Detingut per intentar atropellar a quatre persones i agredir a un policia en Massamagrell

Caserna de la Policia Local de Massamagrell (València)

Un dels agents ha rebut un colp en el cap | Google Maps

Un home ha sigut detingut per agredir a dos policies locals de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), i intentar atropellar a un d’ells i a tres membres de Protecció Civil. Els fets s’han produït este divendres entre els carrers Major i Progrés de la localitat.

 

Una patrulla de la Policia havia tallat el trànsit a causa de la ‘Marxa per la Igualtat’ amb motiu del Dia de la Dona, moment en què l’ara detingut ha fet una maniobra temerària amb la que ha intentat atropellar a les quatre persones. Més tard, ha abandonat el cotxe en un descampat i ha continuat la fugida a peu, encara que ha sigut localitzat pels agents.

 

Ha sigut en eixe moment quan el detingut ha oposat resistència i li ha pegat un colp en el cap a un dels agents mentres es negava a fer-se la prova d’alcoholèmia. Davant la sospita de què podia haver consumit alcohol o alguna droga, l’agressor va ser traslladat a un hospital per a què li feren una anàlisi de sang.

 

El detingut està acusat d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, resistència i conducció temerària.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles

Les Falles esquiven el mal temps i ja lluïxen el seu art efímer i satíric per tota València

Després de dies d'incertesa per la pluja i el vent, les Falles de 2026 han plantat quasi 770 monuments i esperen el veredicte del jurat esta vesprada.

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.