El vídeo que ha difós la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife

 

L’entorn de la mare de les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, Beatriz Zimmerman, ha distribuït este dimarts un vídeo de les xiquetes al costat d’un missatge en el qual es demana màxima difusió amb la intenció que algú puga reconéixer-les si les veu en algun lloc del món.

 

En el vídeo, que s’ha fet viral ràpidament després de ser publicat per indicació de la mare, es pot veure clarament el rostre de les xiquetes, com a mesura desesperada per a veure si algun ciutadà pot aportar alguna pista més a la investigació.

Les dos xiquetes, Anna i Olivia, d’1 i 6 anys respectivament, van desaparéixer fa una setmana a Tenerife al costat del seu pare. Abans d’este vídeo, els afins de la mare ja van divulgar un missatge en el qual ella afirmava estar convençuda que segueixen amb vida i que apareixeran en algun moment.

“Al costat del vídeo que ha difós la mare a familiars i amics, el missatge que fa arribar és que sobretot este vídeo es puga veure i es faça arribar al Carib i Sud-amèrica”, llocs que el pare visitava sovint pel seu treball.

El pensament de la família és que “El Carib i Sud-amèrica són els punts en els quals ells volen posar l’accent”, la qual cosa no han revelat els investigadors és per què.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.