18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El vídeo que ha difós la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife

 

L’entorn de la mare de les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, Beatriz Zimmerman, ha distribuït este dimarts un vídeo de les xiquetes al costat d’un missatge en el qual es demana màxima difusió amb la intenció que algú puga reconéixer-les si les veu en algun lloc del món.

 

En el vídeo, que s’ha fet viral ràpidament després de ser publicat per indicació de la mare, es pot veure clarament el rostre de les xiquetes, com a mesura desesperada per a veure si algun ciutadà pot aportar alguna pista més a la investigació.

Les dos xiquetes, Anna i Olivia, d’1 i 6 anys respectivament, van desaparéixer fa una setmana a Tenerife al costat del seu pare. Abans d’este vídeo, els afins de la mare ja van divulgar un missatge en el qual ella afirmava estar convençuda que segueixen amb vida i que apareixeran en algun moment.

“Al costat del vídeo que ha difós la mare a familiars i amics, el missatge que fa arribar és que sobretot este vídeo es puga veure i es faça arribar al Carib i Sud-amèrica”, llocs que el pare visitava sovint pel seu treball.

El pensament de la família és que “El Carib i Sud-amèrica són els punts en els quals ells volen posar l’accent”, la qual cosa no han revelat els investigadors és per què.

Últimes notícies

Matt Costello, baixa diversos partits per molèsties en el genoll esquerre

València Basket no comptarà amb Matt Costello en les pròximes trobades per molèsties en el genoll esquerre. És baixa d'última hora davant el Maccabi i el seu retorn queda pendent d'evolució.

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.