Xiquet d’11 anys en estat greu després de ser rescatat d’una piscina de Xàbia

 

Un xiquet d’onze anys es troba en estat greu després d’haver sigut rescatat aquest dimarts d’una piscina privada de la localitat alacantina de Xàbia, a la Marina Alta, segons han confirmat fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

Els equips sanitaris desplaçats fins al lloc de l’accident, després de prestar-li una primera assistència sanitària, li han portat a l’Hospital de Dénia. Des d’aquest centre sanitari l’han traslladat posteriorment a l’hospital d’Alacant, on ha quedat ingressat en estat greu, segons les mateixes fonts.
 

Segon accident a Xàbia

Es tracta del segon accident greu en aquest municipi costaner de la comarca de la Marina Alta. Al juny, una xiqueta va morir ofegada en una piscina. Segons pareix, la menuda de dènou mesos va caure a l’aigua per accident.

 

El Servei d’Emergències va recordar al juliol la conveniència de prendre precaucions a l’hora de banyar-se, després de saber que el passat mes de juny al territori valencià han mort ofegades onze persones. Els ofegaments a les piscines solen ser uns dels accidents freqüents a l’estiu

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.