Roben 110.000 euros mentres recanvien un caixer automàtic en Massamagrell

Euros

Euros | Pixabay

 

Este dimarts, 25 de febrer, un grup d’atracadors ha robat 110.000 euros mentres un treballador d’un banc recanviava el caixer automàtic en el municipi de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). El robatori, que ha sigut cap a les 14.30 hores del migdia, només va durar un minut.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, des de la policia sospiten que es tractaria d’una banda que ja ha fet robatoris similars en altres localitats, ja que van actuar amb molta rapidesa i eficàcia. Quan els agents policials van anar a esta sucursal de Bankia, després de l’avís, ja no hi havia rastre dels lladres.

 

A demés, des de la policia asseguren que havien els atracadors haurien estudiat amb antelació el robatori, per a conéixer el seguiment del recanvi de bitllets en el caixer automàtic i que, segurament, haurien estat vigilant des de la distància el moment de passar a l’acció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.