Una xica dona a llum a soles en sa casa en Benidorm

El sistema de les 'corretges' és molt popular entre les embarassades

Una xica dona a llum a soles en sa casa en Benidorm | Cedida

Els servicis sanitaris d’emergència han assistit este dimarts en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una xica que estava donant a llum en sa casa a soles, després de posar-se de part en la setmana 38 de gestació, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Sobre les 7 del matí, s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a una xica, de 33 anys, que podria estar de part. El CICU ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que s’ha traslladat ràpidament fins a la casa de la xica.

 

Quan l’ambulància de SVB ha arribat al lloc, el bebé ja es trobava en fase expulsiva, la fase final del part. Els tècnics en emergències sanitàries han fet la primera assistència i han sol·licitat la mobilització d’una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

A la seua arribada, l’equip mèdic del SAMU ha procedit a tallar el cordó umbilical i, després d’això, la mare i el xiquet han sigut traslladats en l’ambulància de Suport Vital Bàsic a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.