El vídeo que ha difós la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife

 

L’entorn de la mare de les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, Beatriz Zimmerman, ha distribuït este dimarts un vídeo de les xiquetes al costat d’un missatge en el qual es demana màxima difusió amb la intenció que algú puga reconéixer-les si les veu en algun lloc del món.

 

En el vídeo, que s’ha fet viral ràpidament després de ser publicat per indicació de la mare, es pot veure clarament el rostre de les xiquetes, com a mesura desesperada per a veure si algun ciutadà pot aportar alguna pista més a la investigació.

Les dos xiquetes, Anna i Olivia, d’1 i 6 anys respectivament, van desaparéixer fa una setmana a Tenerife al costat del seu pare. Abans d’este vídeo, els afins de la mare ja van divulgar un missatge en el qual ella afirmava estar convençuda que segueixen amb vida i que apareixeran en algun moment.

«Al costat del vídeo que ha difós la mare a familiars i amics, el missatge que fa arribar és que sobretot este vídeo es puga veure i es faça arribar al Carib i Sud-amèrica», llocs que el pare visitava sovint pel seu treball.

El pensament de la família és que «El Carib i Sud-amèrica són els punts en els quals ells volen posar l’accent”, la qual cosa no han revelat els investigadors és per què.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.