Troben a Vicente, desaparegut en Moncada

 

ACTUALITZAT 10/03/2020 a les 08.45 hores. Vicente, un veí de Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), que es trobava desaparegut des d’este passat diumenge, ha sigut localitzat este dimarts. D’esta manera ho han confirmat des del Centre Operatiu Complex (COS) de la Guàrdia Civil.

 

 

Busquen a Vicente, desaparegut en Moncada

Un dispositiu del Centre Operatiu Complex (COS) de la Guàrdia Civil busca a Vicente, desaparegut des de què isqué de casa este matí de diumenge, situada en Moncada, en la comarca de l’Horta Nord (València), segons ha informat la Policia Local del municipi.

 

Ara mateixa hi ha cinc patrulles terrestres mobilitzades, un mitjà aeri amb personal de rescat de muntanya i servici cinològic, dos unitats de la Policia de la Generalitat i la Policia Local, a demés d’una unitat de prevenció, un agent mediambiental, un capatàs forestal i dos unitats de bombers forestals de la Generalitat Valenciana que s’han incorporat més tard.

 

La busca ara se centra en la zona de la urbanització de les Masies i el barranc del Carraixet. Vicent portava pantalons vaquers, un jersei marró i sabates deportives. Qualsevol informació que es puga tindra s’ha de comunicar al 112 o al 961390587.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.