Vídeo: La terrorífica amenaça d’un home a una dona sola

 

Amanda Nowak, una dona de Las Vegas (els EUA), ha publicat recentment en les seues xarxes socials un vídeo en el qual es veu a un individu en el portal de la seua casa, cridant a la porta i exigint-li amb veu calmada que isquera per a “violar-la i matar-la“. L’incident va ocórrer el passat 21 de juliol i va ser gravat per les càmeres de seguretat de la casa.

 

En les imatges es pot escoltar l’home preguntant: “Estàs segur? Estàs segur? Només tinc unes preguntes per a tu”. En la seua declaració, la víctima va manifestar que ella mai va respondre a l’home que es trobava fora del seu habitatge. Ella va assegurar que es va amagar a l’interior de la seua casa i va telefonar al 911. L’espòs de la dona, que no es trobava en la llar, va accedir al sistema d’intercomunicació que està instal·lat a la seua casa, i li va preguntar a l’home que qui era.

 

L’home va respondre “El que estic buscant és a la xica de la casa perquè la violaré i matar. Pots fer que òbriga la porta?” Posteriorment, el sospitós va dir que tenia un ganivet i una pistola en el seu poder per a cometre el crim. Immediatament, la dona va avisar a la Policia, que va tranquil·litzar a la víctima per telèfon fins que van arribar els agents al seu domicili.

 

Després que revisaran les imatges, les autoritats van localitzar al presumpte agressor, que va ser detingut en el centre de Las Vegas després que algú reconeguera la seua foto en les xarxes socials, on Amanda Nowak va compartir la seua aterridora experiència.

 

L’acusat va quedar detingut i està acusat de diferents delictes: aguaitar, coacció i obstrucció a un oficial de Policia. D’altra banda, no va quedar clar immediatament si l’home estava armat com ell mateix afirmava, encara que no es van formular càrrecs per tinença d’armes

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.