Anuncios

Vídeo: La terrorífica amenaça d’un home a una dona sola

 

Amanda Nowak, una dona de Las Vegas (els EUA), ha publicat recentment en les seues xarxes socials un vídeo en el qual es veu a un individu en el portal de la seua casa, cridant a la porta i exigint-li amb veu calmada que isquera per a “violar-la i matar-la“. L’incident va ocórrer el passat 21 de juliol i va ser gravat per les càmeres de seguretat de la casa.

 

En les imatges es pot escoltar l’home preguntant: “Estàs segur? Estàs segur? Només tinc unes preguntes per a tu”. En la seua declaració, la víctima va manifestar que ella mai va respondre a l’home que es trobava fora del seu habitatge. Ella va assegurar que es va amagar a l’interior de la seua casa i va telefonar al 911. L’espòs de la dona, que no es trobava en la llar, va accedir al sistema d’intercomunicació que està instal·lat a la seua casa, i li va preguntar a l’home que qui era.

Anuncios

 

L’home va respondre “El que estic buscant és a la xica de la casa perquè la violaré i matar. Pots fer que òbriga la porta?” Posteriorment, el sospitós va dir que tenia un ganivet i una pistola en el seu poder per a cometre el crim. Immediatament, la dona va avisar a la Policia, que va tranquil·litzar a la víctima per telèfon fins que van arribar els agents al seu domicili.

 

Després que revisaran les imatges, les autoritats van localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut en el centre de Las Vegas després que algú reconeguera la seua foto en les xarxes socials, on Amanda Nowak va compartir la seua aterridora experiència.

 

L’acusat va quedar detingut i està acusat de diferents delictes: aguaitar, coacció i obstrucció a un oficial de Policia. D’altra banda, no va quedar clar immediatament si l’home estava armat com ell mateix afirmava, encara que no es van formular càrrecs per tinença d’armes

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios