El vídeo que ha difós la mare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife

 

L’entorn de la mare de les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, Beatriz Zimmerman, ha distribuït este dimarts un vídeo de les xiquetes al costat d’un missatge en el qual es demana màxima difusió amb la intenció que algú puga reconéixer-les si les veu en algun lloc del món.

 

En el vídeo, que s’ha fet viral ràpidament després de ser publicat per indicació de la mare, es pot veure clarament el rostre de les xiquetes, com a mesura desesperada per a veure si algun ciutadà pot aportar alguna pista més a la investigació.

Les dos xiquetes, Anna i Olivia, d’1 i 6 anys respectivament, van desaparéixer fa una setmana a Tenerife al costat del seu pare. Abans d’este vídeo, els afins de la mare ja van divulgar un missatge en el qual ella afirmava estar convençuda que segueixen amb vida i que apareixeran en algun moment.

«Al costat del vídeo que ha difós la mare a familiars i amics, el missatge que fa arribar és que sobretot este vídeo es puga veure i es faça arribar al Carib i Sud-amèrica», llocs que el pare visitava sovint pel seu treball.

El pensament de la família és que «El Carib i Sud-amèrica són els punts en els quals ells volen posar l’accent”, la qual cosa no han revelat els investigadors és per què.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.