Una xica és investigada per apunyalar a la seua parella per no poder dormir en Dénia

 

El Jutjat d’Instrucció número 3 de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha deixat en llibertat provisional a una xica que va assestar una punyalada a la seua parella este dimarts després d’una discussió per no poder dormir. El jutjat ha obert una causa per un delicte de maltractament, segons han informat a Europa Press fonts del TSJCV.

 

Els fets han passat en este municipi a on la Policia Nacional ha detingut a la presumpta autora de l’apunyalament, una xica de 20 anys que presumptament va agredir amb una arma blanca al seu nóvio per l’esquena després de mantindre una «forta discussió amb ell per no deixar-li dormir», segons han detallat fonts pròximes al cas.

 

Pel que pareix, els fets s’han produït cap a les 05.00 hores de la matinada d’este dimarts en una casa de la localitat. La discussió i l’agressió amb arma blanca s’han donat quan la jove ha intentat tirar al xic de l’habitació, i al no conseguir-ho, presumptament ha apunyalat a la víctima per l’esquena.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.