16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Troben a Vicente, desaparegut en Moncada

 

ACTUALITZAT 10/03/2020 a les 08.45 hores. Vicente, un veí de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), que es trobava desaparegut des d’este passat diumenge, ha sigut localitzat este dimarts. D’esta manera ho han confirmat des del Centre Operatiu Complex (COS) de la Guàrdia Civil.

 

 

Busquen a Vicente, desaparegut en Moncada

Un dispositiu del Centre Operatiu Complex (COS) de la Guàrdia Civil busca a Vicente, desaparegut des de què isqué de casa este matí de diumenge, situada en Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), segons ha informat la Policia Local del municipi.

 

Ara mateixa hi ha cinc patrulles terrestres mobilitzades, un mitjà aeri amb personal de rescat de muntanya i servici cinològic, dos unitats de la Policia de la Generalitat i la Policia Local, a demés d’una unitat de prevenció, un agent mediambiental, un capatàs forestal i dos unitats de bombers forestals de la Generalitat Valenciana que s’han incorporat més tard.

 

La busca ara se centra en la zona de la urbanització de les Masies i el barranc del Carraixet. Vicent portava pantalons vaquers, un jersei marró i sabates deportives. Qualsevol informació que es puga tindra s’ha de comunicar al 112 o al 961390587.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.

El Vila-real té al seu abast la millor primera tornada de la seua història

L'equip de Marcelino suma 35 punts en 16 jornades i, amb tres partits per jugar, li basten 5 de 9 per a batre el seu millor registre de primera volta. També perseguix el rècord golejador i ja no pot millorar el defensiu.

Morant acusa el Consell d’executar només el 27% de la inversió educativa

Diana Morant ha denunciat que el Consell només ha executat el 27% de les inversions en Educació i un 20% en Servicis Socials. Ha qualificat el balanç de l'any com a suspens total i ha criticat la pròrroga pressupostària.

Quinta jornada sense resultats en la busca dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

Els equips han tancat sense troballes la quinta jornada per a localitzar a tres espanyols després del naufragi prop de Padar. L'operatiu seguirà el dimecres.

Metrovalencia supera 3,6 milions de viatgers en el tram sud reobert després de la dana

En sis mesos des de la reobertura del 27 de juny, el tram entre València Sud i Castelló ha mogut 3.659.828 usuaris. La inversió de més de 100 milions i la reconstrucció de 50 km han normalitzat el servici en les Línies 1, 2 i 7.

El València es juga a Vigo tallar la seua ratxa sense guanyar fora

L'equip de Carlos Corberán visita al Celta per a buscar el seu primer triomf a domicili de la temporada i esquivar repetir el mal inici de la passada campanya.

Alacant ha aprovat ajudes de 300 euros per fill nascut en 2025 per a 332 famílies

L'Ajuntament ha aprovat la resolució definitiva de les ajudes de naixement de 2025: 300 euros per fill per a 332 famílies, amb un total de 100.000 euros. En 2026 el pressupost es duplica per a atendre tota la demanda.

Prop de 50 conductors al dia han donat positiu en alcohol i drogues en la Comunitat Valenciana

La campanya de la Guàrdia Civil entre el 15 i el 21 de desembre ha llançat 332 positius en alcohol i/o drogues després de 16.612 proves, amb reforç previst en Nit de cap d'any.