Vídeo: La terrorífica amenaça d’un home a una dona sola

 

Amanda Nowak, una dona de Las Vegas (els EUA), ha publicat recentment en les seues xarxes socials un vídeo en el qual es veu a un individu en el portal de la seua casa, cridant a la porta i exigint-li amb veu calmada que isquera per a «violar-la i matar-la«. L’incident va ocórrer el passat 21 de juliol i va ser gravat per les càmeres de seguretat de la casa.

 

En les imatges es pot escoltar l’home preguntant: «Estàs segur? Estàs segur? Només tinc unes preguntes per a tu». En la seua declaració, la víctima va manifestar que ella mai va respondre a l’home que es trobava fora del seu habitatge. Ella va assegurar que es va amagar a l’interior de la seua casa i va telefonar al 911. L’espòs de la dona, que no es trobava en la llar, va accedir al sistema d’intercomunicació que està instal·lat a la seua casa, i li va preguntar a l’home que qui era.

 

L’home va respondre «El que estic buscant és a la xica de la casa perquè la violaré i matar. Pots fer que òbriga la porta?» Posteriorment, el sospitós va dir que tenia un ganivet i una pistola en el seu poder per a cometre el crim. Immediatament, la dona va avisar a la Policia, que va tranquil·litzar a la víctima per telèfon fins que van arribar els agents al seu domicili.

 

Després que revisaran les imatges, les autoritats van localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut en el centre de Las Vegas després que algú reconeguera la seua foto en les xarxes socials, on Amanda Nowak va compartir la seua aterridora experiència.

 

L’acusat va quedar detingut i està acusat de diferents delictes: aguaitar, coacció i obstrucció a un oficial de Policia. D’altra banda, no va quedar clar immediatament si l’home estava armat com ell mateix afirmava, encara que no es van formular càrrecs per tinença d’armes

 

Últimes notícies

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.