Detingut per intentar atropellar a quatre persones i agredir a un policia en Massamagrell

Caserna de la Policia Local de Massamagrell (València)

Un dels agents ha rebut un colp en el cap | Google Maps

Un home ha sigut detingut per agredir a dos policies locals de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), i intentar atropellar a un d’ells i a tres membres de Protecció Civil. Els fets s’han produït este divendres entre els carrers Major i Progrés de la localitat.

 

Una patrulla de la Policia havia tallat el trànsit a causa de la ‘Marxa per la Igualtat’ amb motiu del Dia de la Dona, moment en què l’ara detingut ha fet una maniobra temerària amb la que ha intentat atropellar a les quatre persones. Més tard, ha abandonat el cotxe en un descampat i ha continuat la fugida a peu, encara que ha sigut localitzat pels agents.

 

Ha sigut en eixe moment quan el detingut ha oposat resistència i li ha pegat un colp en el cap a un dels agents mentres es negava a fer-se la prova d’alcoholèmia. Davant la sospita de què podia haver consumit alcohol o alguna droga, l’agressor va ser traslladat a un hospital per a què li feren una anàlisi de sang.

 

El detingut està acusat d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, resistència i conducció temerària.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.