12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Una xica és investigada per apunyalar a la seua parella per no poder dormir en Dénia

 

El Jutjat d’Instrucció número 3 de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha deixat en llibertat provisional a una xica que va assestar una punyalada a la seua parella este dimarts després d’una discussió per no poder dormir. El jutjat ha obert una causa per un delicte de maltractament, segons han informat a Europa Press fonts del TSJCV.

 

Els fets han passat en este municipi a on la Policia Nacional ha detingut a la presumpta autora de l’apunyalament, una xica de 20 anys que presumptament va agredir amb una arma blanca al seu nóvio per l’esquena després de mantindre una «forta discussió amb ell per no deixar-li dormir», segons han detallat fonts pròximes al cas.

 

Pel que pareix, els fets s’han produït cap a les 05.00 hores de la matinada d’este dimarts en una casa de la localitat. La discussió i l’agressió amb arma blanca s’han donat quan la jove ha intentat tirar al xic de l’habitació, i al no conseguir-ho, presumptament ha apunyalat a la víctima per l’esquena.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.