Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Un xic de 25 pega una pallissa a la seua nóvia en ple carrer en València

 

Agents de 5a Unitat de Districte de la Policia Local de València ha detingut este dimecres a un home de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere contra la seua parella de 18 anys a la que, presumptament, va agredir en ple carrer, ocasionant-li múltiples ferides. La víctima va ser auxiliada per tres testimonis diferents. Un d’ells, de fet, la va defendre interposant-se entre els dos.

 

Els fets van passar cap a les 20.00 hores de dimecres, quan una patrulla va ser requerida per un vianant que va manifestar que s’estava produint una forta discussió entre una parella. Al lloc van arribar ràpidament unes altres dos patrulles que van vore a un grup d’hòmens barallant-se en la via pública i a una dona plena de sang a pocs metres.

 

Després de separar les parts, un dels testimonis va manifestar que, moments abans, quan anava pel carrer havia vist com un home agarrava del coll a una dona, li pegava punyades i la mossegava, moment en el que ha procedit a defendre-la, interposant-la entre els dos. Eixa mateixa versió han confirmat els altres dos testimonis, un dels quals va presenciar l’agressió des del balcó de sa casa i va baixar immediatament per a auxiliar també a la xica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València afronta un dèficit de 133.340 vivendes i mira a l’àrea metropolitana per a créixer

Un informe calcula un dèficit de 133.340 vivendes a la província fins a 2030. L'eixida passa per planificar el creixement en l'àrea metropolitana amb més sòl, densitat i transport àgil.

Compromís acusa el PSOE de frenar la comissió de la DANA en el Congrés

Compromís acusa el PSOE de mantindre paralitzada la comissió sobre la DANA per vetar la compareixença de Pedro Sánchez. La comissió es va constituir al maig i no ha avançat.

Mercadona reforça el seu lideratge en 2025 i aconseguix el 27,1% de quota

Mercadona consolida el seu lideratge en gran consum en els huit primers mesos de 2025 amb un 27,1% de quota i el major avanç del sector. L'hipermercat perd traccion mentres guanyen terreny les cadenes d'assortiment curt i les regionals.

Massó deixa en mans dels grups convidar a víctimes de la DANA al Debat de política general

La Presidència de Les Corts assenyala que l'assistència de víctimes de la DANA al Debat de política general depén de cada grup parlamentari. Massó afirma que no posarà objeccions.

Treballadors de la sanitat pública protesten contra el tancament en fals de l’Estatut Marc

Sindicats de la sanitat pública es concentren per a rebutjar el tancament en fals de la reforma de l'Estatut Marc i exigir millores laborals que porten anys reclamant.

Tres dies de dol a Calp per les morts accidentals d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

Calp decreta 72 hores de dol per dos tragèdies recents: una bebé de 20 dies atropellada per un cotxe sense conductor i una xiqueta que va caure des d'un quint pis. El decret inclou banderes a mitja asta i suspensió d'actes municipals.

Vox expulsa al seu regidor a San Antonio de Benagéber per impulsar una moció de censura

La direcció provincial de Vox a València expulsa al seu edil a San Antonio de Benagéber per promoure una moció de censura amb el PP i una agrupació independent sense permís. Obri un expedient que la suspén de drets interns i inhabilita per a funcions en el partit mentres es resol.

La taula de la comissió de la DANA en Les Corts fixa este dijous el calendari de compareixences

La taula de la comissió sobre la DANA del 29 d'octubre en Les Corts es reunix el dijous per a ordenar el calendari de compareixences del període setembre-desembre. La reactivació arriba després de la pausa estival i la petició de PSPV i Compromís.