Una xica dona a llum a soles en sa casa en Benidorm

El sistema de les 'corretges' és molt popular entre les embarassades

Una xica dona a llum a soles en sa casa en Benidorm | Cedida

Els servicis sanitaris d’emergència han assistit este dimarts en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una xica que estava donant a llum en sa casa a soles, després de posar-se de part en la setmana 38 de gestació, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Sobre les 7 del matí, s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a una xica, de 33 anys, que podria estar de part. El CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que s’ha traslladat ràpidament fins a la casa de la xica.

 

Quan l’ambulància de SVB ha arribat al lloc, el bebé ja es trobava en fase expulsiva, la fase final del part. Els tècnics en emergències sanitàries han fet la primera assistència i han sol·licitat la mobilització d’una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

A la seua arribada, l’equip mèdic del SAMU ha procedit a tallar el cordó umbilical i, després d’això, la mare i el xiquet han sigut traslladats en l’ambulància de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.