Roben 110.000 euros mentres recanvien un caixer automàtic en Massamagrell

Euros

Euros | Pixabay

 

Este dimarts, 25 de febrer, un grup d’atracadors ha robat 110.000 euros mentres un treballador d’un banc recanviava el caixer automàtic en el municipi de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). El robatori, que ha sigut cap a les 14.30 hores del migdia, només va durar un minut.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, des de la policia sospiten que es tractaria d’una banda que ja ha fet robatoris similars en altres localitats, ja que van actuar amb molta rapidesa i eficàcia. Quan els agents policials van anar a esta sucursal de Bankia, després de l’avís, ja no hi havia rastre dels lladres.

 

A demés, des de la policia asseguren que havien els atracadors haurien estudiat amb antelació el robatori, per a conéixer el seguiment del recanvi de bitllets en el caixer automàtic i que, segurament, haurien estat vigilant des de la distància el moment de passar a l’acció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.