El vídeo que ha difós la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife

 

L’entorn de la mare de les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, Beatriz Zimmerman, ha distribuït este dimarts un vídeo de les xiquetes al costat d’un missatge en el qual es demana màxima difusió amb la intenció que algú puga reconéixer-les si les veu en algun lloc del món.

 

En el vídeo, que s’ha fet viral ràpidament després de ser publicat per indicació de la mare, es pot veure clarament el rostre de les xiquetes, com a mesura desesperada per a veure si algun ciutadà pot aportar alguna pista més a la investigació.

Les dos xiquetes, Anna i Olivia, d’1 i 6 anys respectivament, van desaparéixer fa una setmana a Tenerife al costat del seu pare. Abans d’este vídeo, els afins de la mare ja van divulgar un missatge en el qual ella afirmava estar convençuda que segueixen amb vida i que apareixeran en algun moment.

«Al costat del vídeo que ha difós la mare a familiars i amics, el missatge que fa arribar és que sobretot este vídeo es puga veure i es faça arribar al Carib i Sud-amèrica», llocs que el pare visitava sovint pel seu treball.

El pensament de la família és que «El Carib i Sud-amèrica són els punts en els quals ells volen posar l’accent”, la qual cosa no han revelat els investigadors és per què.

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.