16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Vídeo: La terrorífica amenaça d’un home a una dona sola

 

Amanda Nowak, una dona de Las Vegas (els EUA), ha publicat recentment en les seues xarxes socials un vídeo en el qual es veu a un individu en el portal de la seua casa, cridant a la porta i exigint-li amb veu calmada que isquera per a “violar-la i matar-la“. L’incident va ocórrer el passat 21 de juliol i va ser gravat per les càmeres de seguretat de la casa.

 

En les imatges es pot escoltar l’home preguntant: “Estàs segur? Estàs segur? Només tinc unes preguntes per a tu”. En la seua declaració, la víctima va manifestar que ella mai va respondre a l’home que es trobava fora del seu habitatge. Ella va assegurar que es va amagar a l’interior de la seua casa i va telefonar al 911. L’espòs de la dona, que no es trobava en la llar, va accedir al sistema d’intercomunicació que està instal·lat a la seua casa, i li va preguntar a l’home que qui era.

 

L’home va respondre “El que estic buscant és a la xica de la casa perquè la violaré i matar. Pots fer que òbriga la porta?” Posteriorment, el sospitós va dir que tenia un ganivet i una pistola en el seu poder per a cometre el crim. Immediatament, la dona va avisar a la Policia, que va tranquil·litzar a la víctima per telèfon fins que van arribar els agents al seu domicili.

 

Després que revisaran les imatges, les autoritats van localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut en el centre de Las Vegas després que algú reconeguera la seua foto en les xarxes socials, on Amanda Nowak va compartir la seua aterridora experiència.

 

L’acusat va quedar detingut i està acusat de diferents delictes: aguaitar, coacció i obstrucció a un oficial de Policia. D’altra banda, no va quedar clar immediatament si l’home estava armat com ell mateix afirmava, encara que no es van formular càrrecs per tinença d’armes

 

Últimes notícies

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.