Anuncios

Una xica és investigada per apunyalar a la seua parella per no poder dormir en Dénia

 

El Jutjat d’Instrucció número 3 de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha deixat en llibertat provisional a una xica que va assestar una punyalada a la seua parella este dimarts després d’una discussió per no poder dormir. El jutjat ha obert una causa per un delicte de maltractament, segons han informat a Europa Press fonts del TSJCV.

 

Els fets han passat en este municipi a on la Policia Nacional ha detingut a la presumpta autora de l’apunyalament, una xica de 20 anys que presumptament va agredir amb una arma blanca al seu nóvio per l’esquena després de mantindre una «forta discussió amb ell per no deixar-li dormir», segons han detallat fonts pròximes al cas.

Anuncios

 

Pel que pareix, els fets s’han produït cap a les 05.00 hores de la matinada d’este dimarts en una casa de la localitat. La discussió i l’agressió amb arma blanca s’han donat quan la jove ha intentat tirar al xic de l’habitació, i al no conseguir-ho, presumptament ha apunyalat a la víctima per l’esquena.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.
Anuncios