Una xica dona a llum a soles en sa casa en Benidorm

El sistema de les 'corretges' és molt popular entre les embarassades

Una xica dona a llum a soles en sa casa en Benidorm | Cedida

Els servicis sanitaris d’emergència han assistit este dimarts en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una xica que estava donant a llum en sa casa a soles, després de posar-se de part en la setmana 38 de gestació, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Sobre les 7 del matí, s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a una xica, de 33 anys, que podria estar de part. El CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que s’ha traslladat ràpidament fins a la casa de la xica.

 

Quan l’ambulància de SVB ha arribat al lloc, el bebé ja es trobava en fase expulsiva, la fase final del part. Els tècnics en emergències sanitàries han fet la primera assistència i han sol·licitat la mobilització d’una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

A la seua arribada, l’equip mèdic del SAMU ha procedit a tallar el cordó umbilical i, després d’això, la mare i el xiquet han sigut traslladats en l’ambulància de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.