Una xica és investigada per apunyalar a la seua parella per no poder dormir en Dénia

 

El Jutjat d’Instrucció número 3 de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha deixat en llibertat provisional a una xica que va assestar una punyalada a la seua parella este dimarts després d’una discussió per no poder dormir. El jutjat ha obert una causa per un delicte de maltractament, segons han informat a Europa Press fonts del TSJCV.

 

Els fets han passat en este municipi a on la Policia Nacional ha detingut a la presumpta autora de l’apunyalament, una xica de 20 anys que presumptament va agredir amb una arma blanca al seu nóvio per l’esquena després de mantindre una «forta discussió amb ell per no deixar-li dormir», segons han detallat fonts pròximes al cas.

 

Pel que pareix, els fets s’han produït cap a les 05.00 hores de la matinada d’este dimarts en una casa de la localitat. La discussió i l’agressió amb arma blanca s’han donat quan la jove ha intentat tirar al xic de l’habitació, i al no conseguir-ho, presumptament ha apunyalat a la víctima per l’esquena.

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.