Detingut per intentar atropellar a quatre persones i agredir a un policia en Massamagrell

Caserna de la Policia Local de Massamagrell (València)

Un dels agents ha rebut un colp en el cap | Google Maps

Un home ha sigut detingut per agredir a dos policies locals de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València), i intentar atropellar a un d’ells i a tres membres de Protecció Civil. Els fets s’han produït este divendres entre els carrers Major i Progrés de la localitat.

 

Una patrulla de la Policia havia tallat el trànsit a causa de la ‘Marxa per la Igualtat’ amb motiu del Dia de la Dona, moment en què l’ara detingut ha fet una maniobra temerària amb la que ha intentat atropellar a les quatre persones. Més tard, ha abandonat el cotxe en un descampat i ha continuat la fugida a peu, encara que ha sigut localitzat pels agents.

 

Ha sigut en eixe moment quan el detingut ha oposat resistència i li ha pegat un colp en el cap a un dels agents mentres es negava a fer-se la prova d’alcoholèmia. Davant la sospita de què podia haver consumit alcohol o alguna droga, l’agressor va ser traslladat a un hospital per a què li feren una anàlisi de sang.

 

El detingut està acusat d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, resistència i conducció temerària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.