Roben 110.000 euros mentres recanvien un caixer automàtic en Massamagrell

Euros

Euros | Pixabay

 

Este dimarts, 25 de febrer, un grup d’atracadors ha robat 110.000 euros mentres un treballador d’un banc recanviava el caixer automàtic en el municipi de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). El robatori, que ha sigut cap a les 14.30 hores del migdia, només va durar un minut.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, des de la policia sospiten que es tractaria d’una banda que ja ha fet robatoris similars en altres localitats, ja que van actuar amb molta rapidesa i eficàcia. Quan els agents policials van anar a esta sucursal de Bankia, després de l’avís, ja no hi havia rastre dels lladres.

 

A demés, des de la policia asseguren que havien els atracadors haurien estudiat amb antelació el robatori, per a conéixer el seguiment del recanvi de bitllets en el caixer automàtic i que, segurament, haurien estat vigilant des de la distància el moment de passar a l’acció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026