Anuncios

Vídeo: La terrorífica amenaça d’un home a una dona sola

 

Amanda Nowak, una dona de Las Vegas (els EUA), ha publicat recentment en les seues xarxes socials un vídeo en el qual es veu a un individu en el portal de la seua casa, cridant a la porta i exigint-li amb veu calmada que isquera per a “violar-la i matar-la“. L’incident va ocórrer el passat 21 de juliol i va ser gravat per les càmeres de seguretat de la casa.

 

En les imatges es pot escoltar l’home preguntant: “Estàs segur? Estàs segur? Només tinc unes preguntes per a tu”. En la seua declaració, la víctima va manifestar que ella mai va respondre a l’home que es trobava fora del seu habitatge. Ella va assegurar que es va amagar a l’interior de la seua casa i va telefonar al 911. L’espòs de la dona, que no es trobava en la llar, va accedir al sistema d’intercomunicació que està instal·lat a la seua casa, i li va preguntar a l’home que qui era.

Anuncios

 

L’home va respondre “El que estic buscant és a la xica de la casa perquè la violaré i matar. Pots fer que òbriga la porta?” Posteriorment, el sospitós va dir que tenia un ganivet i una pistola en el seu poder per a cometre el crim. Immediatament, la dona va avisar a la Policia, que va tranquil·litzar a la víctima per telèfon fins que van arribar els agents al seu domicili.

 

Després que revisaran les imatges, les autoritats van localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut en el centre de Las Vegas després que algú reconeguera la seua foto en les xarxes socials, on Amanda Nowak va compartir la seua aterridora experiència.

 

L’acusat va quedar detingut i està acusat de diferents delictes: aguaitar, coacció i obstrucció a un oficial de Policia. D’altra banda, no va quedar clar immediatament si l’home estava armat com ell mateix afirmava, encara que no es van formular càrrecs per tinença d’armes

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios