, desaparegut en Moncada

 

ACTUALITZAT 10/03/2020 a les 08.45 hores. Vicente, un veí de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), que es trobava desaparegut des d’este passat diumenge, ha sigut localitzat este dimarts. D’esta manera ho han confirmat des del Centre Operatiu Complex (COS) de la Guàrdia Civil.

 

 

Busquen a Vicente, desaparegut en Moncada

Un dispositiu del Centre Operatiu Complex (COS) de la Guàrdia Civil busca a Vicente, desaparegut des de què isqué de casa este matí de diumenge, situada en Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), segons ha informat la Policia Local del municipi.

 

Ara mateixa hi ha cinc patrulles terrestres mobilitzades, un mitjà aeri amb personal de rescat de muntanya i servici cinològic, dos unitats de la Policia de la Generalitat i la Policia Local, a demés d’una unitat de prevenció, un agent mediambiental, un capatàs forestal i dos unitats de bombers forestals de la Generalitat Valenciana que s’han incorporat més tard.

 

La busca ara se centra en la zona de la urbanització de les Masies i el barranc del Carraixet. Vicent portava pantalons vaquers, un jersei marró i sabates deportives. Qualsevol informació que es puga tindra s’ha de comunicar al 112 o al 961390587.

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.